Kuuluuko miehen maksaa treffeillä?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama vaikka kuvittelette, että kuuluu. En aio maksaa penniäkään ikinä.
terkuin mies
Onnistaako treffi rintamalla?
Ei tietenkään jos ei halua mutta onhan se viehättävämpää mikäli tarjoutuu maksamaan. Olen kyllä tapaillut myös niin että laitettiin puoliksi tai vuoroteltiin kumpi maksaa eli ei se mikään dealbreaker ole. Tässä tosin olikin alusta saakka kaverillisemmat fiilikset.
Ei. Molemmat maksakoon omansa. Jos treffailu jatkuu, niin vaikka vuorotellen. Mikä helvetin velvollisuus miehellä olisi maksaa? Itse ainakin olen ylpeä että voin maksaa itse omani.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin.
Samaan aikaan varmaan huudat tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin.
Jos p i l l u a ei irtoa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin.
Sivusta. Hyvä ettei toisia treffejä tulisi, jos olet vaan piparin perässä!
Minäkin kannatan sitä, että mies maksaa ensimmäisillä treffeillä ja muutenkin yrittää, mutta se ei tarkoita että sillä saisi seks palveluita, koska kyse ei ole p rostituutiosta vaan käytöstavoista ja romantiikan alkeista, siitä, miten yritetään sen naisen eteen josta tykätään. Jos mies ei halua yrittää, häntä EI kiinnosta tarpeeksi kyseinen nainen.
Ei kiinnosta tarpeeksi = ei yritystä. Mies voi myös olla laiska tai vässykkä, ne myös turn-offeja.
Olen mies ja ei tulisi mieleenikään antaa naisen maksaa treffeillä. Maksan yhä, vaikka olemme olleet naisystäväni kanssa yhdessä puoli vuotta.
Jäin miettimään, että mä en odota, että mies maksaa. Mä voin maksaa kummankin. Toisinaan jopa teen niin. Sitten se mies on vähän nolona jopa. Kerran yksi mies loukkaantui ja sanoikin mulle, että nyt mä vein häneltä valttikortit pois.
Mitkä ihmeen valttikortit? Olet vaan oma ittes ja jutellaan mukavia, kuten tähänkin saakka. Jos yleiset odotukset on päälimmäisenä, niin ei me vielä seksiä harrasteta piiiiitkään aikaan. < tuo on lause, joka ratkaisee paljon. Olen alkanut sanomaan sen kaikilla treffeillä. Siitäkin jotkut ottaa nokkiinsa. Lähinnä siksi, että miksi oletan, että mies haluaa seksiä juuri mun kanssa. :D En luulekaan, vaan sanon varmuuden vuoksi, kun kaikki muut treffit ovat loppuneet siihen oletukseen, että mies pääsee panolle. Hän on luonnollisesti ollut erilainen. Hänellä meni maku ja lähtee pois kesken treffien. :D Hyvin uskottavaa.
Mä harrastan deitin kanssa seksiä vasta, kun vähän häntä jo tunnen. Eli se vaatii lähes puolen vuoden edestä treffejä.
Ikuisuus kysymys, josta tälläkin palstalla väännetty
Minusta on huomaavaista, että mies ( tai yleisemmin kutsuja) maksaa, jos kutsuu ja pyytää kanssaan, paikkaan, johon pääsy tai jossa muutoin vakiintuneesti joutuu käyttämään rahaa voidakseen olla ja nauttia paikan tarjonnasta. Ja jonka hän itse kutsujana on saanut valita ja päättää ja edelkeen: jolloin vasta tutustutaan.
Poikkeuksena tästä voi tehdä nuoret ja siten oletusarvoisesti vähävsraisemmat opiskelijat, jotka voivat kasvojaan menettämättä Suomessa esittää laskun puolittamista tai sitä, että kumpainenkin maksaa omansa.
Tälllöinkin pitäisi ja on vähintäänkin tahdikasta ensin yhdessä sopia ja päättää mihin mennään. - Jos kutsuja tällöinkin omapäisesti valitsee "kalliin paikan" niin on hän vähän törppö, jos olettaa automaattisesti, että toinen maksaa mutisematta
Kirjoitin edellä Suomessa koska monessa muussa naassa/ kulttuurissa jossa mies (, vaikka hän ei olisi ollut kutsuja) jättäisi maksamatra tai ainakin tarjoutumatta maksamaan olisi huomattavasti useammin merkki naiselle, ettei mies halua panostaa suhteeseen/ halua ainakaan mitään vakavampaa naisen kanssa.
Lisäksi maksajan kannattaa muistaa, että maksamalla hän ei ole ostanassa toista; tai luulla, että esim paremnan ravintolaillallisen tarjoamisen tai jonkin muun yksittäisen ja kalliimman tapahtuman mahdollistamisen jälkeen hänelle muodistuisi oikeus harrastaa esimerkiksi seksiä toisen kanssa.
On ikävää, jos tasa-arvo tulkitaan niin, että kaikki huomaavainen käytös toista kohtaan kuihtuu. Tai jos parisuhde nähdään nollasumnapelinä, jossa ei mitään haluta tarjota tai antaa toiselle ellei ole varmuutta siitä, että 2.maksaa/ antaa pian takaisin
Luonnollisesti, jos tapailu ja yhdessä vietetään hetki hetkeltä enemmän aikaa ja tai yhteiset hetket lisääntyvät on perusteltua odottaa, että kumpainenkin maksaa ja tarjoaa välillä.
Uskovainen mies
Kommenteista ja peukuista huomaa kuinka kaksinaismoralisteja naiset ovat. Nyt eletään tasa-arvon aikaa.
Suomalaiset ovat niin p*rseaukista porukkaa, ettei kellään ole varaa mihinkään.
Ei kuulu. Kun minä käyn poikaystäväni kanssa treffeillä, nakitamme aina jonkun naisen maksamaan ihan periaatteesta.
M42
Minä pyydän naisia vain kotiini treffeille. Aina joku nainen suostuu ja se nainen saa jättipotin.
Miehen tulee maksaa, koska tyttö on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaisuudesta yleensä ehdotan, että voin maksaa omani. Mutta jos mies antaa minun maksaa, niin jatkoa ei tule. Huom: En yleensä valitse mitään kallista. Käyty jossain kahvilassa tai lasillisella.
Goldiedigger moro! Luuletteko tosiaan että miehet haluaa maksaa seurastanne :D
Todellaki luullaan. Maksaahan miehet pillustakin.
Ensitreffeillä vaimon kanssa kumpikaan ei periaatteen vuoksi suostunut maksamaan. Tiskattiin sitten astioita pikkutunnneille asti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pyytää nainen treffeille vain Biltemaan, K-Rautaan tai Ikeaan. Niistä saa kahvin + pullan 1 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gold digger! Luuletko tosiaan että mies maksaa parisataa siitä että saa olla seurassasi :D
Yleensä kyllä korvaan saamani ruuat ja juomat myöhemmin illalla antamalla kunnon kyydit. Se on ihan normaali käytäntö kaikilla naisilla.
Miksi nimittelet? Etenkin kun et saanut rahoillesi vastinetta? Viet äitisi syömään ja tarjoat hänelle. Nimitteletkö häntäkin jälkeenpäin? Tietenkin teet toimenpiteitä, et tapaa enää, mutta eihän tuommoinen tilanne vielä ketään nimittelemään oikeuta.