Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko miehen maksaa treffeillä?

Vierailija
24.09.2024 |

Mielipiteitä?

Kommentit (231)

Vierailija
81/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se gold digger huutelu :D ei teillä reppanoilla ole mitään mistä se nainen voisi edes hyötyä :D joku 2-3k palkka ei riitä nykyään edes hyvään elintasoon.

Kyllä, miehen kuuluu maksaa ja pitää huolta omasta naisestaan alusta asti. Suomalaiset juntit nyt vaan itkee netissä kun naisilla on ulkomaalaiset hyvin käyttäytyvät kumppanit ja ketään ei kiinnosta mitkään "maksa ite kahvis" tai kävely treffit. Sitten jäätte yksin huutelemaan gold diggeriä vauva palstalle, vaikka teillä ei ole edes rahaa :D

Vierailija
82/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin nuolla hyvää jäätelöä ja ostaa kukat ja korut itse. Pääsee helpommalla naisena yksin kuin parisuhteessa.

Hienoa että maksat itse omat herkkusi! Itsenäisyytesi ei ole keneltäkään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jari
83/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pyytää treffeille, niinkuin yleensä - maksan korkeintaan omat viulut.

Jos teen itse aloitteeen ja yritän kurottaa ylemmäs hierarkiassa, maksan molemmat.

Pahimpia on ne ylimeikatut, mahd huomiovärillä ja tekoripsillä varustetut tatuoidut, usein maskuliiniset "bimbot", jotka odottaa aina erityiskohtelua koska laittaneet ulkonäköönsä kivitalon. "Tapailen vain miehekkäitä miehiä. Yleensä en suomalaisia"

🤣👌

Vierailija
84/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se gold digger huutelu :D ei teillä reppanoilla ole mitään mistä se nainen voisi edes hyötyä :D joku 2-3k palkka ei riitä nykyään edes hyvään elintasoon.

Kyllä, miehen kuuluu maksaa ja pitää huolta omasta naisestaan alusta asti. Suomalaiset juntit nyt vaan itkee netissä kun naisilla on ulkomaalaiset hyvin käyttäytyvät kumppanit ja ketään ei kiinnosta mitkään "maksa ite kahvis" tai kävely treffit. Sitten jäätte yksin huutelemaan gold diggeriä vauva palstalle, vaikka teillä ei ole edes rahaa :D

Tasa-arvo tarkoittaa ettei sukupuolensa perusteella joudu myöskään maksamaan. Yrität hyötyä rahallisesti, joten minkä se tekee sinusta? 

Vierailija
85/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Minulle sopisi kävelytreffit mainiosti, ja omat syömiseni ja juomiseni maksan itse seurasta riippumatta.

Vierailija
86/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin nuolla hyvää jäätelöä ja ostaa kukat ja korut itse. Pääsee helpommalla naisena yksin kuin parisuhteessa.

Ja osa miehistä on sellaisessa ammatissa, että pitää itseään muita parempana ja en jaksa sellaista kotona enkä muutenkaan mitään neuvomista enkä käskyttämistä.

Tiettyihin ammatteihin hakeutuu narsistiset miehet. 

Ja niiden kanssa on riitaa omaisuudesta, jos tulee ero.

En mene naimisiin enää ikinä kenenkään kanssa. Kyllä yksi kerta riitti.

Ehkä voisin seurustella niin että eri asunnot, silloin mies ei saa mitään määräysvaltaa ja on helppo sanoa heippa, jos siltä tuntuu.

Vierailija
87/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mene naimisiin eikä osta yhteistä asuntoa niin mies ei saa mitään määräysvaltaa ja kun alkaa ilmenemään tiuskimista ja räyskimistä ja komentelua niin voi sanoa heippa.

Vierailija
88/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin. 

Kohteliaisuudesta yleensä ehdotan, että voin maksaa omani. Mutta jos mies antaa minun maksaa, niin jatkoa ei tule. Huom: En yleensä valitse mitään kallista. Käyty jossain kahvilassa tai lasillisella. 

Goldiedigger moro! Luuletteko tosiaan että miehet haluaa maksaa seurastanne :D

Sitten vaan jotain halpistyttöä etsimään. Kovin tasokasta seuraa et kyllä saa muutenkaan, huomaa jo noista jutuista.

Vierailija
89/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään jos ei halua mutta onhan se viehättävämpää mikäli tarjoutuu maksamaan. Olen kyllä tapaillut myös niin että laitettiin puoliksi tai vuoroteltiin kumpi maksaa eli ei se mikään dealbreaker ole. Tässä tosin olikin alusta saakka kaverillisemmat fiilikset.

Onko ok että naista pidetään viehättävämpänä jos hän maksaa treffeillä? Keittiössä viihtyvä nainen on tosiaan seksikäs, mutta haluatko sinä siihen vanhaan? Luulisi että tasa-arvon kannattaja olisi se kaikista viehättävin.

Vierailija
90/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei mene naimisiin eikä osta yhteistä asuntoa niin mies ei saa mitään määräysvaltaa ja kun alkaa ilmenemään tiuskimista ja räyskimistä ja komentelua niin voi sanoa heippa.

Moni nainen asuu mielummin yksin köyhänä kuin narsistisia piirteitä omaavan miehen kanssa. 

Vierailija
91/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen asuu mielummin yksin köyhänä kuin narsistisia piirteitä omaavan miehen kanssa. 

Ihana olla kotona, kun ei ole mistä joka on pahalla tuulella.

Vierailija
92/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana olla kotona, kun ei ole mistä joka on pahalla tuulella.

Ei ole kiva olla kotona, jos mies on pahalla tuulella usein. Ja sitten vielä, jos määräilee.

Vierailija
93/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Minulle sopisi kävelytreffit mainiosti, ja omat syömiseni ja juomiseni maksan itse seurasta riippumatta.

Kyllä vain, mies! Joka esittää tällä palstalla naista. Muka naisten mielipiteitä. Hohhoijaa.

Vierailija
94/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osa miehistä on sellaisessa ammatissa, että pitää itseään muita parempana ja en jaksa sellaista kotona enkä muutenkaan mitään neuvomista enkä käskyttämistä.

Ehkä voisin seurustella niin että eri asunnot, silloin mies ei saa mitään määräysvaltaa ja on helppo sanoa heippa, jos siltä tuntuu.

Hyvä idea. Ehkä joku keöpuuttaa sinut kun pääset tuosta katkeruudesta ja vihasta. Muista maksaa omat kulusi.

Vierailija
95/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea

Ja sinua ei kelpuuteta, koska naiset juoruaa.

Vierailija
96/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei kuulu maksaa ainakaan miehen treffikuluja.

Miksei? Jos miehetkin maksavat naisten, niin yhtä hyvin nainen voi maksaa miehen. Miksi sinulle on niin tärkeää että tietynlaisella sukupuolielimellä varustettu ihminen maksaa tai ei ainakaan maksa? Kuulostaa vähän hölmöltä.

Vierailija
97/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, mies! Joka esittää tällä palstalla naista. Muka naisten mielipiteitä. Hohhoijaa.

En edusta mitään "naisten mielipiteitä" vaan omaani. Vaadin suhteessa ehdotonta tasa-arvoa ja se näkyy alusta asti. Ei tulisi mieleenkään maksattaa syömisiäni kellään toisella, mutta kukin tyylillään. Ilmeisesti maksullinen seurapalvelu on yleinen käytäntö.

Vierailija
98/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos naisetkin ymmärtää että avioliitto on turha. 

Vierailija
99/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa illan päätteeksi niin joo 

Vierailija
100/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi