Sairaalloinen mustasukkaisuus. Mitkä olivat ensimmäiset merkit, milloin älysit juosta?
Tein etätöitä kotona ja miesystävä näki rivin miesten kuvia teamsissa. Mies meni tosi vaikeaksi. Kesti kyllä aika pitkään, ennenkuin tajusin että on mustasukkainen. Lopullisesti tajusin juosta vasta turvakodin kautta parin vuoden päästä..
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs lutkitte?
Miettikää, että ehkä tämäkin tyyppi vaikuttaa livenä normaalilta...
Tuskinpa
Varmaan yksi ensimmäisistä merkeistä oli se kun opiskelukaveri (poika) moikkasi kaupassa ja ex alkoi hirveän tenttaamisen ja jankkaamisen: "Kuka se oli, kuka se oli, annatko sille?!"
Eka poikakaveri oli kyseessä niin valitettavasti tajusin juosta vasta paljon myöhemmin kun kaheli esitti mm. tappouhkauksen mielestään "uhkaavaa" miestä kohtaan ja selvisi paljon muutakin kamalaa.
Onko kuinka monilla kestänyt pitkäänkin, ennen kuin ensimmäiset merkit ovat paljastuneet? Tapailen miestä, josta on vähän kumma fiilis, mutta varsinaista mustasukkaisuutta ei ole vielä ainakaan ollut.
Eksäni väitti että hän ei ole yhtään mustasukkaista tyyppiä. Minulla ei ollut oikeastaan yhtään miespuolista ystävää mutta joidenkin eksäni ystävien kanssa tulin tosi hyvin toimeen mutta en ollut kiinnostunut heistä.
Eksäni sai jostain päähänsä että olen pettänyt häntä yhden hänen ystävänsä kanssa. En ollut koskaan kahdestaan sen tyypin kanssa ja eksäni tiesi sen kyllä, mutta olin muka jotenkin onnistunut pettämään eksääni eksän ollessa paikalla. Muutimme sitten eri paikkakunnalle mutta jopa vuosia myöhemmin hänelle tuli yhtäkkiä mieleen se mies, ja kerran perhetyöntekijälle hän huuteli että "Muistan kyllä kun petit minua sen äijän kanssa" Siis täh???
Ja yllätus yllätys hän itse oli se pettäjä, jäi kiinni puoli vuotta kestäneestä salasuhteesta. Oli kuulemma kosto siitä kun petin.
Ensimmäiset merkit tulivat jo seurusteluaikana. Mutten juossut kun muuten arvostin häntä. Vuosien saatossa hän ennen pitkää alkio ymmärtämään parisuhdetta. Liitossa ollaan oltu kymmeniä vuosia.