Ällöttää kodit, joissa ei ole käsisaippuaa keittiössä
Miten oikein huolehditte ruuanlaittohygieniasta? Pelkkä käsien huuhtaisu vedellä ei riitä poistamaan bakteereja käsistä. Kädet pitäisi myös pestä esim. lihojen ja kasvisten käsittelyn välissäkin. Vessassa voi toki pestä, mutta ällöttää sekin, että kuivataan kädet siihen vessapyyhkeeseen ja sitten tullaan käsittelemään ruokia. Itselläni on saippuapullo sekä vessassa että keittiössä.
Kommentit (108)
Se on, kuule, toisilla ihmisillä elämä vaikeampaa, kuin toisilla.
Samoin meillä on saippuat molemmissa paikoissa ja eri pyyhkeet käsien kuivaamista varten.
Itselläni on joitakin ystäviä, joilla ei ole käsisaippuaa edes vessassa ja se on minusta kamalaa. Käsisaippuaa näkee tosi harvoin kenenkään keittiössä, enkä ymmärrä, miksi niin.
Saako fairylla pestä käsiä keittiössä
Kuinka usein joudut laittamaan ruokaa kodeissa, joissa ei ole käsisaippuaa keittiössä?
Vierailija kirjoitti:
Pesen tiskiaineella
Näin minäkin, se poistaa rasvan paremmin kuin saippua.
Vierailija kirjoitti:
Saako fairylla pestä käsiä keittiössä
Saa, mutta monen kädet eivät kestä tiskiaineita saippuan asemesta käytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein joudut laittamaan ruokaa kodeissa, joissa ei ole käsisaippuaa keittiössä?
En ole ap, mutta aina joskus joudun. Ja aika usein myös syömään sellaista ruokaa.
Meillä on kyllä vessassa aina monta puhdasta pyyhettä.
Vierailija kirjoitti:
Illalla syön jätskiä 🍦
Niin minäkin,fazerin suklaa jätskiä on pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin meillä on saippuat molemmissa paikoissa ja eri pyyhkeet käsien kuivaamista varten.
Itselläni on joitakin ystäviä, joilla ei ole käsisaippuaa edes vessassa ja se on minusta kamalaa. Käsisaippuaa näkee tosi harvoin kenenkään keittiössä, enkä ymmärrä, miksi niin.
Pesen tiskiaineella!
Mä taas olen aina ihmetellyt miksi joillain on käsienpesuaine keittiössä, kun Fairy on paljon parempi käsien pesuun.
Loppujen lopuksi ei merkitse mitään pesetkö kätesi kunnolla ennen ruuanlaittoa. Saat joka tapauksessa tuhansia bakteereja elimistöösi päivän aikana.
Eihän käsiä voi tiskialtaassa pestä. Olen pessyt joskus, kun kylppärin lavuaari on jostakin syystä ollut pois käytöstä , mutta se on hankalaa. Siinä kastelee itsensä, kun vesi roiskuu päälle. Ei sitä tiskiallasta ja sen hanaa ole suunniteltu käsien pesemiseen.
Saippua ei ole desinfiointiaine.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen aina ihmetellyt miksi joillain on käsienpesuaine keittiössä, kun Fairy on paljon parempi käsien pesuun.
Mä pesen päivän mittaan keittiössä kädet ehkä kymmenen kertaa. Ei mun käsien iho ainakaan kestä noin järeää ainetta.
Onko pullo myös perseessä?