Lisää leikkauksia asumistukeen ja työttömyystukiin!
Kommentit (366)
"En tiedä nyt kyllä mistä puhut, en ole tuollaisia kommentteja laitellut, eikä kuulu muutenkaan mun ajatusmaailmaan.
Mutta fakta ei taida sinua kiinnostaa?"
Sinä aloit teeskenteleen olevas joku muu kun palstapersu kun säikähdit tuota OSint sällin postausta?
Sä olet tyhmä kun saapas, erityisen tyhmä, kyllä me sut silti tunnistetaan kun ei sulla ole varaa skarpata, tää on paras mihin kykenet.
"Jep, taas tällästä rahat tulee taikaseinästä juttua.
Ei ole tullut ikinä ajateltua, että jonkun pitäisi tehdä töitäkin sen yhteiskunnan eteen?
Tää tulee sulle yllätyksenä, ansiotuloveroista maksetaan iso osa yhteiskunnan pyörityksestä ja nimenomaan yksityisen puolen."
No mikä ttu on sitten ongelma kun minä ehdotan että valtion yritykset pystyyn et minäkin pääsisin töihin?
Yhtäkkiä porvarilla onkin ihan jättimäinen ongelma sen kans et me tehtäis jotain.
Saatana kun suututaa tommonen epärehellinen venkoilu.
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä nyt kyllä mistä puhut, en ole tuollaisia kommentteja laitellut, eikä kuulu muutenkaan mun ajatusmaailmaan.
Sinä aloit teeskenteleen olevas joku muu kun palstapersu kun säikähdit tuota OSint sällin postausta?
Sä olet tyhmä kun saapas, erityisen tyhmä, kyllä me sut silti tunnistetaan kun ei sulla ole varaa skarpata, tää on paras mihin kykenet.
Mä en lähde mukaan tähän, tää keskustelu on ku päätä hakkais seinään.
Kuten sanoin, en ole tuollaisia tännekään laitellut, koska en noin ajattele ko. asioista.
Ahneilla yrittäjillä olisi varaa maksaa harjoittelijoille harjoittelijan palkaa mutta kuka maksaa jos kerran ihan ilmatteeksi saa ilmaistyövoimaa jotain helppoa sarjatyötä tekemään ja sairauslomittajiksi niin ettei tarvitse vuokrafirmasta ottaa sairauslomiin palkkatyöntekijöitä.
Kun olin työharjoittelussa niin sen firman pomo oli kieltänyt ottamasta sairauslomittajia jos oli ilmainen työharjoittelija mitä käyttää hyväkseen. Ei saatana mitä haukkuja sain kun en sitten suoriutunut niin kuin ammattilainen opiskelijana. Ihan tosissaan olisi pitänyt raataa ihan hulluna töitä ilmatteeksi. Sain lihasrevähdyksen ja kun vein sairauslomatodituksen niin sanottiin vain että kuinka sää tollasen hankit itsellesi ja petit meidät. Koskaan en ollut tuollaista nähnyt ja olin järkyttynyt.
Koululta sanottiin ettei meitä työharjoittelijoita saa käyttää sijaisina mutta siellä kentällä oli ihan eri säännöt. Meitä käytettiin raakasti hyväkseen.
Ilmaisten työharjoittelijoiden hyväksikäyttö pitäis lopettaa välittömästi. Miksi rikkaalla työnantajalla on varaa omaan ökyomaisuuteen mutta ei ole varaa maksaa palkaa kaikille työntekijöille niin että siellä pitää jonkun opiskelijan raataa omilla kengillä ja vaatteillaankin rahaa sille rikkaalle yrittäjälle jotta se saa vaan lisää nauttia omista rikkauksista.
Kuinka joku voi kartuttaa omaisuuttaan käyttämällä ilmaista ihmistyövoimaa enää tänä päivänä.
Kansallistetaan sähköverkko ja terveydenhuolto niin sitten kaikilla ois varaa elää näiden ideollgisten pällileikkauksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en lähde mukaan tähän, tää keskustelu on ku päätä hakkais seinään.
Kuten sanoin, en ole tuollaisia tännekään laitellut, koska en noin ajattele ko. asioista.
No älä sitten lähde jos et ole palstapersu oikeasti, sinun idio0tit jutut hukkuun sen juttujen massaan alta aikayksikön.
Lorvikatarrit ylös sohvalta ja töihin tai pistätte pystyyn yrityksen,ai niin unohdin teidän vastauksen: ei kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Lorvikatarrit ylös sohvalta ja töihin tai pistätte pystyyn yrityksen,ai niin unohdin teidän vastauksen: ei kiinnosta...
Millä tulla me laitetaan yrityksiä pystyyn maassa missä oikeisto tuhoaa kaikki sen edellytykset?
Nyt ne valtion yritykset pystyyn ja oma omaisuus takas kansan haltuun tai turpa kiinni sitä työnteosta kun itse estätte sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tulla me laitetaan yrityksiä pystyyn maassa missä oikeisto tuhoaa kaikki sen edellytykset?
Nyt ne valtion yritykset pystyyn ja oma omaisuus takas kansan haltuun tai turpa kiinni sitä työnteosta kun itse estätte sen.
Nykysenä yrittäjänä pakko sanoa että tässä on vinha perä, minä olen menossa konkurssiin nykyisen oikeiston osaamisen vuoksi, 40 vuotta yrittämistä kankkulan kaivoon ja sylkevät vielä päälle.
Jos ei kerta kelpaa oikeisto herralle ihan oikea työnteko, ehkä oikeisto herralta pitää ottaa omaisuus ja valta pois turmelemasta häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykysenä yrittäjänä pakko sanoa että tässä on vinha perä, minä olen menossa konkurssiin nykyisen oikeiston osaamisen vuoksi, 40 vuotta yrittämistä kankkulan kaivoon ja sylkevät vielä päälle.
Jos ei kerta kelpaa oikeisto herralle ihan oikea työnteko, ehkä oikeisto herralta pitää ottaa omaisuus ja valta pois turmelemasta häntä.
: ]]]]]]]]]]
Hallitus on tuonu straight up kommunismin haaveilun järkevänä ja loogisena jatkumona omille päätöksilleen.
Maailman kaikkien aikojen paskoin hallitus ikinä missään koko universumissa.
Turhat yrittäjät saakin mennä konkurssiin eikä kepulikonsteilla ja tuilla niitä ylläpidetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
: ]]]]]]]]]]
Hallitus on tuonu stra
Näin on, jos ois mitään osaamista ymmärrettäis tehdä niitä suomalaisia, pohjoismaisen ihmeen, tyylisiä kompromissejä kapitalismin ja sosialismin välillä, mut ei, nyt keulitaan kun ahneutta on enemmän kun osaamista tai itsesuojeluvaistoa.
Sitä saa mitä tilaa, äärikapitalistinen sortaminen on kommunismin tilaus.
Vierailija kirjoitti:
Turhat yrittäjät saakin mennä konkurssiin eikä kepulikonsteilla ja tuilla niitä ylläpidetä.
Turhat yrittäjät, eli kaikki muut kun kokoomuksen erityissuojeluksessa olevat terveysjättit ja rikollisten pyörittämät rakennusfirmat.
Kiitos, hienosti hoidit, isämmaallisesti pistit koko suomi neidon huåraaman.
Mun veroillani ei tarvitse pitää väkisin mitään yrityksiä pystyssä vaan menköön konkkaan ihan vapaasti.
Maailmaa hallitaan velkaorjuudella Torpa ja Puolimatka, Asiaa BlackRock yhtiöstä jne. Kyllin velkaantunut (suomi kohta) on velkojiensa orja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se perustiikin siihen, että alkaa kiinnostamaan työnteko hiukan erilailla, kun tuet lähtee."
Tai sitten käy niin, että ryöstely yms. laittomuudet alkavat kiinnostaa, ja radikalisoituneet ääriliikkeet lisääntyvät. Katsos kun niitä tukia maksamalla maksetaan myös yhteiskuntarauhasta. Etkö persvajakki sen vertaa tiedä?
Ja jälleen kerran, vasemmisto ajattelee heti rikollisuutta ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.
Työnteko ei kuulu listalle.
Olette te kyllä ihme sakkia.
turpaa vaa tolle lois porukalle.ja toi laiska paska porukka nousis sohvalta ryöstelemään just just.ilmaista rahaa vain pitäis saada työ ei ole koskaan ollut vaihtoehdoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun veroillani ei tarvitse pitää väkisin mitään yrityksiä pystyssä vaan menköön konkkaan ihan vapaasti.
Järkevä valtio, mitä suomi ennen oli, huolehtisi kaikista omistaan, myös yrittäjistään.
Sitten alkoi suhmurointi ja välistä vetäminen ja nyt se on ainoa mihin on varaa.
Jep, taas tällästä rahat tulee taikaseinästä juttua.
Ei ole tullut ikinä ajateltua, että jonkun pitäisi tehdä töitäkin sen yhteiskunnan eteen?
Tää tulee sulle yllätyksenä, ansiotuloveroista maksetaan iso osa yhteiskunnan pyörityksestä ja nimenomaan yksityisen puolen.