Sairaalloinen mustasukkaisuus. Mitkä olivat ensimmäiset merkit, milloin älysit juosta?
Tein etätöitä kotona ja miesystävä näki rivin miesten kuvia teamsissa. Mies meni tosi vaikeaksi. Kesti kyllä aika pitkään, ennenkuin tajusin että on mustasukkainen. Lopullisesti tajusin juosta vasta turvakodin kautta parin vuoden päästä..
Kommentit (65)
Opiskeluaikana yksi mies oli kiinnostunut minusta ja pyysi minut juhlien jälkeen jatkoille. Juttelin jossakin vaiheessa hetken yhden toisen miehen kanssa, kuten monien muidenkin ihmisten kanssa sinä iltana. Se minut kutsunut mies alkoi ärhennellä sille toiselle miehelle, otti kädestäni kameran, veti minut viereensä hotellin sängylle ja patisti sen toisen miehen ottamaan meistä valokuvan. Hän myös pyysi minua mukaansa sekasaunaan ja antoi minulle ison setelin taksimatkaan. En lähtenyt saunaan ja maksoin taksirahan hänelle seuraavana päivänä. En uskaltanut puhua enkä edes tervehtiä häntä sen jälkeen. Ajattelin vaistomaisesti, että on parempi väistää tämä luoti.
Mies ei päästänyt minua ulos asunnostaan, vaan laittoi oven takalukkoon eikä poistunut itsekään asunnosta. Hän tarttui silmälaseihin ja katkaisi ne keskeltä kahtia. Väitti, että minulla on ollut seksisuhteita eri miesten kanssa. Aluksi Hän oli kertonut, ettei ole mustasukkaista tyyppiä.
Nämä kaikki jutut tapahtuivat ennenkuin onnistuin pääsemään hänestä täysin irti. Hän nimittäin vainosi ja lähestyi minua eri tavoilla senkin jälkeen kun olin ilmoittanut lopettavani suhteen ja kieltänyt häntä lähestymästä minua. Ne ihan ensimmäiset merkit olivat ne kun hän kertoi, ettei ole mustasukkainen, se kun hän alkoi ihan leppoisaan sävyyn huomautti tutun miehen olevan kiinnostunut minusta. Tähän kuului myös se, että hän halusi herättää omilla puheillaan mustasukkaisuutta minussa.
Mies sanoi tapailuvaiheessa, että "et saa mennä mieshierojalle, ihan sinun turvallisuuttasi ajattelen" ja "sinun homoystäväsi on oikeasti hetero, joka odottaa vain mahdollisuutta kanssasi" :D
Juoksin ja lujaa
Merkkejä, joihin itse kiinnitän huomion, on aluksi vitsillä heitetyt kommentit ja se, että mies alkaa puolustelemaan lukuisia naispuolisia ystäviään ilman, että itse olisin kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, tai sanonut mitään asiasta. Nämä ovat AINA indikoineet mustasukkaisuutta.
Mies korotti ääntään ja kiroili jo ensimmäisillä treffeillä. Hänellä oli myös seinillä julisteita vähäpukeisista naisista. Hän kertoi haluavansa seurustella kanssani, mutta hän halusi myös vielä elämässään kaataa naisia ja seurustella ainakin kymmenen eri naisen kanssa ennen vakiintumista. Juu, en alkanut suhteeseen hänen kanssaan, vaikka hän soitteli vielä pitkään perääni.
Mies sanoi ihan neutraaliin sävyyn, että hänen mielestään mustasukkaisuus ja lyöminen on rakkautta.
Halusi mennä kihloihin hyvin nopeasti.
Mimmi luuli että petän kertausharjoituksissa himokkaasti kaikkien kanssa, kotimatkalla riehui kuin puhelun taustalta kuului naisten ääntä.
Kun pääsin asemalla niin kävi vielä kiinni. Silloin tiesin ettei tässä ole mahdollisuuksia mihinkään. Eroonhan se sitten päättyi kun ei voinut mihinkään edetäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi fiksut naiset valitsevat aina väärin?
Niin tekevät, mutta silti lähes poikkeuksetta kyseiset miehet ovat saaneet lähtöpassit. Se on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi tapailuvaiheessa, että "et saa mennä mieshierojalle, ihan sinun turvallisuuttasi ajattelen" ja "sinun homoystäväsi on oikeasti hetero, joka odottaa vain mahdollisuutta kanssasi" :D
Juoksin ja lujaa
Tuskin juoksit. Ihan normaalisti kävelit tai menit autolla.
kuule, kannattaisi juosta pois sieltä miesten seasta ettei tule otsaan merkintää. toinen on se ettei viitsi katsella. miehen perässä juoksevaa (ja kaatuilevaa) saman merkinnän omaavaa joka ei edes sosiaalisesti "kukene" mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi ihan neutraaliin sävyyn, että hänen mielestään mustasukkaisuus ja lyöminen on rakkautta.
Se on varmaan se tyyppi joka jatkuvasti tekee näistä tänne aloituksia.
yksinkertaista, miksi sitten teet tuota? entäpä jos mies sitten katselee naisia vastaavasti?
mitä sitten tapahtuu?
herää nyt hieman. jos miebiäkin halutiin yökerhoihin cbippendails tyttöjen kautta..?
En ymmärtänyt vaikka eksänsä varoitti. Otin jutut hullusta eksästä todesta.
Ymmärsin vasta kun löysin itseni turvakodista.
En todellakaan tiedä mikä tekee miehistä tuollaisia mutta en ajatellut sitä selvitellä. Mitä rehellisempi olin sitä hullummaksi hän muuttui. Tuli olo että sanat ovat itsessään dynamiittia.
"tuletko tänne kosimaan mua, sitä minä ajattelin", naikkosen kliseet ja teeren sulkia. muttei kommunikointia.
sitten se sormien napsautus kun naikkonen on hilseeseen asti retkussa. vosi käyttää hilseshampoota? ja opetella maan kieltä?
"koska leikataan hääkakkua" ensimmäisiä kommentteja..
yrittääkös pentu tehdä itsestään vielä pahemman typeryksen tyhmyydellään. kun soittaa suuta muiden asioihin, "sori vaa"?
Vierailija kirjoitti:
Tajusin noin kolmen kuukauden jälkeen pistää poikki, kun kumppani teki reissutöitä ja joka ilta piti tehdä puhelimessa selkoa, mitä olen tismalleen päivän aikana tehnyt. Töissä olin.
Sitten kun olisi ollut työkavereiden ravintolailta, mies ilmoitti, että jos menet, niin hän ei sitten enää ole täällä kun tulet kotiin, JOS tulet. Tämä oli se viimeinen pisara.
Edellisessä, lyhyeksi jääneessä suhteessa oli niin, etteivät asiani oikein kiinnostaneet silloin kun olin ns. saatavilla. Eli kun halusin viettää toisen kanssa aikaa, niin ei nyt oikein jaksaisi jne.
Mutta sitten kun aloin tuohon kyllästyttyä tekemään enemmän omia juttuja, niin alkoikin kiinnostaa missä menen. Että missä tarkalleen ottaen olin ollut jne. Ja jos olin johonkin menossa, niin voisikin itse asiassa viedä ja hakea minut.
Ja toki "vitsailua" kun käsilaukustani putosi vanha kuitti, että "jaa muiden miesten numeroita sieltä vaan satelee, hehheh"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuinka monilla kestänyt pitkäänkin, ennen kuin ensimmäiset merkit ovat paljastuneet? Tapailen miestä, josta on vähän kumma fiilis, mutta varsinaista mustasukkaisuutta ei ole vielä ainakaan ollut.
Voi mennä jonkun aikaa. Tarlkkaile pieniäkin merkkejä
Ja jostain se kumma fiilis aina kertoo, sillä ohjenuoralla menen nykyään itse. Voi olla, että alitajuisesti huomaa jotain outouksia.
Voi mennä jonkun aikaa. Tarlkkaile pieniäkin merkkejä