Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko miehen maksaa treffeillä?

Vierailija
24.09.2024 |

Mielipiteitä?

Kommentit (231)

Vierailija
181/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyseessä on suloinen ele, ei mitenkään pakollinen. Varsinkin jos kyse on jostain kahvikupillisesta, en ymmärrä miksi siitä tekisi numeron

Vierailija
182/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain Jos seksiä on tiedossa. Muuten 50/50.

Ja tuo kahvikupillisen hinnalla?

Tämä on ihan loogista. Koska seksi tulisi olla vastikkeetonta, niin ei se kovin kallistakaan voi olla.

Päinvastoin. Jos joltain henkilöltä ei voi ostaa seksiä, niin silloinhan sen arvo on rahallisesti mittaamatonta. 

Eli puntit on tasan ja molemmat maksavat kahvinsa. Niin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyseessä on suloinen ele, ei mitenkään pakollinen. Varsinkin jos kyse on jostain kahvikupillisesta, en ymmärrä miksi siitä tekisi numeron

Ai siitä että sukupuolen peruusteella odotetaan toisen maksavan? Se on suloin ele on maksajana mies tai nainen.

Vierailija
184/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siitä että sukupuolen peruusteella odotetaan toisen maksavan? Se on suloin ele on maksajana mies tai nainen.

Täytyy kyllä sanoa, että tätä keskustelua lukuunottamatta en ole törmännyt Suomessa ihmisiin, jotka odottavat tai olettavat miehen maksavan. En sitten tiedä mistä se kertoo, koen kuitenkin tuntevani monenlaisia ihmisiä

Vierailija
185/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en keksi yhtään suloista elettä jota voisi ainoastaan odottaa naisilta. Mikä on sellainen suloinen ele jota naisten tulee tehdä suokupuolensa vuoksi tuntemattomille ihmisille? 

Vierailija
186/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että tätä keskustelua lukuunottamatta en ole törmännyt Suomessa ihmisiin, jotka odottavat tai olettavat miehen maksavan. En sitten tiedä mistä se kertoo, koen kuitenkin tuntevani monenlaisia ihmisiä

Selkeästi moni on kuitenkin sitä mieltä. Täällähän moni on sanonut ettei toisia treffejä tule, eli et voi tietää oletko törmännyt.

Vierailija
187/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en keksi yhtään suloista elettä jota voisi ainoastaan odottaa naisilta. Mikä on sellainen suloinen ele jota naisten tulee tehdä suokupuolensa vuoksi tuntemattomille ihmisille? 

Miksi kukaan menisi kahville täysin tuntemattoman ihmisen kanssa?

Vierailija
188/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi moni on kuitenkin sitä mieltä. Täällähän moni on sanonut ettei toisia treffejä tule, eli et voi tietää oletko törmännyt.

Etkä sinä voi tietää, ovatko kaikki nuo kommentoineet yksi ja sama henkilö, jos tuolle linjalle lähdetään. Minusta on kuitenkin keskustelun kannalta selkeämpää olettaa, että ihmiset puhuvat totta, okei? Olen jutellut monen naisen kanssa ekoista treffeistä ja deittailuista ylipäätään, kukaan ei ole olettanut että mies tarjoaa. Veikkaan että tänne kerääntyy ihmisiä, joilla on vähän omituiset uskomukset. 

Vierailija
189/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan että nainen tarjoutuu maksamaan. Se osoittaa että nainen on tasavertainen kumppani ja hän ymmärtää että kumpi vaan voi maksaa. 

Tehdään treffit taidemuseoon, kun siellä on ilmaiset tunnit käytössä. Kummankaan ei tarvitse maksaa mitään.

Vierailija
190/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa mistä, pimpistäkö?

Vierailija
191/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla eri ketjun aihe. Mitä eleitä naisilta sopii odottaa hänen sukupuolensa perusteella? Keksitään yhdessä niitä eleitä! Onko rahallista elettä? Elettä yleensäkään? 

Vierailija
192/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla eri ketjun aihe. Mitä eleitä naisilta sopii odottaa hänen sukupuolensa perusteella? Keksitään yhdessä niitä eleitä! Onko rahallista elettä? Elettä yleensäkään? 

Nainen voi pyytää miestä treffeille taidemuseoon tai kirjastoon. Vinkki sopii myös miehille.

Vierailija
193/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi "suloinen ele, EI PAKOLLINEN" ja sinä puhut "jota naisen _tulee_ tehdä"... Opettele lukemaan.

T:eri

Vierailija
194/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan että nainen tarjoutuu maksamaan. Se osoittaa että nainen on tasavertainen kumppani ja hän ymmärtää että kumpi vaan voi maksaa. 

Tehdään treffit taidemuseoon, kun siellä on ilmaiset tunnit käytössä. Kummankaan ei tarvitse maksaa mitään.

Tämä on hyvä pointti. Olen monesti pohtinut sitä, että eivätkö ihmiset enää käy treffeillä missään muualla kuin kahviloissa ja ravintoloissa. Edellisistä ekoista treffeistäni on aikaa, mutta kyllä minä olen ekoilla treffeillä käynyt juuri museossa, ja rullaluistelemassa, hiihtämässä, jne. 

Vierailija
195/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla vaikka suihinotto, olis varmaan monen mielestä suloinen ele. Puhe oli kuitenkin EI pakollisista jutuista.

Vierailija
196/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin. 

Gold digger! Luuletko tosiaan että mies maksaa parisataa siitä että saa olla seurassasi :D

Kaikki ovat tähän mennessä maksaneet kyllä jotka ovat minua ulos pyytäneet ja olen lähtenyt, päättele siitä ;)

Vierailija
197/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuuluu maksaa. Kuuluu myös ottaa hattu pois päästä ja availla ovia. Ei ihme, ettette löydä kumppania. Opetelkaa käytöstavat. 

Ei kuulu sieltä keittiöstä. Keittäppäs likka kahvit ja sano asiasi kun tuot ne. 

Miehelleni keitän mieluusti pyynnöstä, sinulle? Näääh ei, keittele ihan itse.

Vierailija
198/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ymmärrän minkä takia naiset ei koskaan suostu tarjoamaan miehelle kun eihön naiset mitään positiivisiä eleitä miehille tee

Vierailija
199/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ymmärrän minkä takia naiset ei koskaan suostu tarjoamaan miehelle kun eihön naiset mitään positiivisiä eleitä miehille tee

Ikävää ettet ole päässyt treffeille joilla nainen tarjoaa. Tekisi varmasti hyvää

Vierailija
200/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lompakkoloisten ja taloudellisten hyväksikäyttäjien mielestä. Naiset on olevinaan niin itsenäisiä ja vahvoja jotka ei miehiä tarvi tasan siihen asti kun pitäisi maksaa jotain tai tehdä jotain vähänkään raskaampaa niin välittömästi aletaan huutamaan miestä apuun ja hoitamaan ne kun naiset ei itse siihen kykene