Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko miehen maksaa treffeillä?

Vierailija
24.09.2024 |

Mielipiteitä?

Kommentit (231)

Vierailija
221/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaista skeidaa "deittailusta" jauhetaan? Suomi oli jo moderni eurooppalainen maa, miksi siitä pitää tehdä 50-luvun Amerikka? No tietysti siksi koska nuori polvi on kasvanut amerikkaisella tosi-tv ja muulla viihdehumpalla.

Vierailija
222/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään jos ei halua mutta onhan se viehättävämpää mikäli tarjoutuu maksamaan. Olen kyllä tapaillut myös niin että laitettiin puoliksi tai vuoroteltiin kumpi maksaa eli ei se mikään dealbreaker ole. Tässä tosin olikin alusta saakka kaverillisemmat fiilikset.

Viehättääkö ne löysät kukkaronnyörit vai mitkä?

Ei, vaan se luo romanttista ja lämmintä fiilistä. Tulee tunne että mies on kiinnostunut ja haluaa huolehtia, ja se tunne on itselleni aikalailla välttämätön jotta näen miehen potentiaalisena kumppanina. Mutta kuten sanoin, olen tapaillut myös niin että on laitettu puoliksi, esim jos mies on kertonut ettei ole hyvissä rahoissa - tuolloin olisi kohtuutonta odottaa että mies maksaa. Tällaisessa tilanteessa miehen pitäisi sitten osata luoda romantiikkaa jollain muulla tavoin, muuten jää au

Sinä sen sanoit mitä olen yrittänyt hakea: Lämmin ja huolehtiva tunne miehestä. Kyllä minuun tekee vaikutuksen kun mies ottaa numeroa tekemättä ohjat käsiinsä ja ilmoittaa huolehtivansa laskun. Olen otettu tästä huomionosoituksesta. Siinä tulee tunne, että olen tärkeä ja tässä jo rakennetaan jotain parisuhdeyhteistä, jossa huolehdimme toisistamme.

Tällaisesta tilanteesta on sitten helppo luontevasti jatkaa, että hei, jos kiinnostaa niin lähde kokeilemaan <harrastustani> ja voisin päätteeksi vastavuoroisesti tarjota munkkikahvit sinulle kivassa läheisessä pikkukahvilassa.

En kuitenkaan odota miehen tarjoavan, eikä homma suinkaan siihen kaadu, mutta kyllä kieltämättä vähän kaverillinen tunne jää tilanteesta, että molemmat ovat omillaan, huolehtivat omista asioistaan ja miehellä kiinnostus ei ole vielä herännyt - kattellaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie naisen sydämeen saavutetaan kun mies saa naisen tuntemaan itsensä ainutlaatuisen ihanaksi, tärkeäksi ja halutuksi miehen seurassa. 

Vierailija
224/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tie naisen sydämeen saavutetaan kun mies saa naisen tuntemaan itsensä ainutlaatuisen ihanaksi, tärkeäksi ja halutuksi miehen seurassa. 

Mitä tekemistä tällä on rahan kanssa?

Vierailija
225/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyseessä on suloinen ele, ei mitenkään pakollinen. Varsinkin jos kyse on jostain kahvikupillisesta, en ymmärrä miksi siitä tekisi numeron

Minä en keksi yhtään suloista elettä jota voisi ainoastaan odottaa naisilta. Mikä on sellainen suloinen ele jota naisten tulee tehdä suokupuolensa vuoksi tuntemattomille ihmisille? 

Voihan se olla vaikka suihinotto, olis varmaan monen mielestä suloinen ele. Puhe oli kuitenkin EI pakollisista jutuista.

Miksi odotetaan sitten että mies maksaa? Kiva ele on vaikka kehaista jotain vaatetta, mutta se korvaisiko sellainen kiva ele sen kahvin? Vähän narsistinen lähestymistapa että on erityisasemassa johonkin toiseen nähden. 

Öö? Kivoja eleitä on vaikka minkälaisia, jotkut tykkää vaatteiden kehumisesta ja jotkut ei. Ja jos kahvin tarjoaminen ei sovi sinun arvoihisi, älä tee sitä elettä. Eikös treffien tarkoitus nimenomaan ole selvittää, onko kemiaa tai mitään muutakaan, jonka perusteella jatkaa? Kyllähän siinä kumpikin on erityisasemassa toisilleen, niin kuin kuuluukin. 

Vierailija
226/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on niin vähän rahaa, että pitää alkaa kassalla riitelemään parin euron kahvista :DD

Vierailija
227/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll maar se o nii jot akan pittää maksaa kaikk.

Vierailija
228/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa = olet tärkeä

Vierailija
229/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa olla tarkkana. Ota reilu tasa-arvoinen nainen etkä jotain influensseria joka näkee sinut loppuelämän kävelevänä lompakkona.

Vierailija
230/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivan näkeminen on monesta vaivalloista, vie liikaa aikaa ja pitäisi keksiäkin jotain spesiaalia. Kahvin tarjoaminen on helpompaa. Minulle kyllä kelpaisi miehen itsensä sitoma kimppu luonnonkukista.

Vierailija
231/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kuulu mitenkään automaattisesti. Itse oletan aina että kumpikin maksaa omansa. Kerran oli tosin niin nuuka tapailumies että kirosi tuhanteen kertaan kuinka kallista baarissa on ja varmisti vielä että mitään ei jää juomalla myös minun lasinpohjalliseni. Tästä jäi pikkuinen sivumaku, ei siitä itse maksamisesta vaikka siitäkin tietysti teki numeron.