Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä jätti minun lisäksi myös lapsen

Vierailija
25.09.2024 |

En olisi koskaan uskonut näin käyvän, mutta niin nyt tässä ollaan siinä tilanteessa, että ilmeisesti ei aio osallistua enää muuten kuin maksamalla elatusmaksut. Käy niin hirveän sääliksi lasta.

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nämä misogyynit taas vttuilevat naisille. Eikä aikaakaan, kun aloitetaan seuraava ketju: "Miksi en kelpaa naisille?" 

Niin, miksiköhän?

Miksi he edes haluavat naisen, kun kuitenkin inhoavat naisia ja syyttävät naisia kaikesta pahasta maailmassa?

Eivät he halua naisia, vaan naisten tarjoamia palveluita. Naisen toiveet ei kiinnosta. Hyväksikäyttösuhde.

Vierailija
62/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nämä misogyynit taas vttuilevat naisille. Eikä aikaakaan, kun aloitetaan seuraava ketju: "Miksi en kelpaa naisille?" 

Niin, miksiköhän?

Onko tämä ketju misogyynin tekemä?

Mikäs onkaan ketjun tarkoitus? Kurahaarat pääsevät haukkumaan miehiä ja nyt sä pahoitat mielesi kun joku kehtaa sanoa vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksiköhän?

Miksi he edes haluavat naisen, kun kuitenkin inhoavat naisia ja syyttävät naisia kaikesta pahasta maailmassa?

Eivät he halua naisia, vaan naisten tarjoamia palveluita. Naisen toiveet ei kiinnosta. Hyväksikäyttösuhde.

Ja miten tuo eroaa naisista? 

Vierailija
64/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksiköhän?

Mikäs onkaan ketjun tarkoitus? Kurahaarat pääsevät haukkumaan miehiä ja nyt sä pahoitat mielesi kun joku kehtaa sanoa vastaan?

Tuskin. Teidän paskakullien ininöihin on jo totuttu. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei teistä muuhun ole kuin uikuttamaan netissä naisten pahuutta. 

Vierailija
65/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu olla.......Tämä on juuri sitä mitä miehen kuuluukin kuulla. Nainen sanelee millainen miehen pitää olla 😊

Oikea Nainen tekee juuri näin ja tällä tavalla hän saa itselleen kiltin ja kuuliaisen miehen.

Ja ai että mikä paskamyrsky nousee jos mies jossain ketjussa alkaa kertomaan mitä naisen kuuluu olla kelvatakseen.

Vierailija
66/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksiköhän?

Tuskin. Teidän paskakullien ininöihin on jo totuttu. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei teistä muuhun ole kuin uikuttamaan netissä naisten pahuutta. 

No mikä ketjun tarkoitus siis on. Kerro omin sanoin.

Jos miehistä ei ole muuhun kuin uikuttamaan niin mitäs ap tekeekään? 

Vierailija
67/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu olla.......Tämä on juuri sitä mitä miehen kuuluukin kuulla. Nainen sanelee millainen miehen pitää olla 😊

Oikea Nainen tekee juuri näin ja tällä tavalla hän saa itselleen kiltin ja kuuliaisen miehen.

Tämän takia miehet ei koskaan lopeta naisten vihaamista kun se viha on täysin ansaittua. Kun nainen vaatii kunnioitusta ja arvostusta oletusarvoisesti niin sitten naisenkin pitää arvostaa ja kunnioittaa oletusarvoisesti. Ei se mene niin että naisille nuo tulee oletuksena ja miesten pitää tienata/ansaita ne

Itselleni on todella vaikeaa kunnioittaa miestä, joka ei pysty kantamaan vastuuta edes omasta jälkikasvustaan ja sitten syyttää omista puutteistaan muita kuin 7-vuotias lapsi. Ihan se ja sama minulle vihaatko minua koska olen nainen, minä pidän sinua vatsenmielisenä

OMsta jälkikasvusta? Onko isästä varmuus?

Vierailija
68/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin tästä sivusta. Olemme nyt kuulleet äidin version. Olisi myös kuultava sen miehen versio, jotta olisi edes jokin realistinen käsitys tilanteesta.

Ihan tuosta noin vaanko se mies jättää myös lapsensa ja tää päätös tippuu taivaalta?

Tuskin. Jotain tässä jää sanomatta 

Vierailija
69/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksiköhän?

Ja naiset tekee ketjun "yhyy, en kelpaa enää miehille kun olen yh jolla on kolme lasta kolmelle eri miehelle"

Vierailija
70/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä jätti mut ja äidin näin. Ensin petti ja sitten lähti, eikä halunnut tavata minuakaan. Nyt hän täyttää 80v. eikä pärjää enää omakotitalossaan. Minulle soitti joku sossu ja kerroin rehellisesti mistä oli kyse, eli isä on minut hylännyt jo lapsena. En aio osallistua millään tavalla hänen hoitoonsa. Sitten isä lähetti kirjeen jossa toivoi, että voisimme unohtaa menneet ja ottaisin häneen yhteyttä. Heitin kirjeen takkaan. Eikö nämä miehet todellakaan tajua löytävänsä edestään sen, minkä nyt jättävät taakseen? Minulle on ihan sama, mitä isälle tapahtuu. Muistan edelleen kaikki ne hetket pienenä tyttönä, vähän isompanakin kun olisin tarvinnut isää. Miten lapseni olisivat tarvinneet vaarin. Olen hänen ainoa lapsensa, joten sinnepä mätänee jos ei yhteiskunta hoida.

Vierailija
71/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tästä sivusta. Olemme nyt kuulleet äidin version. Olisi myös kuultava sen miehen versio, jotta olisi edes jokin realistinen käsitys tilanteesta.

Ihan tuosta noin vaanko se mies jättää myös lapsensa ja tää päätös tippuu taivaalta?

Tuskin. Jotain tässä jää sanomatta 

Noin käy poikkeuksestta silloin kun miehelle selviää että lapsi on jonku toisen.

Vierailija
72/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä jätti mut ja äidin näin. Ensin petti ja sitten lähti, eikä halunnut tavata minuakaan. Nyt hän täyttää 80v. eikä pärjää enää omakotitalossaan. Minulle soitti joku sossu ja kerroin rehellisesti mistä oli kyse, eli isä on minut hylännyt jo lapsena. En aio osallistua millään tavalla hänen hoitoonsa. Sitten isä lähetti kirjeen jossa toivoi, että voisimme unohtaa menneet ja ottaisin häneen yhteyttä. Heitin kirjeen takkaan. Eikö nämä miehet todellakaan tajua löytävänsä edestään sen, minkä nyt jättävät taakseen? Minulle on ihan sama, mitä isälle tapahtuu. Muistan edelleen kaikki ne hetket pienenä tyttönä, vähän isompanakin kun olisin tarvinnut isää. Miten lapseni olisivat tarvinneet vaarin. Olen hänen ainoa lapsensa, joten sinnepä mätänee jos ei yhteiskunta hoida.

Tässä empaattinen suomalainen nainen.

Eiköhän tuo miesviha kohdistu myös hänen exäänsä ja omat lapset oppii saman mallin.

Vierailija
73/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut miettiä sitä omaa käytöstä myös sen kautta että mitä ongelmia aiheitat lapselle? Ai niin unohdin taas että naiset voi olla vain viattomia uhreja kun kaikki on aina ja ikuisesti miesten vikaa ja miesten vastuulla ja jos nainen tekee tai sanoo jotain väärää niin sekin on miesten vika.

Pitäisikö naistenkin pikkuhiljaa opetella vastuunkanto omista teoista ja puheista? Varsinkin näin kun naiset tasa-arvoa vaatii

Miten ihmeessä tämä liittyy lapsen ja isän suhteeseen. Ovatko miehet todella niin psykopaatteja että he kostavat naisen teot omalle lapselleen? Eikö miehet ymmärrä että lapsi on ihan oma yksilönsä ja persoonansa eikä äidin jatke.

Vierailija
74/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä empaattinen suomalainen nainen.

Eiköhän tuo miesviha kohdistu myös hän

Minulla ei ole exää vaan 25-v. onnellinen avioliitto hyvän miehen kanssa, lapsia ja pian lapsenlapsia. Yritähän nähdä todellisuus sokean raivosi takaa.

Vierailija
75/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut miettiä sitä omaa käytöstä myös sen kautta että mitä ongelmia aiheitat lapselle? Ai niin unohdin taas että naiset voi olla vain viattomia uhreja kun kaikki on aina ja ikuisesti miesten vikaa ja miesten vastuulla ja jos nainen tekee tai sanoo jotain väärää niin sekin on miesten vika.

Pitäisikö naistenkin pikkuhiljaa opetella vastuunkanto omista teoista ja puheista? Varsinkin näin kun naiset tasa-arvoa vaatii

Naisethan nimenomaan joutuvat kantamaan vastuun isänsä hylkäämistä lapsista, tollo.

Eikä heikommalta sukupuolelta aina kysytä. Minun isäni saattoi minut miehelleni astutettavaksi. 

Toivottavasti piti myös kädestäsi kiinni kun miehesi yhtyi sinuun ensimmäisen kerran. 

Vierailija
76/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on tehty uusiosuomalaisen kanssa elämäsi suomalaisessa yhteiskunnassa on käytännössä ohi.Et kelpaa enää kenellekään kylmä tosiasia 

Vierailija
77/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, harmi. 🙁

Vierailija
78/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jätin. En halunnut lasta ja ehkäisy petti. Nainen päätti pitää lapsen, vaikka sanoin etten ota vastuuta hänen päätöksistään. Asun nykyisellään ulkomailla, koska en suostu maksamaan elatusmaksuja sellaisesta josta en ole vastuussa. Veronmaksajat ne lopulta maksavat sitten.

Vierailija
79/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä empaattinen suomalainen nainen.<

Minulla ei ole exää vaan 25-v. onnellinen avioliitto hyvän miehen kanssa, lapsia ja pian lapsenlapsia. Yritähän nähdä todellisuus sokean raivosi takaa.

Sinä olet ainoa joka raivoaa.

Eikä kukaan usko että sulla on miestä

Vierailija
80/173 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä olen joutunut seuraamaan, kun ihan kunnollinen, hyvin toimeentuleva ja arvostetussa asemassa oleva mies teki jatkuvasti työmatkoja Aasiaan ja nämä matkat alkoivat ulottua yhä useammin viikonlopun yli. Syyksi paljastui useampi nainen, kuinkas muuten. Ero tuli, mies irtisanoutui johtavasta asemastaan ja muutti Aasiaan ja sai lapsen ainakin yhden naisen kanssa. Entinen perhe jäi, niin vaimo kuin lapset. 

Ymmärrän, että rakkaus vaimoon voi loppua syystä tai toisesta, mutta ei nyt sentään omiin lapsiin, herranen aika!

En tunne pienintäkään kunnioitusta tällaista miestä kohtaan, joka ensin pyörittää työmatka-pettämissirkusta ja lopputulos on tämä. Mies isolla M:llä ei ikinä ratkaisisi asiaa näin. Olen todella pettynyt, sillä tämä mies oli tosi mukava ja fiksun oloinen, kun häneen tutustuin, mutta niinhän se on, että moni kakku päältä kaunis, sisältä silkkaa p:tä. Enkä ole ainoa, hänen työpaikallaan kunnioitus romahti täydellisesti, niin miesten kuin naisten, kaikkien alaisten keskuudessa, ehkä hän siksi katsoi tarpeelliseksi irtisanoutuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän