Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko miehen maksaa treffeillä?

Vierailija
24.09.2024 |

Mielipiteitä?

Kommentit (231)

Vierailija
61/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Naisten kuuluu nyt maksaa kaikki seuraavat 100 000 vuotta, onhan mies ollut edelliset elättäjän roolissa. Tasa-arvoa nääs.

Vierailija
62/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä on tasa-arvoineinen yhteiskunta, kuten naiset ovat halunneet, niin silloin ilmiselvä vastaus on ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muissa Euroopan maissa kulttuuriin kuuluu, että naisille tarjotaan AINA. Lue siis: AINA! Siellä ei tulis mieleenkään miehille, että eivät tarjoaisi. Ei tarvitse mennä Saksaa kauemmaksi, kun tämä naisille tarjoamisen kulttuuri on voimissaan.

Tuon kulttuurin edustajat muuten tarjoavat drinkkejä suomalaisille naisille myös ihan täällä Suomessa ravintoloissa, ihan muutaman minuutin tuntemisen jälkeen. Se kuulu heidän kulttuuriinsa. Jotain hyvää siinäkin.

Tasa-arvo on vain silloin läsnä kun nainen hyötyy. Miksi et kannata tasa-arvoa? Näyttää siltä että raha ajaa arvoasteikossa tasa-arvon edelle. 

Vierailija
64/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksa naiselle mitään. Haluan tasa-arvoisen parisuhteen ja jos se on naiselle ongelma (mitä monelle näyttää olevan), niin sitten on. Miksi naiset eivät kannata tasa-arvoa?

Maksatte maksulliselle naiselle ja omalle naiselle ei voisi ostaa edes 20 euron hopeakorviksia.

No, ei seksi ole niin tärkeää, voin ostaa korut itse enkä tarvitse miestä.

Vierailija
65/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos mies ei tarjoudu maksamaan sitä mun kahvikuppia niin pidän vähän tollona, mutta jatko riippuu muista asioista. 

Onöletko sinä tollo jos et tee miehelle ruokaa ja pese hänen vaatteitaan? Miksi et ole tasa-arvon kannalla?

Vierailija
66/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on romanttista ja seksikästä, että mies tarjoaa aluksi. Kyse ei ole mistää rahallisesta hyödystä vaan liehittelystä ja vetovoimasta. Naiselle tarjoava mies todistaa, että on kiinnostunut ja ei ole pihi.

Suhteen vakiintuessa nainen tarjoaa usein sellaista lojaalisuutta ja huolenpitoa, että nuo muutamat eurot suhteen alussa ei merkitse mitään. Jos lapsia tulee, nainen asettaa itsensä terveydelliseen riskiin, mitä raskaus ja synnytys on.

Voisin mennä toisille treffeille vaikka mies ei tarjoaisi ja tarjoudun aina tarjoamaan omani. Kuitenkin, jos mies ei tarjoa jotain jää puuttumaan, effortti, lämpö, romantiikka...

Vierailija
67/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä maksa, naisten kuuluu maksaa

Vierailija
68/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos mies ei tarjoudu maksamaan sitä mun kahvikuppia niin pidän vähän tollona, mutta jatko riippuu muista asioista. 

Minä en kyllä heti harrasta seksiä yhdenkään random tuntemattoman kanssa, niillä voi olla vaikka mitä seksitauteja.

Vaatii useamman kerran tutustumista ennenkuin seksiä.

Jos mies ei jaksa hetkeä odottaa niin olkoot.

Vierailija
69/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin näiden Miesten kanssa perhettä perustamaan! Kun ero tulee,alkaa vääntö ja ulina elareista...

Tämän ilmiön kääntöpuoli on kyllä hyödynnettävissä. Omille pojille olemme opettaneet perinteiset tavat, myös sen että mies kutsuu, järjestää ja tarjoaa treffeillä. On ihanat, älykkäät, henkisesti tasapainoiset ja elämässään menestyvät tyttöystävät, ja riviin on jäänyt lauma yhtä hyviä ehdokkaita. Ihan vain perinteisillä, miehekkäillä käytöstavoista voi saada huikeaa etumatkaa parisuhdemarkkinoilla. Mutta jokainen päättää oman tyylinsä ja strategiansa, tottakai..

Miksi et opeta tasa-arvoa? Kieroutuneita lapsia kasvatat.

Vierailija
70/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaisille virtahevoille pitäisi maksaa?

Vierailija
71/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin. 

Kohteliaisuudesta yleensä ehdotan, että voin maksaa omani. Mutta jos mies antaa minun maksaa, niin jatkoa ei tule. Huom: En yleensä valitse mitään kallista. Käyty jossain kahvilassa tai lasillisella. 

Miehen tehtävä on pyytää treffeille ja järjestää ne. Miehenä saan suurta tyydytystä siitä, kun järjestän naisille kivat treffit ja hän palkitsee minut seksillä. Yleensä ovat laittaneet vielä kivat alusvaatteet, koska ovat päättäneet harrastaa seksiä ekoilla treffeillä, jos olen kasvokkain yhtä herrasmies, kuin viestien perusteella. Ilmoitan siis hakevani hetken hupia, mutta suorista ehdotuksista kieltäydyn. Kiva käydä ensin oikeilla treffeillä ja ladata jännitystä, eikä vain suoraan pe

Olet hyvä kertomaan mikä on miehen tehtävä. Mikä on naisen tehtävä? 

Mitä on tasa-arvo?

Vierailija
72/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on pikkuisen ikää niin olen mielummin yksin.

Parisuhde on ilmaissiivoojan ja kokoin rooli naiselle.

Mielummin asun yksin ja nukun vapaapäivänä pitkään ja teen omia harrastusjuttuja.

Miehet ovat täällä sanoneet, että he ei eivät keitä edes kahvia naiselle aamulla joten ei kiitos.

Vierailija
73/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa naiselle mitään. Haluan tasa-arvoisen parisuhteen ja jos se on naiselle ongelma (mitä monelle näyttää olevan), niin sitten on. Miksi naiset eivät kannata tasa-arvoa?

Maksatte maksulliselle naiselle ja omalle naiselle ei voisi ostaa edes 20 euron hopeakorviksia.

No, ei seksi ole niin tärkeää, voin ostaa korut itse enkä tarvitse miestä.

Tasa-arvoinen maailma tarkoittaa ettei sukupuolen perusteella ole velvoitettu mihinkään. Miksi et kannata sitä? 

Vierailija
74/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin asun yksin ja nukun vapaapäivänä pitkään ja teen omia harrastusjuttuja.

Miehet ovat täällä sanoneet, että he ei eivät keitä edes kahvia naiselle aamulla joten ei kiitos.

Siis kokin rooli.

Vierailija
75/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten miehensä valitsee. Mieheni hoitaa meillä 80% kotitöistä ja keittää minulle säännöllisesti kahvit vaikka ei itse sitä edes juo. Ei kannata tyytyä kakkoslaatuun vaan tähdätä priimaan.

P.S. Kumpikin maksaa oman elämisensä, ensitreffeistä alkaen näin.

Vierailija
76/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin nuolla hyvää jäätelöä ja ostaa kukat ja korut itse. Pääsee helpommalla naisena yksin kuin parisuhteessa.

Vierailija
77/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten miehensä valitsee. Mieheni hoitaa meillä 80% kotitöistä ja keittää minulle säännöllisesti kahvit vaikka ei itse sitä edes juo. Ei kannata tyytyä kakkoslaatuun vaan tähdätä priimaan.

No, täytyy sanoa, että en missään nimessä muuttaisi samaan asuntoon miehen kanssa jolla on alle 18-vuotiaita lapsia.

En jaksaisi niitä.

Vierailija
78/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, täytyy sanoa, että en missään nimessä muuttaisi samaan asuntoon miehen kanssa jolla on alle 18-vuotiaita lapsia.

En jaksaisi niitä.

En minäkään. Onneksi meillä ei kummallakaan ole lapsia, eikä tule.

Vierailija
79/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei maksa ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Näin minä ainakin toimin. 

Kohteliaisuudesta yleensä ehdotan, että voin maksaa omani. Mutta jos mies antaa minun maksaa, niin jatkoa ei tule. Huom: En yleensä valitse mitään kallista. Käyty jossain kahvilassa tai lasillisella. 

Kohteliaisuudesta huijaat. Naiset olisiko parempi olla tasa-arvoinen kumppani kuin huijari, silloin sitä arvostusta voisi tulla enemmän. Tasa-arvo ei ole sitä että toinen huijaa ja toinen maksaa. Etkö tosiaan tiennyt?

Vierailija
80/231 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin nuolla hyvää jäätelöä ja ostaa kukat ja korut itse. Pääsee helpommalla naisena yksin kuin parisuhteessa.

Ja osa miehistä on sellaisessa ammatissa, että pitää itseään muita parempana ja en jaksa sellaista kotona enkä muutenkaan mitään neuvomista enkä käskyttämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän