YH-äidin tapaileminen, isoin virhe minkä olen tehnyt.
Jos harkitset tämmöistä niin mietippäs uusiksi.
Luvassa on pelkkiä hankaluuksia. Minua varoitettiin enkä kuunnellut. Nyt tiedän.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. En koskaan hyväksyisi muiden lasta tai lapsia. Tv. Rouva 53v.
Aika yksin sitä sitten saa olla. Kaikkihan me ollaan jonkun lapsia. Mielestäni kaikki on järjesteltävissä. Tietysti kumppanin pitää olla vähintään yhtä asiallinen kuin minä elintavoiltaan. Lapset ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Mikä siinä oli sitten niin iso ongelma?
Kirjaimellisesti jokaisessa kohdassa, ihan jokaikisessä tilanteessa, on joku ekstraongelma missä minä olen se joka joutuu joustamaan ja petaamaan juttuja johonkin suuntaan, ei ikinä toisinpäin; aikataulut, rahat, treffit, maksamiset, tekemiset, syömiset, mitä puhutaan, mistä puhutaan, minne voi mennä, mitä ehtii tehdä, olemiset, viihteet, sun muut. Tottakai parisuhteessa pitää tehdä kompromissejä, mutta tässä kaiken sen säätämisen palkintona on se, että pääset kuuntelemaan jatkuvaa ulinaa ja valitusta, kun ne energiaresurssit mitkä sillä naisella normaalisti kuluis itsesäätelyyn meneekin siihen lapseen. Tähän päälle vielä epäluotettava ja veemäinen eksä ja expariskunnan jatkuvat draamat lapsenhoitokuvioineen.
Ei kiitos. HIRVEÄ kokemus. Ei enää ikinä uusiks.
-ap
Aika vaikealta ihmiseltä kuulostaa vaikka olisi ollut lapsetonkin. Mitkä ihmeen viihteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. En koskaan hyväksyisi muiden lasta tai lapsia. Tv. Rouva 53v.
Aika yksin sitä sitten saa olla. Kaikkihan me ollaan jonkun lapsia. Mielestäni kaikki on järjesteltävissä. Tietysti kumppanin pitää olla vähintään yhtä asiallinen kuin minä elintavoiltaan. Lapset ei haittaa.
Heehhehee. Ehhee.
Vierailija kirjoitti:
Yh mammat on kovia panee, ne kun vie abcn sijaan johonkin vähän parempaan paikkaan esim rossoon ja tarjoaa lasin kuoharia niin kakkosta heruu heti ensitreffeillä.
M28
Noinhan se on, ovat kiitollisia, kun joltakin mieheltä vielä pamputusta saavat, vaikka toisen miehen katras odottaa kotona.
Kaikenlaiset tapailut on yleensä ottaen virheitä jos rakkautta ja parisuhdetta etsii. Odottakaa sitä jonka kanssa ei tarvita mitään kuukausien tunnustelua ja harkintaa kumminkaan puolin.
Vierailija kirjoitti:
Yh mammat on kovia panee, ne kun vie abcn sijaan johonkin vähän parempaan paikkaan esim rossoon ja tarjoaa lasin kuoharia niin kakkosta heruu heti ensitreffeillä.
M28
Vai on Rosso vähän parempi paikka :D Ihan tavallinen ravintola se minusta on.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset tapailut on yleensä ottaen virheitä jos rakkautta ja parisuhdetta etsii. Odottakaa sitä jonka kanssa ei tarvita mitään kuukausien tunnustelua ja harkintaa kumminkaan puolin.
Jep, ensi treffeillä heti naimisiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ensi treffeillä heti naimisiin vaan.
Niinhän siinä tosiaan sanottiin.
Sinun tapaamisesi oli isoin virhe minkä olen tehnyt.
Minä en ainakaan kenenkään toisen miehen alkuun rynkyttämiä lapsia elätä.
Yksikään mies, joka voi valita, ei valitse yh:ta. Ne on betamiehille.
Itseä kiinnostaisi yh äitin treffailu kun saisi perhepaketin valmiiksi ilman vaivaa. Eikä haittaisi jos yh vähä paneskelisi eksää jos saisin itse katsella vähän vierestä.
Vierailija kirjoitti:
No jos mun mies on joku beta niin siitä vaan!
En tiedä mikä on betan määritelmä mutta näin meillä: hyvä ura, tulot yli 100ke/v, ystäviensä rakastama ja alaisten arvostamaa. 3 taloa rakennettu ja 1 rempattu yhdessä eli kätevä käsistään. Hyvä ja huomaavainen rakastaja, arvostaa naisia. Taitava myös keittiössä. Ei komein mutta pitkä ja näyttävä. Huumorintajuinen ja älykäs.
Mun!
Bonuslapset, bonus lastenlapset. Oikeasti, onhan se venymistä.
Jos ap odottaa että saa täyden jakamattoman huomion niin se ei vain mene niin. Keskimäärin lapset tulee ensin ja sitten muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen ollut yh-äidin (no, tarkkaan ottaen entisen, mutta oli yh kun tavattiin) kanssa 20 vuotta yhdessä ja 15 vuotta naimisissa.
Lasten lentäessä pesästä vaihtoi kuitenkin mahdollistajan korkea testoisempaan mieheen.
Vaimon lapset lensivät pesästä jo jokunen vuosi sitten, yhteistä lasta vielä kasvatellaan.
Ikävä tuottaa pettymys. :(
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Mikä siinä oli sitten niin iso ongelma?
Kirjaimellisesti jokaisessa kohdassa, ihan jokaikisessä tilanteessa, on joku ekstraongelma missä minä olen se joka joutuu joustamaan ja petaamaan juttuja johonkin suuntaan, ei ikinä toisinpäin; aikataulut, rahat, treffit, maksamiset, tekemiset, syömiset, mitä puhutaan, mistä puhutaan, minne voi mennä, mitä ehtii tehdä, olemiset, viihteet, sun muut. Tottakai parisuhteessa pitää tehdä kompromissejä, mutta tässä kaiken sen säätämisen palkintona on se, että pääset kuuntelemaan jatkuvaa ulinaa ja valitusta, kun ne energiaresurssit mitkä sillä naisella normaalisti kuluis itsesäätelyyn meneekin siihen lapseen. Tähän päälle vielä epäluotettava ja veemäinen eksä ja expariskunnan jatkuvat draamat lapsenhoitokuvioineen.
Ei kiitos. HIRVEÄ kokemus. Ei enää ikinä uusiks.
-ap
No tuskin tässä syynä on ollut naisen yksinhuoltajuus pelkästään. Eiköhän sun ex kumppanilla oo ollut muitakin elämän hallinnan vaikeuksia. Meillä pystytään kyllä elämään ihan kaikille mukavaa elämää vaikka muksuja onkin, eikä biologisesti omia.
Mulla on sama kokemus naisena, kun seurustelin yh-miehen kanssa. Oli ihan selvää että lapsi on miehelle elämän tärkein ihminen ja tulee ekana. Mutta se oli yllätys, että myös lapsen äiti, lapsen kaverit, lapsen kaverien vanhemmat, lapsen kaikki pienimmätkin oikut menee mun yli. Olin jossain sijalla 58. Jos oltiin sovittu yhteinen viikonloppu kahdestaan, ja lapsi halusikin äidin luona käydessään parin tunnin välein kotoaan jonkun tietyn hupparin, käydä jossain tietyssä kaupassa ostamassa tarroja, tai lapsi halusi että iskä hakee lapsen kaverin sen harrastuksista ja vie lapsen äidille, niin meidän kahden menot peruttiin.
Ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Se on nimenomaan se nössö joka pelkää naisen lapsia ja sitä että naisella on ollut elämää ennen sua. Ei itsetunto ja miehisyys kestä. Eikä ole miestä myöskään kantamaan vastuuta, koska olet betojen beta.
-OIKEA MIES.
No jaa. Aloin tapailemaan yksinhuoltajaa ja nyt 15 vuotta yhdessä, joista 8 naimisissa. Kaksi yhteistä lasta. Hyvin menee kun valitsee oikein. Katkerat miesvihaajat kannattaa kiertää kaukaa. Sekä ne joiden mielestä kaikki on aina vain exän syytä, koska tällöin kaikki tulee olemaan myös sun syytä. Aivan kaikki.