Kaveri paljasti tuoreelle naisystävälleni, että olin käyttänyt maksullisen naisen palveluita kun olimme yhdessä lomalla Filippiineillä
Naisystävä oli loppuillan hiljainen. Sen jälkeen vastaili yhdellä sanalla tekstareihin. Nyt ei ole pariin päivään vastannut mitään kun kysellyt kuulumisia. Tätä aiemmin tulimme hyvin juttuun ja oltiin seurusteltu pari kuukautta. Ovatko naiset oikeasti noin lapsellisia? Tämä siis ei tapahtunut suhteemme aikana, vaan yli vuosi sitten kun olimme molemmat kaverini kanssa sinkkuja ja matkustimme Filippiineille. Kai aikuinen nainen tajuaa, että seksi on vain seksiä?
M32
Kommentit (76)
Joskus on onnekas ja tapahtuu jotain tällaista yllättävää, että saa väistetyksi luodin. Vaikka sukupuolitautitesteissä joutuukin käymään niin sentäs pääsee eroon vielä helposti.
Itselleni onneksi paljastui jo toisella tapaamiskerralla, että mies oli valehdellut duunipaikkansa. Tuli este ja soitin työpaikalle, kun numero ei vastannut ja sieltä sanottiin, ettei siellä ole töissä sennimistä miestä. No se tapailu loppui siihen, mutta tyyppi häiriköi vielä useamman kuukauden minua soitoin ja kerran keskellä yötä tuli taksilla pihalle vaatien sisäänpääsyä. Ei onneksi rikkonut alaovea.
Seksin ostaminen on kyllä yhtä paha tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen heti, jos olisi maksullisissa käynyt. En hyväksy.
Jopas on moralisointia. Minulle ihan ok, jos tällaista on kokeillut entisessä elämässään.
Miehellekin on varmaan sitten ihan ok, jos naisystävä on välillä kokeilumielessä myynyt itseään?
Jos tuon takia likka lähtee menemään, niin hyvä. Väistit silloin luodin. Ja kaveri tietysti on entinen kaveri, jos ette olleet sopineet että näistä jutellaan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljastanut. Ei ollut Filippiinien matkaa. Ei prostituoitua.
Oli oli! Mentiin hotelliin ja mä menin sitte...joo, ja kohta juoksin pitkin käytävää huutaen "se on poika, se on poika"
Ei olla kukaan käyty enää naisissa siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas on moralisointia. Minulle ihan ok, jos tällaista on kokeillut entisessä elämässään.
Miehellekin on varmaan sitten ihan ok, jos naisystävä on välillä kokeilumielessä myynyt itseään?
Työurat kerrotaan tietysti seurustelun alkuvaiheessa. Kaikkia matkakokemuksia tuskin kukaan muistaa.
Mitä sitten olisi tapahtunut jos nainen olisi jossain vaiheessa kysynyt, oletko käyttänyt maksullisia? Olisitko valehdellut ja suhteenne olisi perustunut valheelle?
Elämässä tekee valintoja ja pitää ottaa huomioon se että ne vaikuttavat tulevaisuuteen. Jos teet asioita mitä useimmat ihmiset eivät hyväksy, joudut jatkossa etsimään läheisesi siitä joukosta joka hyväksyy sinut ja tekosi.
Tietoisesti ap pilasit itsesi ostamalla seksiä Aasiassa ja nyt vingut, kun totuus tuli esiin.
Niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksullisessa käyminen on suomalaiselle naiselle yhtä paha kuin suomalaiselle miehelle se, että nainen on paneskellut mustan miehen kanssa.
Niin, monen miehen kaksinaismoralismi on tullut selväksi. Miehet eivät yleensä tuomitse suomalaisten miesten yhteiseen seksuaaliseen haluun perustuvaa seksiä muun rotuisen kanssa, mutta suomalaisen naisen tekemänä se ei olekaan enää ok :D
Itselleni miehen kaksinaismoralismi on este parisuhteen syntymiselle ja lopettaisin parisuhteen, jos se tulisi myöhemmin esiin.
No tuli siinä pillulle hintaa ja aikaa meni. Lentoliput maksavat havimmillaan 1800e edestakaisin ja Helsingistä liityntälennolla Eurooppaan, sieltä Hongkongiin ja sieltä Filippiineille kestää 23 tuntia sivu. Finskillä pääsee Hongkongiin asti jos pistää 1000e lisää rahaa. Olen liikkunut Cebussa ja Mindanaolla 9 reissua, niin jotain tiedän Filippiineistä. Sanoisin, että Tallinna on parempi paikka pillun perässä juoksemiseen. Nimim. Filippiiniläinen vaimo 14 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
AP, toivottavasti löydät uuden naisystävän, jonka kanssa seurustelu sujuu. Ja joka, tottakai, on käyttänyt maksullisia miehiä ennen sinua - ja kenties jatkossakin matkoillaan. Toki ymmärrät, että seksi on vain seksiä.
Juuri näin. Moinen kumppani olisi sinulle täydellinen koska olette samanlaisia.
Onnea etsintään kyllä vaan, ei taida olla paljoa moisia naisia tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin miettisin, että haluaisinko miestä, joka ostaa seksiä ties missä oloissa eläviltä naisilta. Ihmiskauppa? Kertoohan tuo harkintakyvystä aika vahvasti.
Siis tuohan on kehitysapua parhaimmillaan! Siitähän nämä vihervassut ovat viime aikoina olleet kovastikin huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nainenkin voi ostaa palveluita. Se on sama asia. Niinhän ne ostavatkin.
No kyllä mäkin jättäisin ukon jos se tykkäis jotain inku-vinkua työstää. Yöks, ei vaan vois koskea.
Itse saanu aina ilmatteeksi filppareilla.
No, pari drinksua ja katukeittiön safkat .
Vierailija kirjoitti:
Itse saanu aina ilmatteeksi filppareilla.
No, pari drinksua ja katukeittiön safkat .
Eli olet joutunut maksamaan. Ei tässä mitään pahaa ole. Tämähän on aivan normaalia toimintaa naisilta. Muutama drinkki riittää maksuksi.
Mulle on käyny muutaman kerran niin, että naiset ovat tarjonneet mulle. Onko ne silloin käyneet maksullisissa?
Maksullisessa käyminen on suomalaiselle naiselle yhtä paha kuin suomalaiselle miehelle se, että nainen on paneskellut mustan miehen kanssa.