Kaveri paljasti tuoreelle naisystävälleni, että olin käyttänyt maksullisen naisen palveluita kun olimme yhdessä lomalla Filippiineillä
Naisystävä oli loppuillan hiljainen. Sen jälkeen vastaili yhdellä sanalla tekstareihin. Nyt ei ole pariin päivään vastannut mitään kun kysellyt kuulumisia. Tätä aiemmin tulimme hyvin juttuun ja oltiin seurusteltu pari kuukautta. Ovatko naiset oikeasti noin lapsellisia? Tämä siis ei tapahtunut suhteemme aikana, vaan yli vuosi sitten kun olimme molemmat kaverini kanssa sinkkuja ja matkustimme Filippiineille. Kai aikuinen nainen tajuaa, että seksi on vain seksiä?
M32
Kommentit (89)
No nyt ei se brocode toiminutkaan. Hyvä naiselle että sai tietää, voi miettiä että antaako mahdollisuuden aapeelle vai ei.
Ap sä panit enemmän kun yhtä naista/tyttöä siellä. Ja varmasti lisäksi paljaalla koska kondomi vie tunnon.
Sun ystäväsi on puhelias ihminen. Aina riski että kertoo tulevaisuudessakin.
Kannattaa olla sinkku kun matkustaa aasiaan filippiineille tai Vietnamiin. Panin Vietnamissa kolmen eri naisen kanssa kahden viikon aikana ja yhden kanssa panin 6 kertaa.
Kaveri ja akka vaihtoon. Simple as that.
Kävitkö edes testeissä? Exäni sai sp taudin reissullaan ja onneksi hänen kaverinsa kertoi minulle asiasta ennen kuin ehti minut tartuttaa.
Kyllähän se kertoo sinusta aika paljon, jos et muuten saa seksiä, kuin maksamalla.
Itse en jatkaisi suhdetta tuon tiedon jälkeen.
Ketju on vuodelta 2024 mutta esitänpä vastakysymyksen ap:lle ja hänen vertaisilleen: Sopiihan teille vastaavasti se että tyttöystävänne paljastuu (entiseksi) prostituoiduksi? Seksihän on vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla sinkku kun matkustaa aasiaan filippiineille tai Vietnamiin. Panin Vietnamissa kolmen eri naisen kanssa kahden viikon aikana ja yhden kanssa panin 6 kertaa.
Nämäkö on niitä siveitä ja korkeamoraalisia naisia, mitä miehet tälläkin palstalla ihailee ja hehkuttaa?
Jopas olet valmis hyväksymään miehiltä vahingollista käytöstä muiden naisten hyvinvoinnin kustannuksella. Mutta tärkeintähän on se, että on edes joku mies, ihan sama kuka. Pick me, pick me!