Kuuluuko miehen maksaa treffeillä?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua maksaa edes sitä yhtä kahvikupillista, niin ei kannata pyytää ketään treffeille.
Siis tasa-arvon kannattajan ei kannata pyytää treffeille? Miksi miehen tulee maksaa teidän yhteisiä treffejä. Sinä voit aina kieltäytyä treffeistä tai ilmoittaa että et tule jos mies ei maksa.
Eihän se tarkoita sitä, että nainen suostuisi sen tarjotun kahvikupillisen ottamaan vastaan. Minä en ottaisi ja voin vaikka ruveta riitelemään siitä kassalla, jos mies alkaa vängätä vastaan. En koskaan ota mitään vastaan ihmisiltä, joita en tunne hyvin. Jos otan, niin sitten tietenkin tarjoan seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä voin treffailla miesten kanssa ihan kaveripohjalta. Siinä voi olla ihan hauska puolituntinen kahvikupillisen ääressä, kun jutellaan mukavia. Kahvit voin tarjota vaikka miehen synttäripäivän kunniaksi, ilman taka-ajatuksia tietenkin. Tarjoan minä välillä naispuolisille kavereillenikin enkä ole heiltä mitään vailla vastineeksi.
Tässä on se asenne jota kaivataan. Vaatimalla jotain sukupuolen vuoksi on toisaalla rikos ja toisaalla ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin.
Tässä tinder-kulttuurissa todennäköisyys toisista treffeistä on muutenkin pieni, joten se että sinut saa pois lokkeilemasta on hyvä vaan.
Joissakin kulttuureissa mies tai kutsuja automaattisesti maksaa, isommassakin seurueessa. Kysymys ei varsinaisesti koskenut isompaa porukkaa mutta silloin olisi joustavaa sopia etukäteen että jaetaanko loppusumma tasan vai tuodaanko erilliset laskut? Koska usein löytyy joku joka tilaa enemmän kuin muut ja sitten maksattaa ylimenevän muilla :(
Jos Suomessa treffikumppani ei erikseen sano että "minä tarjoan" tai "voisin tarjota" niin en myöskään odota sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama vaikka kuvittelette, että kuuluu. En aio maksaa penniäkään ikinä.
terkuin mies
Ei sulle tule enää ketään elämääsi. Ei rakkautta.
Etkä sinä ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusiset naiset odottaa erityiskohtelua minne ikinä menevätkään.
Kuka käskee deittailemaan kusisia naisia. Satsaa laatuun ja erikoiskohtele heitä. Voi vielä kuule lykästää parisuhdemarkkinoilla.
Erikoiskohtele? Laatunainen ei odota että mies maksaa hänen seurastaan. Sellaiset ovat maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua maksaa edes sitä yhtä kahvikupillista, niin ei kannata pyytää ketään treffeille.
Siis tasa-arvon kannattajan ei kannata pyytää treffeille? Miksi miehen tulee maksaa teidän yhteisiä treffejä. Sinä voit aina kieltäytyä treffeistä tai ilmoittaa että et tule jos mies ei maksa.
Eihän se tarkoita sitä, että nainen suostuisi sen tarjotun kahvikupillisen ottamaan vastaan. Minä en ottaisi ja voin vaikka ruveta riitelemään siitä kassalla, jos mies alkaa vängätä vastaan. En koskaan ota mitään vastaan ihmisiltä, joita en tunne hyvin. Jos otan, niin sitten tietenkin tarjoan seuraavalla kerralla.
Ei tietenkään ja nyt on kysymys pitäisikö miehen maksaa. Ei siitä ottaako nainen maksun vastaan. Tasa-arvon maassa kenenkään ei pidä maksaa sukupuolensa perusteella jos ei ole sota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jos seksiä on tiedossa. Muuten 50/50.
Ja tuo kahvikupillisen hinnalla?
Tämä on ihan loogista. Koska seksi tulisi olla vastikkeetonta, niin ei se kovin kallistakaan voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin.
Kohteliaisuudesta yleensä ehdotan, että voin maksaa omani. Mutta jos mies antaa minun maksaa, niin jatkoa ei tule. Huom: En yleensä valitse mitään kallista. Käyty jossain kahvilassa tai lasillisella.
Goldiedigger moro! Luuletteko tosiaan että miehet haluaa maksaa seurastanne :D
Aika moni vaan maksaa :)
En käy rahaa vaativilla treffeillä kuin parisuhteessa, jolloin maksetaan sen mukaan mitä on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Perhe maksaa. Lapset maksavat. Jos mies haikailee parisuhdetta, ja varsinkin perhettä, ei voi ajatella selviävänsä maksamalla vain omat kulunsa. Parisuhteessa kaksin ollessa raha-asiat voi vielä laittaa viivottimella tasan jos haluaa, mutta lasten ilmestyessä kuvioihin täytyy rahaa laittaa jo yhteiseen pottiin ja huolehtia toisista ihmisistä myös taloudellisesti.
Jos kahvikupillisen maksaminen treffikumppanille tekee vaikeaa, en usko tällaisen henkilön pystyvän toimimaan parisuhteessa tai perheessä niin, että hän pystyisi kivuttomasti taloudellisesti puhaltamaan yhteen hiileen.
Jos panenminen on niin hankalaa, niin ei se parisuhde saatika lasten tekeminen onnistu. Aivan turha maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuuluu maksaa. Kuuluu myös ottaa hattu pois päästä ja availla ovia. Ei ihme, ettette löydä kumppania. Opetelkaa käytöstavat.
Ei kuulu sieltä keittiöstä. Keittäppäs likka kahvit ja sano asiasi kun tuot ne.
Minä odotan että nainen tarjoutuu maksamaan. Se osoittaa että nainen on tasavertainen kumppani ja hän ymmärtää että kumpi vaan voi maksaa.
Hmmm, jonkin verran olen treffaillut enkä koskaan ole olettanut saati kysynyt miehen maksuvalmiutta. Menen ensimmäisenä kahvilan jonoon/tiskille ja maksan omani, jos mies tässä vaiheessa sanoo haluavansa tarjota, se on ok; kiitän hymyillen ja laitan lompakon pois. Kyseessä siis yleensä muutaman euron kahvikuppi, joskus alle kympin oluttuoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gold digger! Luuletko tosiaan että mies maksaa parisataa siitä että saa olla seurassasi :D
Parisataa.
Leikittekö Kauniita Ja Rohkeita? Missä käyt deitin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jos seksiä on tiedossa. Muuten 50/50.
Ja tuo kahvikupillisen hinnalla?
Tämä on ihan loogista. Koska seksi tulisi olla vastikkeetonta, niin ei se kovin kallistakaan voi olla.
Päinvastoin. Jos joltain henkilöltä ei voi ostaa seksiä, niin silloinhan sen arvo on rahallisesti mittaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Molemmat maksakoon omansa. Jos treffailu jatkuu, niin vaikka vuorotellen. Mikä helvetin velvollisuus miehellä olisi maksaa? Itse ainakin olen ylpeä että voin maksaa itse omani.
Käyt kuntouttavassa työtoiminnassa? Osapäivätyössä? 9e pakkotyössä. SPR, kierrätyskeskus yms
Etkö tapaa siellä työpaikallasi sopivaa vapaata ehdokasta?
Naisen tulee maksaa omansa riippumatta harrastetaanko seksiä vai ei. Se on tasa-arvoa ja seksi on vastikkeetonta ellei ole maailman vanhimman ammatin harjoittaja, mitä täällä näköjään on paljon.