Lihaspiirakka 2 nakilla, juustolla, suolakurkulla ja sinappi/ketsuppi
Kommentit (17)
Lihas? Mistä lihaksesta? pakara, kenties?
Vierailija kirjoitti:
Haista nyt jo paska!
Haista ite!
Vierailija kirjoitti:
Kylmällä maidolla.
Oi namskista pamskista.
Pitää juurikin olla lihasta eikä mitään jauheenlihan pestyä jatketta.. rapea kuori sinappi kestuppi maustekurkku makea sipuli..ehkä chilii..
..hitto unohdin tuon sulavan juusto listasta..
Onko sulla elämää? Oliko koko avauksen idea se, että pääsit kirjoittamaan airfryer?
Vierailija kirjoitti:
Lihas? Mistä lihaksesta? pakara, kenties?
Kenties. Jauhelihaan laitetaan varmasti osia aika monista lihaksista. Lihanjalostajien nettisivuilta löytyy varmaan tietoa, jos kiinnostaa.
Kasvislihapiirakka Kasvisnakeilla ja Tofulla. Soijakastiketta ja Kimchiä.
Kauramaitoa kyytipojaksi. Namskis nam.
Ite kun tekee sen piirakan taikinan ja uunittaa niin tietää mitä saa..
Air Fryer on kyllä kätevä ja nopea.
Mistä ostit lihapiirakan? Kenen tekemä? Valtavia eroja lihapiirakoissa. Jotkut on ihan täyttä paskaa, eikä niitä edes kunnon luonnonsuoleen tehdyillä nakeilla saa pelastettua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostit lihapiirakan? Kenen tekemä? Valtavia eroja lihapiirakoissa. Jotkut on ihan täyttä paskaa, eikä niitä edes kunnon luonnonsuoleen tehdyillä nakeilla saa pelastettua.
Itse tein tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein tietenkin.
Bravissimo !
Teitkö Nakitkin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein tietenkin.
Bravissimo !
Teitkö Nakitkin ?
En, kivikylän nakkeja käytin.
Nams, maistuis kyllä mullekin