Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää leikkauksia asumistukeen ja työttömyystukiin!

Vierailija
27.09.2024 |

Kiitos hallitus tästä ihanuudesta

Kommentit (366)

Vierailija
121/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten?

Ei noilla ole mitään vaikutusta tavalliseen työssäkäyvään.

Se tavallinen työssäkäyväkin voi joutua työttömäksi jo huomenna. 

Sitten se etsii toisen työpaikan.

Miten saat tehtyä tästä noin vaikean asian?

mut täällä luulaan et jäädään sohvalle nostelemaan tukia vuosiksi.ja voi voi ku tuet on pieniä voi voi.

No minkä takia iso osa jää sohvalle makaamaan?

mä ainakin sentakia kun pärjään ihan hyvin näinkin.

Vierailija
122/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten?

Miksi lässytät tuota samaa paskaa jatkuvasti?

Tietysti yrittää etsiä mutta löytyykö sitä on eri asia. 

Ei se sunkaan työpaikkasi ole mitenkään varmalla pohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on pitänyt ensimmäistä kertaa elämässäni hakea tänä syksynä toimeentulotukea, kiitos leikkausten.

Ja olen työssäkäyvä ihminen.

Hallitus ei ole leikannut työssäkäyviltä. 

Eikö?

Vierailija
124/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten?

turpa kiinni mulle on mä olen ollu työttömänä jo 24 vuotta ja tykkään aamulla rauhassa keitellä kahvia ja katella telkkarii joten tunge työs anuksees.

Eli mä olen elättänyt sinuakin jo 24 vuotta ja saman pitäisi jatkua?

Käsittämätöntä kusipäisyyttä, sun pitäisi osoittaa kunnioitusta meille, jotka olemme mahdollistaneet sun loisimisen.

Kaikki tuet pitäisi ottaa pois, kun työttömyys jatkunut 12 kk.

Sinä nyt et ole elättänyt ketään tuulen huuhtomalla perseelläsi.

Vierailija
125/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta tuubaa... Suurin osa ihmisistä ja varsinkin Suomalaiset haluaa tehdä töitä, sen minkä pystyy, mutta sillä palkalla pitäisi tulla toimeen ilman tukia! Nyt joku roti näihin kaikkiin toimiin on saatava. Asiat tuskin paranee pelkillä leikkauksilla, vaan vaaditaan asenne muutosta ay liikkeitä, puuttua orjatyövoiman syntymiseen/ilmaisharjoittelijat, jotka vie viimeisetkin työpaikat..ja jäsenmaksut.., palkka tason nosto, sunnuntai korvauksen säilyttäminen, irtisanomissuoja säilyttäminen/ työsuojeluun oikeus sakottaa yritystä rankasti kun laittomasti irtisanottu, yrityksiin suoraan oppisopimuskoulutus, vakinaistamisen työvoiman kannustus palkinto, 

Vierailija
126/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on pitänyt ensimmäistä kertaa elämässäni hakea tänä syksynä toimeentulotukea, kiitos leikkausten.

Eikö?

EI

Vierailija
127/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo korotetun liikkuvuusavustuksen poisto koskee kyllä ihan kaikenikäisiä, myös itsenäisiä, omassa asunnossaan asuvia ihmisiä, jotka haluaisivat osallistua johonkin, mutta nyt tulee este, kun ei ole varaa matkoihin.

Ja jos määräys osallistua tulee viranomaiselta, niin seurauksena on sitten vain paheneva taloustilanne. Tai karenssi kieltäytymise

Ei mitään järkeä liikkua millään avustuksilla. Ilmeisesti todettu ihan turhiksi kun kerran poistetaan. Samanlainen turhike oli se se aikuiskoulutustuki kun ylikoulutetut käytti sitä hyväkseen mennen vain lomailemaan niihin. Aikuiskoulutuksessa ihmetytti korkeasti koulutettu uudelleenkoulutuksessa alemman ammatti tason saman alan koulutuksessa vaan ihan huvikseen aikaansa kuluttumassa työttömyyskorvauksella.

Siinä on se vaan että työnantajat eivät tämmöisiä tyyppejä hae eikä tarvitse. Sitten on ihan turhaa näitä kalliisti kouluttaa ja liikuttaa yhtään mihinkään.

Vierailija
128/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö?

EI

Arvonlisäkantoja nostamalla ainakin...

Vierailija
129/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten?

mut täällä luulaan et jäädään sohvalle nostelemaan tukia vuosiksi.ja voi voi ku tuet on pieniä voi voi.

No minkä takia iso osa jää sohvalle makaamaan?

Pieni osa jää.

Vierailija
130/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö?

EI

Arvonlisäkantoja nostamalla ainakin...

ja ei sun mielestä muita koskenut kun työtätekeviä.multa tippu vero% ja tuli se pien yleiskorotus.

Vierailija
131/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta on leikattu järkyttävillä hinnannousuilla. Asumiskustannukset, perustarpeet, lääkkeet, terveysmaksut ja ruoka.

Vierailija
132/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jonkun mielestä persut on kansan puolella?

Parasta Suomelle aikoihin,Tuilla elävät eivät tätä maata Sannulin tuhoista nosta,se on selvä asia.

Kerroppas nyt oikein omin sanoin niistä tuhoista. Kas kun kaikki tilastot ja faktat näyttävät täysin päinvastaista.

Vierailija
133/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten?

Miksi lässytät tuota samaa paskaa jatkuvasti?

Tietysti yrittää etsiä mutta löytyykö sitä on eri asia. 

Ei se sunkaan työpaikkasi ole mitenkään varmalla pohjalla.

Ei sillä ole töitä muuta kun tämä hallituksen palkallisen apinan rooli, on asuntosijoittaja/vuokraaja joka elelee pääomatuloilla veroja vältellen.

Tyhmä kun on on doxannu itsensä täälä.

Välillä mä mietin et laitan vpnnän päälle ja dumppaan tänne kaiken meiän datan siitä, jätän herran haltuun koko paskan, tiedän ihan faktaks että sen nimissä alettais myymään tekaistuja velkoja heimosuvuille ja liivijengeille heti jos sen nimi vuotais uudestaan.

Vierailija
134/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihanko näin? Että ihminen ja vielä työssä käyvä?

Vierailija
135/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta Suomelle aikoihin,Tuilla elävät eivät tätä maata Sannulin tuhoista nosta,se on selvä asia.

Kerroppas nyt oikein omin sanoin niistä tuhoista. Kas kun kaikki tilastot ja faktat näyttävät täysin päinvastaista.

Sen takiahan tässä nyt leikataan, kun edellinen hallitus syyti rahaa menemään. Saataishan se velka loppumaan mutta sitten täytyisi ottaa teiltä köyhiltä kaikki pois. Sitäkö haluatte? Eri.

Vierailija
136/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takiahan tässä nyt leikataan, kun edellinen hallitus syyti rahaa menemään. Saataishan se velka loppumaan mutta sitten täytyisi ottaa teiltä köyhiltä kaikki pois. Sitäkö haluatte? Eri.

Lähde on edelleen trust me bro, me ei nimenomaan luoteta suhun, kun olet valehdellu kaiken tähänkin asti.

Faktat tiskiin nyt, vähän hemmetin pikaseen, sulla ei ole varaa enää luottamusleikkeihin, heilut kuopan reunalla jo, me tähtäillään.

Vierailija
137/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä leikkaukset johtuu afrikkalaisista ja muslimeista joita SDP ja Kokooomus on ottanut Suomeen kymmenien vuosien aikana. Satoja tuhansia tuli tänne pelkästään tukien perässä, joten siksi näitä leikkauksia joudutaan nyt tekemään.

Jos ihmiset olisivat vaan äänestäneet Perussuomalaisia koko ajan, Suomessa olisi pelkästään suomalaisia, joten näitä leikkauksia ei olisi koskaan tarvinnut tehdä.

Vierailija
138/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se ex-hallituskorttikin sieltä, kauanpa kesti.

Vierailija
139/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä leikkaukset johtuu afrikkalaisista ja muslimeista joita SDP ja Kokooomus on ottanut Suomeen kymmenien vuosien aikana. Satoja tuhansia tuli tänne pelkästään tukien perässä, joten siksi näitä leikkauksia joudutaan nyt tekemään.

Jos ihmiset olisivat vaan äänestäneet Perussuomalaisia koko ajan, Suomessa olisi pelkästään suomalaisia, joten näitä leikkauksia ei olisi koskaan tarvinnut tehdä.

Ai et jos me oltais vaan äänestetty niitä mänkkirättejä jotka alistu ja antoi koko suomen kokoomuksen pilattavaks kultalautasella saamatta itse mitään vastaan, niin nyt kaikki ois hyvin?

Ei sinua ainakaan ylimääräinen aivotoiminta rasita, se on varma.

Vierailija
140/366 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, kiitos! Nyt pienenee tämän kansan hiilijalanjälki ryminällä alaspäin, kuten me ilmastohyviskansalaiset olemme jo 30 vuotta vaatineet. Kunhan saavutamme kestävän, intialaisen elintason, ilmasto pysähtyy, eivätkä jääkarhut hukukaan kiehuvaan valtamereen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi