Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsemppaatko ympäristösi ihmisiä, vai latistatko heitä? MIETI TÄTÄ

Vierailija
27.08.2026 |

Minun kohdallani on nyt sitten mennyt siihen että koen että en voi kertoa sos. mediassa mitään tekemisiäni koska ne koetaan negatiivisina.

Että lähipiirilläsi olisi hyvä olla niin kiinnitä huomiota siihen että suhtaudutko heihin myönteisesti.

Hyvää päivänjatkoa kaikille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen ongelmat sosiaalisen median kanssa vol 852389538.

Vierailija
2/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammojen ongelmat sosiaalisen median kanssa vol 852389538.

Olen mies:)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tsempannut vuositolkulla muita ja he ovat sitten vuorostaan latistaneet tai ylenkatsoneet minua. Että en siis enää halua tsempata. 

Olen ajatellut, että on parempi vain käyttäytyä neutraalisti, ystävällisesti ja tasapuolisesti ihmisiin, mutta ei ruveta tsemppaamaan ketään.

Vierailija
4/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mietinpä: en kumpaakaan.

neutraalisti siis.

Vierailija
5/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tsempannut vuositolkulla muita ja he ovat sitten vuorostaan latistaneet tai ylenkatsoneet minua. Että en siis enää halua tsempata. 

Olen ajatellut, että on parempi vain käyttäytyä neutraalisti, ystävällisesti ja tasapuolisesti ihmisiin, mutta ei ruveta tsemppaamaan ketään.

Suhtaudutko myönteisesti lähipiirisi ihmisten ulostuloihin? Jos joku kertoo tampanneensa aamupivällä matot niin mitä tuntemuksia se sinussa herättää? 

Vierailija
6/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudutko myönteisesti lähipiirisi ihmisten ulostuloihin? Jos joku kertoo tampanneensa aamupivällä matot niin mitä tuntemuksia se sinussa herättää? 

suhtaudun niin että mikä tuokin kuvittelee olevansa ja on luterilaisen kasvatuksen uhri, laiska töitään esittelee....jne tsemppiä....

-eri

Vierailija
7/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...keittiöpsykologian arvosanasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän