Lisää leikkauksia asumistukeen ja työttömyystukiin!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
"Sinut pitäisi saada tuolla paskanjauhannan tarmolla kiinnostumaan työnteosta, sinusta vielä saattaisi saada jotain hyötyä tähän yhteiskuntaan.
-ohis"
Voi kuule kun minä olin kiinnostunut työnteosta, minulla on kolme tutkintoakin, yksi korkeammalta asteelta.
Minä olen hemmetin pätevä ja ahkera kaveri jolle tämä teidän kusipaska systeemi ei löytänyt mitään käyttöä kun minä olen orpo, en sukunimeltäni vaan oikeasti, en ole ikinä tehnyt kun koeaikoja ja harjoitteluja jotka vei naaman edestä huonommat mutta neposuhteisiin syntyneet pellet, niin kun sinä.
Jos minä en ahkeruudestani ja tarmostani huolimatta kelpaa osalliseks suomalaista hyvinvointia, minä riistän sen teiltä muiltakin, reilu on reilua.
Ei se liity töiden saamiseen yhtään mitenkään, jos olet orpo.
Mutta sinäkin huomaat varmasti yhteyden sinun käytöksen ja töiden saamattomuuden kanssa.
Eli katsetta peiliin ja pikkasen (tai no aika paljonkin) muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälä tuoksahtaa vinhasti siltä että Suomalaiset ei enää niele kaikista typerimpiä ja ilmiselvimpiä valheita oikeistohörhöiltä, minä olen niin kiitollinen ja helpottunut. <3 <3 <3
Täällä nyt vaan valitettavasti tänään näyttää siltä, että moni vasemmiston (putinisti) trolli on paikalla.
Se antaa aivan vääristyneen kuvan sivustosta.
Ai nyt kun sä menetit narsistisen kontrollin niin nyt syytät meitä putinisteiks? Menny hoitoon, persuthan ne poetarin poikien kans vehtaa nykyaikana.
En mä ole mitään menettänyt ja et selvästi seuraa lainkaan politiikkaa, kun tuollaistakin väität.
Vierailija kirjoitti:
"Se perustiikin siihen, että alkaa kiinnostamaan työnteko hiukan erilailla, kun tuet lähtee."
Tai sitten käy niin, että ryöstely yms. laittomuudet alkavat kiinnostaa, ja radikalisoituneet ääriliikkeet lisääntyvät. Katsos kun niitä tukia maksamalla maksetaan myös yhteiskuntarauhasta. Etkö persvajakki sen vertaa tiedä?
Ja jälleen kerran, vasemmisto ajattelee heti rikollisuutta ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.
Työnteko ei kuulu listalle.
Olette te kyllä ihme sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinut pitäisi saada tuolla paskanjauhannan tarmolla kiinnostumaan työnteosta, sinusta vielä saattaisi saada jotain hyötyä tähän yhteiskuntaan.
-ohis"
Voi kuule kun minä olin kiinnostunut työnteosta, minulla on kolme tutkintoakin, yksi korkeammalta asteelta.
Minä olen hemmetin pätevä ja ahkera kaveri jolle tämä teidän kusipaska systeemi ei löytänyt mitään käyttöä kun minä olen orpo, en sukunimeltäni vaan oikeasti, en ole ikinä tehnyt kun koeaikoja ja harjoitteluja jotka vei naaman edestä huonommat mutta neposuhteisiin syntyneet pellet, niin kun sinä.
Jos minä en ahkeruudestani ja tarmostani huolimatta kelpaa osalliseks suomalaista hyvinvointia, minä riistän sen teiltä muiltakin, reilu on reilua.
Ei se liity töiden saamiseen yhtään mitenkään, jos olet orpo.
Mutta sinäkin huomaat varmasti yhteyden sinun käytöksen ja töid
Minä aloin käyttäytyyn näin sen jälkeen kun en kelvannut mihinkään, en sitä ennen, nyt te ette kelpaa mulle, minä laitan teidät vaihtoon. : ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälä tuoksahtaa vinhasti siltä että Suomalaiset ei enää niele kaikista typerimpiä ja ilmiselvimpiä valheita oikeistohörhöiltä, minä olen niin kiitollinen ja helpottunut. <3 <3 <3
Täällä nyt vaan valitettavasti tänään näyttää siltä, että moni vasemmiston (putinisti) trolli on paikalla.
Ai nyt kun sä menetit narsistisen kontrollin niin nyt syytät meitä putinisteiks? Menny hoitoon, persuthan ne poetarin poikien kans vehtaa nykyaikana.
En mä ole mitään menettänyt ja et selvästi seuraa lainkaan politiikkaa, kun tuollaistakin väität.
Seuraanpas, silmä kovana, siksi niiden sun valheiden ja ideologisten höpönlöpöjen bongaaminen on mulle niin helppoa ja miks sinä jäät aina lopulta alakynteen, minä olen parempi kuin sinä sinun työssäsi, mutta silti sinulla on se työ.
Palakoon koko paska, ehkä nepovauvan tuhkasta kasvaa jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se perustiikin siihen, että alkaa kiinnostamaan työnteko hiukan erilailla, kun tuet lähtee."
Tai sitten käy niin, että ryöstely yms. laittomuudet alkavat kiinnostaa, ja radikalisoituneet ääriliikkeet lisääntyvät. Katsos kun niitä tukia maksamalla maksetaan myös yhteiskuntarauhasta. Etkö persvajakki sen vertaa tiedä?
Ja jälleen kerran, vasemmisto ajattelee heti rikollisuutta ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.
Jos ei ole töitä, rikollisuus on töitä.
Yhteiskunta on hyvä ja turvaa omiensa elannon ja pärjäämisen, se on yhteiskunnan ainoa duuni, miten helvetissä se on aina yksilön vika kun yhteiskunta epäonnistuu tahalteen ahneuttaan?
Tää ketju kuulostaa iha tältä biisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraanpas, silmä kovana, siksi niiden sun valheiden
Sori, nyt olet tässäkin pahasti väärässä, en ole vihervassari.
Minulla ei ole mitään ideologisia harhoja, vaan olen jalat tukevasti maanpinnalla elävä realisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Suurin osa ihmisistä ei ole niin tyhmiä kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta on hyvä ja turvaa omiensa elannon ja pärjäämisen, se on yhteiskunnan ainoa duuni, miten helvetissä se on aina yksilön vika kun yhteiskunta epäonnistuu tahalteen ahneuttaan?
Lähtökohtaisesti se on yksilön vastuulla järjestää elatus itselleen, sekä jälkiläisilleen.
Miten yhteiskunta voisi toimia, jos ei yksilö tee omaa panostaan?
Et näe tuota yksilön duunia lainkaan.
Ei haittaa minua, koska koskee vain Suomalaisia hahhahhaa🤣
"Sori, nyt olet tässäkin pahasti väärässä, en ole vihervassari.
Minulla ei ole mitään ideologisia harhoja, vaan olen jalat tukevasti maanpinnalla elävä realisti."
Mhm.. sun nokkela pointti vaati taas sen että heittäydyt tyhmäksi etkä tahalteen ymmärrä mitä sulle sanottiin.
Sun realismi näyttää ihan narsismilta ja maagiselta ajattelulta.
Perse ylös sohvalta ja elättämään itseään,tuilla eläminen ei ole työtä tai lomakkeiden täyttö hetkellisesti..
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään ideologisia harhoja, vaan olen jalat tukevasti maanpinnalla elävä realisti."
Mhm.. sun nokkela pointti vaati taas sen että heittäydyt tyhmäksi etkä tahalteen ymmärrä mitä sulle sanottiin.
No narsistihan toi palstapersu onkin, ainakin 50% koko vauva.fin sisällöstä on ton yhden persun narsismin oireiden kipuilun hoitoa ja purkamista, millon haukutaan naiset ja millon väärän väriset ja millon työttömät jonkun menneisyyden trauman takia mitä ei suostuta käsitteleen koska kaikessa realismissaan herra päätti että terapia on niin kun joulupukki, hän ei usko siihen ja maaginen ajattelu korjaa taas logiikan valuvirheet.
Vierailija kirjoitti:
No eipä sun kommentissa ollut mitään faktaa, eikä järkeä.
Mä en valehtele täälläkään, eikä mulla ole ideologisia harhoja.
Duuni mulla on, sitä me ei tiedetä olisitko siinä mua parempi, epäilen syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No narsistihan toi palstapersu onkin, ainakin 50% koko vauva.fin sisällöstä on ton yhden persun narsismin oireiden kipuilun hoitoa ja purkamista, millon haukutaan naiset ja millon väärän väriset ja millon työttömät jonkun menneisyyden trauman takia mitä ei suostuta käsitteleen koska kaikessa realismissaan herra päätti että terapia on niin kun joulupukki, hän ei usko siihen ja maaginen ajattelu korjaa taas logiikan valuvirheet.
En tiedä nyt kyllä mistä puhut, en ole tuollaisia kommentteja laitellut, eikä kuulu muutenkaan mun ajatusmaailmaan.
Mutta fakta ei taida sinua kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtö
Taas valehtelet ihan umpityhmää paskaa, ihminen on hypersosiaalinen eläin joka ei pärjää yksin, sinä odotat nyt muilta jotain mihin et kykene itse eikä kukaan muukaan ole ikinä ennenkään pystynyt.
Yhteiskunnan ainoa duuni on käyttää yhdessä kerätyt varat omiensa pärjäämisen turvaamiseks, mikään muu on korruptioita.
Jos sinä yrität irtisanoutua siitä, olet maanpetturi.
No mitä ihmeen lisäleikkauksia, eikö se jo päätetty aikoja sitten että asumistuet pienenee ja lähtee kokonaan jos säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä sun kommentissa ollut mitään faktaa, eikä järkeä.
Mä en valehtele täälläkään, eikä mulla ole ideologisia harhoja.
Duuni mulla on, sitä me ei tiedetä olisitko siinä mua parempi, epäilen syvästi.
Eli sun pointti oli että sun järki ja lukutaito ei taaskaan riittäny hahmottaan yhtään vaikeampaa tekstiä?
Ylläri pylläri että lukutaidottomalla nepovauvalla silti on töitä, tuommoisella huippuosaamisella.
Tasan ainoa mikä tässä on alkanut kiinnostaa on kosto ja syyllisten lynkkaus.