Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies julkaisi Tiktokissa naisvihamielisiä videoita

Vierailija
25.09.2024 |

Työnantaja joutui palautetulvan kohteeksi. Kukas teistä palstainkkeleistä on tämänkin typeryyden takana?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010716988.html

Kommentit (287)

Vierailija
61/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkut tälläiselle ihmiselle, ei ole normaalia tuollainen käytös. Vihamielinen käytös on jo irtisanomisen peruste.

Tuttuni on siivooja. Hänellä oli eilen epäsiistiä kun kävin kylässä. Soita no hänen esimiehelle en, ettei vapaa-ajan perusteella ole soveltuva töihin?

Entäpä kun a-klinikan sairaanhoitajan näin kesällä terassilla. Iomoitanko hänen esihenkilölle, ettei voi toimia päihteiden käyttäjien kanssa?

Entä kun raksamiehen kotona on hylly, jota ei ole saanut korjattua? IT alan heppu lataa piraatteja? Kokki tekee pahaa ruokaa tiktokissa? Parturi feilaa kotitekoisen kampauksen tiktokissa? Kaikille no vain ilmoitus työnantajalle ja potkut?

Taitaa olla nykyaikaa: kun feminis ti on vihamielinen, saa ylennyksen. Jos mies esittää eriävän mielipiteen, saa potkut.

Vierailija
62/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä turvallisuusalan ihminen kyseessä. Sairas tyyppi.

Nimenomaan. Taas yksi esimerkki siitä, että turvallisuusalalle hakeutuu tasapainottomia, rasistisia, mosogyynisiä, vihanhallintaongelmallisa jne. tyyppejä. Siis tähdennän, että EI kaikki tietenkään, mutta jotenkin tuo ala vetää myös kyseenalaista ainesta sisäänsä.

Minä ihmettelen, että tämä tyyppi saa palata työhönä. Jutusta saa käsityksen, että ei ole tällä hetkellä töissä, mutta palaa. Ja käydään keskustelut... Itse työnanatajana katsoisin, että sen lisäksi että henkilö on aiheuttanut firmalle ja koko alalle räikeää mainehaittaa, sotii hänen käytöksensä turvallisuustyön ideaa, niinpä irtisanoisin hänet. Turva-alan henkilön ei pidä lietsoa turvattomuutta.

Mä kanssa jouduin sanoin meidän sihteerin. Näin sen kuv

Höh, mä kun luulin, että yliseksuaaliset miehet olis tämmösestä vaan innoissaan. En ymmärrä teitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typeristä oksettavista kuvottavisista likaisista seksitautisista halveksuttavista H U O R I S T A eli kauniimmin sanottuna nuorista naisista pitääkin kirjoittaa rumasti koska ne ovat sisäisesti rumia otuksia jotka elävät rumaa elämää.

Tarvittaisiin suomeen incel kerho jonka kanssa voitaisiin järjestää leirejä, joissa puhutaan h u o r i s t a ja inceliydestä, retkeillään ja telttaillaan, harjoitellaan vaikka kamppailua ja suunnitellaan ja levitetään incel propagandaa nettiin. Feministih u o r i a vastaan täytyy saada kunnon vastaliike

Poju on jäänyt ilman naista, sitä se teettää kun olet oksettava mielenvikainen paska. 

Tai on kaappihomo siksi vihaa naisia.

Ja sinä saat levittää tuollaista tietoa henkilöstä, joka on omalla naamallaan tehnyt videon? Toivottavasti tästä tehdään rikosilmoitus, koska levität valheellista ja vahingoittavaa tietoa yksityishenkilöitä. Et mistään nimimerkistä, vaan oikeasta yksityishenkilöitä, jolla on naama ja on yksilöitävissä.

Vierailija
64/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys on näköjään poistanut miehen nettisivuiltaan. Kannattaa siis varoa, mitä netissä öyhöttää.

Vierailija
65/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typeristä oksettavista kuvottavisista likaisista seksitautisista halveksuttavista H U O R I S T A eli kauniimmin sanottuna nuorista naisista pitääkin kirjoittaa rumasti koska ne ovat sisäisesti rumia otuksia jotka elävät rumaa elämää.

Tarvittaisiin suomeen incel kerho jonka kanssa voitaisiin järjestää leirejä, joissa puhutaan h u o r i s t a ja inceliydestä, retkeillään ja telttaillaan, harjoitellaan vaikka kamppailua ja suunnitellaan ja levitetään incel propagandaa nettiin. Feministih u o r i a vastaan täytyy saada kunnon vastaliike

Poju on jäänyt ilman naista, sitä se teettää kun olet oksettava mielenvikainen paska. 

Ja sinä saat levittää tuollaista tietoa henkilöstä, joka

No kuka tämä kaappih...herra sitten on?

Vierailija
66/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä saat levittää tuollaista tietoa henkilöstä, joka

Yksityishenkilö jonka nimeä en tiedä. 

Vierailija
67/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä yritys on kyseessä? Voisko joku kertoa?

Vierailija
68/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa pakkohoitoon suljetuslle osastolle ettei käy kuin Valkeakoskella

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010707152.html

Vierailija
69/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo voi periaatteessa antaa varoituksen, koska työntekijä on toimillaan vahingoittunut yrityksen mainetta, mutta tavallaan sekin pitäisi pystyä suoraan näyttämään toteen.

Tämän takia mielestäni on täysin Junttila että nykyään työpaikat haluaa työntekijöiden kuvat ja nimet omille sivuille nettiin. Itse olen täysin tätä vastaan! Tällänen riski siinä nyt sitten on...

Ja se on nimenomaan työnantajan riski, ja myös työntekijän turvallisuus riski myös. Joku hullu vielä tulee vielä vainoomaan tms. 

Piirros kuvat ja keksityt palvelu nimet. Tätä itse kannatan. 

Jokaisella on erikseen työ minä ja vapaa minä. 

Jokaisella on oikeus olla vapaalla mitä vain ja vaikka kuinka idiootti ja kuspää. Suomessa ainakin luulisin että on vielä sananvapaus.

Toki onhan se surullista että kaikki voi näin pahoin, myös minä ja tiedän että myös mä välillä harkitsemattomasti suollan liian törkeitä sanoja kun on paha mieli. 

Fiksu työnantaja laittaisi työntekijän työterveyshuollon puheille ja terapiaan . Usein ainakin 5krt/vuosi isot työnantajat kustantaa. 

Jos omassa elämässään on ollut paljon ikävää, tottakai se purkautuu jotenkin. Oli se kaikki totta tai ei, mutta se paha olo ja viha ja katkeruus on totta tälle ihmiselle.

Yritetään olla armollisia ja antaa ihmisille aikaa toipua. On ollut vaikeat korona vuodet, vaikea talous tilanne kaikilla, työpaikat kiven alla, ja sodan pelon lietsonta. Nais ja mies ihan lietsonta kenties jopa venäjän trollien toimesta kuka tietää todella...? 

Näihin asioihin pitäisi suhtautua empaattisemmin ja antaa jotain myönteistä ja lohdutusta. Ihmiset tarvitsevat valoa ja toivoa, rakkautta. 

Vierailija
70/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut mitä tekemistä yksityishenkilön vapaa-ajallaan jauhamalla paskalla on työnantajan kanssa.

Ihme inkvisitioita nykyään jos joku esittää "väärän" mielipiteen.

Kyseinen ihminen on turvallisuusalalla töissä, joten tuollaiset lausunnot ovat erittäinkin valideja ottaa huomioon. Asia olisi eri jos olisi vaikka metsuri: yksin sahaamassa puita metsässä.

Vierailija
71/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkut tälläiselle ihmiselle, ei ole normaalia tuollainen käytös. Vihamielinen käytös on jo irtisanomisen peruste.

eli siviilissä tehdyt asiat saavat vaikuttaa työpaikkaan?

Jos sairaanhoitaja juo itsensä viikonloppuna humalaan, se on irtisanomisen peruste?

Tottakai. Työntekijät ovat osa yrityksen imagoa. Joten heidän tekeminen myös työpaikan ulkopuolella voi vaikuttaa yrityksen imagoon.

Kait työnantaja silloin maksaa palkkaa myös vapaa-ajan?

Vierailija
72/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä nettilynkkaajat, maalittajat ja työnantajille itkijät ovat alhaisinta saastaa.

Suomessa poliisi tutkii ja oikeuslaitos tuomitsee, EI mikään heinähangot ja soihdut kädessä yössä hortoileva kyläparlamentti!

Rapautatte uskoa järjestäytyneeseen demokraattiseen yhteiskuntaan sen minkä ehditte.

Aijaa, tämän sekopoltsin henkilöllisyyden esiin tonkiminen ja paljastaminen on uhka demokratialle :D. Ettei niin iso uhka olekaan itse nämä sekopäät? Kuulehan, poliisilla on mm. vihjepuhelin. Poliisi on erittäin tyytyväinen kansalaisten avusta erilaisten rikosten selvittelyssä. Poliisi kun ei itse joka paikkaa ehdi.

Onko sulla kenties jotain henkilökohtaista huolta aiheeseen liittyen? Pelkäätkö, että sinut paljastetaan?

No kerro nyt selkeästi siteeraamalla, mikä lause siinä videolla oli se rikos! Ihan oikeasti, kerro nyt. Ei kait poliisi edes tutki tuota, kun rikosta ei ole tapahtunut. Siksi onkin pitänyt musta maalata työnantajalle.

Vierailija
73/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sairaanhoitaja juo itsensä viikonloppuna humalaan, se on irtisanomisen peruste?

Ei ole sama asia. Samankaltainen asia vois olla, jos hoitsu julkaisis somessa materiaalia, missä huutelis että alkoholistit ei ansaitse saada hoitoa ja saisivat kuolla oma vika.

No mutta noinhan ne lähes kaikki narkkiosastojen hoitsut sanoo vapaa ajallaan. Minäpä ensi kerran baarissa salaa nauhoitan ja lähetän työnantajalle.

Vierailija
74/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni on siivooja. Hänellä oli eilen epäsiistiä kun kävin kylässä. Soita no hänen esimiehelle en, ettei vapaa-ajan perusteella ole soveltuva töihin?

Entäpä kun a-klinikan sairaanhoitajan näin kesällä terassilla. Iomoitanko hänen esihenkilölle, ettei voi toimia päihteiden käyttäjien kanssa?

Entä kun raksamiehen kotona on hylly, jota ei ole saanut korjattua? IT alan heppu lataa piraatteja? Kokki tekee pahaa ruokaa tiktokissa? Parturi feilaa kotitekoisen kampauksen tiktokissa? Kaikille no vain ilmoitus työnantajalle ja potkut?

Taitaa olla nykyaikaa: kun feminis ti on vihamielinen, saa ylennyksen. Jos mies esittää eriävän mielipiteen, saa potkut.

Siivousesimiehellä on sottainen koti ja tahmeat lattiat. Hän ei siis ole soveltuva siivousesimieheksi? Varmaan tarvitsisi antaa potkut?

Vierailija
75/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa miehet, se on myös oma valinta/syy, jos loukkaannutte, kuolette tai saatte potkut työpaikalta.

Siis noiden miesten logiikalla, joiden mielestä raiskauksen uhriksi joutuminen on oma syy. 

Vierailija
76/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomo voi periaatteessa antaa varoituksen, koska työntekijä on toimillaan vahingoittunut yrityksen mainetta, mutta tavallaan sekin pitäisi pystyä suoraan näyttämään toteen.

Tämän takia mielestäni on täysin Junttila että nykyään työpaikat haluaa työntekijöiden kuvat ja nimet omille sivuille nettiin. Itse olen täysin tätä vastaan! Tällänen riski siinä nyt sitten on...

Ja se on nimenomaan työnantajan riski, ja myös työntekijän turvallisuus riski myös. Joku hullu vielä tulee vielä vainoomaan tms. 

Piirros kuvat ja keksityt palvelu nimet. Tätä itse kannatan. 

Jokaisella on erikseen työ minä ja vapaa minä. 

Jokaisella on oikeus olla vapaalla mitä vain ja vaikka kuinka idiootti ja kuspää. Suomessa ainakin luulisin että on vielä sananvapaus.

Toki onhan se surullista että kaikki voi näin pahoin, myös minä ja tiedän että myös mä välillä harkitsemattomasti suollan liian

Sananvapaus ei tarkoita oikeutta solvata, alentaa ja uhkailla jotakin ihmisryhmää. Se on rasismia. Mielipiteitä voi esittää myös rakentavasti, ilman, että tarkoitus on loukata tai vahingoittaa. Tätä inkkelit ja rasistit ei ymmärrä.

Vierailija
77/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä yritys on kyseessä? Voisko joku kertoa?

Ylikseltä löytyy...

Vierailija
78/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä turvallisuusalan ihminen kyseessä. Sairas tyyppi.

Nimenomaan. Taas yksi esimerkki siitä, että turvallisuusalalle hakeutuu tasapainottomia, rasistisia, mosogyynisiä, vihanhallintaongelmallisa jne. tyyppejä. Siis tähdennän, että EI kaikki tietenkään, mutta jotenkin tuo ala vetää myös kyseenalaista ainesta sisäänsä.

Minä ihmettelen, että tämä tyyppi saa palata työhönä. Jutusta saa käsityksen, että ei ole tällä hetkellä töissä, mutta palaa. Ja käydään keskustelut... Itse työnanatajana katsoisin, että sen lisäksi että henkilö on aiheuttanut firmalle ja koko alalle räikeää mainehaittaa, sotii hänen käytöksensä turvallisuustyön ideaa, niinpä irtisanoisin hänet. Turva-alan henkilön ei pidä lietsoa turvattomuutta.

Mä ka

Mä en olekaan sellainen mies. Ihmeellisesti silti tuli alapeukkua vaikka suojelun pienen yritykseni mainetta.

-toimari

Vierailija
79/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet turhaudumme kun naiset ei anna riittävästi seksiä ja monet naiset nirsoilee. Miehen pitäisi olla se rikas komistus että se saisi vähintään keskitasoisen naisen.

Vierailija
80/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama asia. Samankaltainen asia vois olla, jos hoitsu julkaisis somessa materiaalia, missä huutelis että alkoholistit ei ansaitse saada hoitoa ja saisivat kuolla oma vika.

No mutta noinhan ne lähes kaikki narkkiosastojen hoitsut sanoo vapaa ajallaan. Minäpä ensi kerran baarissa salaa nauhoitan ja lähetän työnantajalle.

Nauhoita vaan toisten keskusteluja salaa, se on laitonta. Ja kävele vielä itse nauhoituksesi kanssa poliisiasemalle. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme