Lisää leikkauksia asumistukeen ja työttömyystukiin!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Mitä pikemmin sen hyväksyy, sitä nopeammin voi jokainen auttaa itse itseään ja aktivoitua oman tilanteensa ja tulevaisuutensa parantamiseksi. Kaikki passivoivat ja vääristävät tuet tulevat poistumaan, se on väistämätöntä.
Jankuti jankuti, sadistipersläpi
Vierailija kirjoitti:
Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Mitä pikemmin sen hyväksyy, sitä nopeammin voi jokainen auttaa itse itseään ja aktivoitua oman tilanteensa ja tulevaisuutensa parantamiseksi. Kaikki passivoivat ja vääristävät tuet tulevat poistumaan, se on väistämätöntä.
Ja velkalaiva kääntyy ja mitä muita uskontunnustusmantroja teillä aivottomilla perslampailla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Ei noilla ole mitään vaikutusta tavalliseen työssäkäyvään.
turpa kiinni mulle on mä olen ollu työttömänä jo 24 vuotta ja tykkään aamulla rauhassa keitellä kahvia ja katella telkkarii joten tunge työs anuksees.
Aina joku kertoo totuudenkin,kiitos siitä ,näin me veronmaksajatkin asian näemme,ilman tuskia tuet on poistettava.
Työttömyystuesta menee 20% veroa.
Jos annan sinulle satasen ja pidätän siitä 20€, niin osallistutko mielestäsi minun ylläpitooni 20€ edestä?
Tuloverot ovat pieni osa verotusta. Maksaa työtön kelan rahoillakin ainakin kulutusveroja, sähköveroa ja vuokranantajan pääomaveroa.
Käytännössä työtön siis saa vain pakolliseen hengissä pysymiseen rahaa. Muut palautuvat veroina ja menevät yritysten tuloksiin, josta maksetaan esimerkiksi palkat.
Itse olen työeläkkeellä, enkä voi ymmärtää teidän nykytyöläisten vimmaa haukkua työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
turpa kiinni mulle on mä olen ollu työttömänä jo 24 vuotta ja tykkään aamulla rauhassa keitellä kahvia ja katella telkkarii joten tunge työs anuksees.
Eli mä olen elättänyt sinuakin jo 24 vuotta ja saman pitäisi jatkua?
Käsittämätöntä kusipäisyyttä, sun pitäisi osoittaa kunnioitusta meille, jotka olemme mahdollistaneet sun loisimisen.
Kaikki tuet pitäisi ottaa pois, kun työttömyys jatkunut 12 kk.
Ja sä luulet et sellanen ihminen sitten yhtäkkiä työllistyy jolta viedään kaikki tuet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjataan nyt taas,ei leikata,annetaan vain hieman vähemmän,käytetään oikeita termejä.
Olet aivan oikeassa, näin se todellisuudessa menee.
Oikeistolaista vääristelevää paskanjauhantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jonkun mielestä persut on kansan puolella?
Parasta Suomelle aikoihin,Tuilla elävät eivät tätä maata Sannulin tuhoista nosta,se on selvä asia.
Kerroppas nyt oikein omin sanoin niistä tuhoista. Kas kun kaikki tilastot ja faktat näyttävät täysin päinvastaista.
Sen takiahan tässä nyt leikataan, kun edellinen hallitus syyti rahaa menemään. Saataishan se velka loppumaan mutta sitten täytyisi ottaa teiltä köyhiltä kaikki pois. Sitäkö haluatte? Eri.
Lähde on edelleen trust me bro, me ei nimenomaan luoteta suhun, kun olet valehdellu kaiken tähänkin asti.
Faktat tiskiin nyt, vähän hemmetin pikaseen, sulla ei ole varaa enää luottamusleikkeihi
Sinut pitäisi saada tuolla paskanjauhannan tarmolla kiinnostumaan työnteosta, sinusta vielä saattaisi saada jotain hyötyä tähän yhteiskuntaan.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Lusmut ja vapaamatkustajat töihin ja kaikki ns sairaat tai sairaaksi tekeytyvät vaikka sitten mth koodilla, töihin,vammaisetkin tekevät työpajoillaaan arvokasta työt
Jotkut ovat jostain syystä aina saamassa jotain ,mutta ei antamassa esim.työpanos.
Vaikka sinä vaikeasti aivovammaisena saitkin suojatyöpaikan isin firmasta, se ei tosiasiallisesti kerro ihmisten työllistymisestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Käsittämätöntä kusipäisyyttä, sun pitäisi osoittaa kunnioitusta meille, jotka olemme mahdollistaneet sun loisimisen.
Ja sä luulet et sellanen ihminen sitten yhtäkkiä työllistyy jolta viedään kaikki tuet? :D
Se perustiikin siihen, että alkaa kiinnostamaan työnteko hiukan erilailla, kun tuet lähtee.
Täälä tuoksahtaa vinhasti siltä että Suomalaiset ei enää niele kaikista typerimpiä ja ilmiselvimpiä valheita oikeistohörhöiltä, minä olen niin kiitollinen ja helpottunut. <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo työllistymisedistymisen korotusosan poisto on kyllä suuri virhe! Kuka enää mihkään sellaiseen enää vapaaehtoisesti sitten menee? Ilmaisorjien aika..
Millonkohan NS. Oikeista asioista ihmiset maalaa eduskunnan pylväät punaiseksi, kun ihmiset kuolee nälkään ja ovat kodittomia?
Verenimijät toden totta..
Asioihin pitää kannustaa, rangaistus tuskin tuo haluttua tulosta..
Jengi muutenkin jo ihan sekaisin, väkivaltaa ja rikoksia lisääntynyt..
Mitäs Eun ihmisoikeudet näiden jälkeen toteutuu...
Hohhoijaa... Toivottavasti tulee isosti moittia ja uhka sakko lappu ihmisoikeustuomioistuimelta!
Melkoista horinaa. Hyvä vain poistaa se lisäosa, niin ehkä ihmiset eivät enää mene ilmaistöihin yrityksille ja yritykset joutuvat oikeasti palkkaamaan ihmisiä.
Noihin ilmaistöihin kylläkin useimmiten pakotetaan karenssin uhalla. Ei niihin monikaan vapaaehtoisesti hakeudu.
Vierailija kirjoitti:
Lusmut ja vapaamatkustajat töihin ja kaikki ns sairaat tai sairaaksi tekeytyvät vaikka sitten mth koodilla, töihin,vammaisetkin tekevät työpajoillaaan arvokasta työt
Jotkut ovat jostain syystä aina saamassa jotain ,mutta ei antamassa esim.työpanos.
Niinkun sinä?
Et sinäkään mitään töitä tee,xtää mammafoorumin terrorisointi on niin kaukana oikeista töistä kun pääsee, se on itseasiassa antityötä, tuhoat edelltykset työlle.
Siis miten toi valvonta sit toteutetaan, yleisen asumistuen hakemisen tai vuositarkistuksen yhteydessä pitää esittää tilitiedot vai?
Vierailija kirjoitti:
Täälä tuoksahtaa vinhasti siltä että Suomalaiset ei enää niele kaikista typerimpiä ja ilmiselvimpiä valheita oikeistohörhöiltä, minä olen niin kiitollinen ja helpottunut. <3 <3 <3
Täällä nyt vaan valitettavasti tänään näyttää siltä, että moni vasemmiston (putinisti) trolli on paikalla.
Se antaa aivan vääristyneen kuvan sivustosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja velkalaiva kääntyy ja mitä muita uskontunnustusmantroja teillä aivottomilla perslampailla on.
Kyllä se on niin että porukka tottuu siihen vähitellen ja hyväksyy sen koska ei muuta voi.
"Sinut pitäisi saada tuolla paskanjauhannan tarmolla kiinnostumaan työnteosta, sinusta vielä saattaisi saada jotain hyötyä tähän yhteiskuntaan.
-ohis"
Voi kuule kun minä olin kiinnostunut työnteosta, minulla on kolme tutkintoakin, yksi korkeammalta asteelta.
Minä olen hemmetin pätevä ja ahkera kaveri jolle tämä teidän kusipaska systeemi ei löytänyt mitään käyttöä kun minä olen orpo, en sukunimeltäni vaan oikeasti, en ole ikinä tehnyt kun koeaikoja ja harjoitteluja jotka vei naaman edestä huonommat mutta neposuhteisiin syntyneet pellet, niin kun sinä.
Jos minä en ahkeruudestani ja tarmostani huolimatta kelpaa osalliseks suomalaista hyvinvointia, minä riistän sen teiltä muiltakin, reilu on reilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt vaan valitettavasti tänään näyttää siltä, että moni vasemmiston (putinisti) trolli on paikalla.
Se antaa aivan vääristyneen kuvan sivustosta.
Ai nyt kun sä menetit narsistisen kontrollin niin nyt syytät meitä putinisteiks? Menny hoitoon, persuthan ne poetarin poikien kans vehtaa nykyaikana.
"Se perustiikin siihen, että alkaa kiinnostamaan työnteko hiukan erilailla, kun tuet lähtee."
Tai sitten käy niin, että ryöstely yms. laittomuudet alkavat kiinnostaa, ja radikalisoituneet ääriliikkeet lisääntyvät. Katsos kun niitä tukia maksamalla maksetaan myös yhteiskuntarauhasta. Etkö persvajakki sen vertaa tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Joo kyllä, kaikissa maissa joissa ei ole sosiaaliturvaa on 100% täystyöllisyys. Ei ole työttömiä, kodittomia, rahattomia, rikollisia tai rikoksia, vaan kaikki ovat reippaasti lähteneet kotoa laiskottelemasta töihin. Jos eivät saa töitä, ovat kiltisti kupsahtaneet pois sen sijaan, että lähtisivät rikosten tielle. Mafia viimeisenä työllistäjänä tällaisissa maissa, kuten Japani, on ihan vaan mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän päättäjät luulee että ihmiset ovat työttömiä tahallaan?
Koska päättäjiksi päätyvät pahimmat pyrkyrit ovat toisaalta hyvin narsistisia (haluavat valtaa ja rahaa) mutta samalla aina jonkun toisen tahon marionetteja eli rahaa vaalityöhön antanut taho haluaa rahalleen vastinetta. Joku sanelee että nyt tarvitaan ilmaista tai hyvin halpaa työvoimaa niin päättäjät päättävät leikata köyhimmiltä. On sitten pakko tehdä orjatyötä että saa edes katon pään päälle. Media tässä on ollut heittämässä bensaa liekkeihin jotta köyhimmistä saadaan tehtyä syntipukki Suomen velkaantumiselle. Jollakin se ryöstö pitää oikeuttaa.
PERSUTKIN OLIVAT HALLITUKSESSA 2015.