Koska voi laittaa ns. jouluvalot parvekkeelle?
Kommentit (30)
Joku kolmisen kuukautta niin sitten voi harkita.
Jouluvalot jouluna
Kausivalot ihan milloin vaan
Vaikka heti, jos eivÀt ole vÀrillisiÀ valoja. Itse laitan marraskuun alkupuolella.
PitÀisi olla jo, olet myöhÀssÀ!
Voit laittaa samalla Halloween-aiheiset varusteet esille.
NÀyttÀÀ osa jo laittaneen KAUSI valot. Itse laitan kun pÀÀstÀÀn normaaliaikaan
Vierailija kirjoitti:
NÀyttÀÀ osa jo laittaneen KAUSI valot. Itse laitan kun pÀÀstÀÀn normaaliaikaan
Kausi se joulukausikin.
Mutta kun mulla on jouluvalot. Ne on silleen jouluisemmat kuin jotkut tavalliset valot. EhkÀ odotan nyt vielÀ vÀhÀn aikaa.
Laitoin reilu viikko sitten valot parvekkeelle, mutta ei ne ole jouluiset. Tuo mukavasti syystunnelmaa illalla.
Jos et ole holhouksessa tai pakkohoidossa, niin ihan milloin haluat. MinÀ laitan varmaankin lokakuussa.
Joulupukkiaiheiset ja muut selkeÀsti jouluvalot laitetaan oikeaoppisesti ensimmÀisenÀ adventtina! PoisottopÀivÀ: loppiainen. Pienet poikkeamat sallitaan.
Muita valoja sopii laittaa miten tykkÀÀ. Monillahan on jo elokuun pimeissÀ illoissa valoja ja lyhtyjÀ sun muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jouluvalot jouluna
Kausivalot ihan milloin vaan
Juuri nÀin. Perus valkoiset laitan lokakuulla viimeistÀÀn.
Laita nyt jo valmiiksi valosarja jne koristeet. Valon laitat pÀÀlle sitten kun siltÀ tuntuu.
MeillÀ on viime talvelta niillÀ sijoillaan valosarja paikallaan ikkunalla. Valo pÀÀlle ehkÀpÀ lokakuussa.
Jouluviikolla laitetaan meillÀ, valosaastetta suoraan sanottuna. Otetaan myös ajoissa poies.
EhkÀ laitan jotkut valot nyt joka tapauksessa. On kiva kun parvekkeilla on tunnelmaa syksyisin.
Vaikka heti! Ja lokakuussa tulee kauppoihin joulukalenteri. Ja suklaat. Tilatkaa nyt se pukki, Àniin ei tarvi sen puutteen vuoksi lasten joulua pilata.
TÀnÀÀn on hyvÀ pÀivÀ.