Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko miehen maksaa treffeillä?

Vierailija
24.09.2024 |

Mielipiteitä?

Kommentit (231)

Vierailija
1/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyytää treffeille ja valitsee treffipaikka niin kyllä. Jos asioista sovitaan yhdessä molemmat maksavat osansa.

Vierailija
2/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu enää tänä päivänä.  Nainen maksakoon omat viulunsa. Vi tuttaa oikein että synnyin vielä siihen sukupolveen joka maksoi naisten kulut.

Vierailija
4/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan sama vaikka kuvittelette, että kuuluu. En aio maksaa penniäkään ikinä.

terkuin mies

Vierailija
5/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin. 

Kohteliaisuudesta yleensä ehdotan, että voin maksaa omani. Mutta jos mies antaa minun maksaa, niin jatkoa ei tule. Huom: En yleensä valitse mitään kallista. Käyty jossain kahvilassa tai lasillisella. 

Vierailija
6/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gold digger! Luuletko tosiaan että mies maksaa parisataa siitä että saa olla seurassasi :D

Vierailija
7/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuudesta yleensä ehdotan, että voin maksaa omani. Mutta jos mies antaa minun maksaa, niin jatkoa ei tule. Huom: En yleensä valitse mitään kallista. Käyty jossain kahvilassa tai lasillisella. 

Goldiedigger moro! Luuletteko tosiaan että miehet haluaa maksaa seurastanne :D

Vierailija
8/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka pyytää, niin maksaa. Jos sovitaan yhdessä, niin puoliksi.

Vierailija
9/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pyytää treffeille ja valitsee treffipaikka niin kyllä. Jos asioista sovitaan yhdessä molemmat maksavat osansa.

Joo. Tässä hyvä ajatus

Vierailija
10/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olettaisi treffeillä että maksan hänen ruokansa ja juomansa vastikkeetta, on viimeiset treffit. Huorrat sitten erikseen kun taksat on sovittu etukäteen

Vierailija
11/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin oman osuutensa.

Vierailija
12/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu maksaa.

Molemmat voivat maksaa treffi kahvinsa / ruokansa itse.

Nyt eletään 2020-lukua, ja naiset käyvät myös työssä. Naisilla on varaa maksaa omat ostoksensa treffeillä.

Vierailija
13/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gold digger! Luuletko tosiaan että mies maksaa parisataa siitä että saa olla seurassasi :D

Ei kyse ole mistään paristasadasta. Viinilasillisesta tai kahvista. Jos jatkoa tulee, niin voin maksaa omani. 

Vierailija
14/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutus naisille! Näitä kommentteja lukiessa on turha vetää mitään korrelaatiota "kumpikin maksaa omansa "- periaatteen ja ikävän luonteenlaadun välille... 

Vierailija
15/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kahvilinjastolla aina edellä, ja maksan omat kahvit ja leivokseni tai suolapalan itse.

Miehet sitten pöydässä joskus sanoo: Hei olisin halunnut tarjota sulle kahvit tms.

Itsestäni on kuitenkin reiluinta, että kumpikin maksaa itse.

Vierailija
16/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu maksaa. Molemmat maksavat omansa. Näin nykyaikana. 

Vierailija
17/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenenkään ei "kuulu" eli täydy tehdä mitään, mikä on vapaaehtoista. Miehen ei siis täydy maksaa mitään treffeillä. 

Sitten kun katsotaan tuleeko toisia treffejä, minun ei myöskään "kuulu" haluta toisia treffejä. Kaikki on vapaaehtoista. 

Joten jos kanssani lähtee treffeille, ja mies ei vaivaudu/tarjoudu maksamaan edes kahvia, vaikka sen jälkeen sanoisinkin, no ei tarvitse, niin tämä yrittämättömyys yhdessä mahdollisten muiden asioiden kanssa voi suuremmalla todennäköisyydellä viedä siihen, 

että olemme kuulumattomia jatkossakin minnekään. 

Mutta kaikki riippuu kaikesta, eli ylläoleva on vaan hahmotelma ja todellisuudessa mennään siten, miltä tuntuu eikä säännön mukaan. Edelleen se että vähän yritetään treffien eteen on <3, ja nimenomaan mies yrittäköön - se ei "kuulu" samoin tänne. 

Vierailija
18/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos  p i l l u a  ei irtoa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin.

Vierailija
19/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on maksanut ja aivan omasta halustaan. Aina tarjoudun maksamaan kaiken ja olen myös varautunut siihen. Ei sitä päivää vielä ole tullut. Moni mies on jopa tuuskahtanut, että et todellakaan maksa.

N26 hieman ohiksena, mutta vinkkinä, että miehiä käytöstavoillakin on vielä olemassa. Ei tarvii tyytyä Tinderkrääsään.

Vierailija
20/231 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies ei tarjoudu maksamaan sitä mun kahvikuppia niin pidän vähän tollona, mutta jatko riippuu muista asioista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä