Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?

Vierailija
22.09.2024 |

Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.

Kommentit (756)

Vierailija
121/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempia etoavat naiset ovat saapasttyhmiä. Vanhemmalla miehellä voi hyvinkin olla pätikkää, oma talo/osake, vene, parempi auto jne. verattuna nuoreen tyhjätaskuun tai jännämieheen.

Rakkaudesta rahaan💋

Vierailija
122/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vanhat miehet eivät taida tajuta, kuinka rankkaa puuhaa se pikkulapsiaika on. Vai eikö se edes kiinnosta? Se nuori nainen saa siis hoitaa lapsen kuin yksinhuoltaja, kun isivaarilla kolottaa selkää, eikä jaksa lähteä leikkipuistoon. Ei kovin houkuttelevaa.

Koitappas rauhoittua vähäsen. Ja yritä laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.

Vai silleen. Mulla lapset on tehty nuorena. Olen edelleen kaunis. On tumma(oma väri) pitkä tukka. Olen parisuhteessa.

Mikä sinulla sitten aiheuttaa kärttyisyyttä ja katkeruutta?

Häh? Ei mikään. 🤷

Vierailija
124/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.

Vai silleen. Mulla lapset on tehty nuorena. Olen edelleen kaunis. On tumma(oma väri) pitkä tukka. Olen parisuhteessa.

Omia fiiliksiäsi sinä projisoit, sekopäinen mies.

Vierailija
125/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä vanhat miehet eivät taida tajuta, kuinka rankkaa puuhaa se pikkulapsiaika on. Vai eikö se edes kiinnosta? Se nuori nainen saa siis hoitaa lapsen kuin yksinhuoltaja, kun isivaarilla kolottaa selkää, eikä jaksa lähteä leikkipuistoon. Ei kovin houkuttelevaa.

Ihan rauhallinen olen, eikä lahduttamiselle ole tarvetta. Tiedätkö, miten lapsellisen kuvan annat itsestäsi huudellessasi tuota jokaisen naisen kommenttiin?

Vierailija
126/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi-Pasi itkee yksinään.

Vierailija
127/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset"?

Vierailija
128/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei mikään. 🤷

Miksi sitten kommentoit? Totuus on, että olet kärttyisä ja katkera. Veikkaan edelleen lurpahtamista syyksi. Voi olla, että vain esität täällä hyvin säilynyttä.

Vierailija
129/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko se irvailua jos haluaa pohtia jaksaako huoltaa pysyvästi lapsen tasolle jäävää erityislasta kun ikää on 70 tai 80v

Vierailija
130/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omia fiiliksiäsi sinä projisoit, sekopäinen mies.

Otapas ihan rauhallisesti.

Vierailija
131/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei mikään. 🤷

Miksi sitten kommentoit? Totuus on, että olet kärttyisä ja katkera. Veikkaan edelleen lurpahtamista syyksi. Voi olla, että vain esität täällä hyvin säilynyttä.

Onko sinulla mitään annettavaa tähän keskusteluun muuta kuin kanssakirjoittajien ulkonäön arvailu? 

-eri

Vierailija
132/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei mikään. 🤷

No mä ainakin haluaisin vaan tietää, että mistä pitäisi olla kateellinen, ei ole vielä selvinnyt. Toki en tiedä, kuinka ikäiseni lapseton ajattelisi. -Eri

Vierailija
133/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rauhallinen olen, eikä lahduttamiselle ole tarvetta. Tiedätkö, miten lapsellisen kuvan annat itsestäsi huudellessasi tuota jokaisen naisen kommenttiin?

Ja höpsis.

Vierailija
134/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on aivan takuulla se, että naisten hedelmällisyys vähenee merkittävästi neljänkympin jälkeen ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan. Mies voi siittää jälkikasvua vielä eläkeiässäkin.

Voi teoriassa, jos on joku monarkki, hollywood-tähti tai miljardööri.

Tavallisen lapsettoman 55-65v miehen mahdollisuus saada joku 20-35v nainen perheen perustamista varten on liki nolla.

Itä-euroopasta löytyy vaikka kuinka hyvännäköisiä 3-kymppisiä naisia, jotka mielellään ottavat vanhemman miehen lännestä. Olen seurustellut 20 vuotta nuoremman venäläisen naisen kanssa, joka kaatui siihen, että hän halusi lapsia ja minä en (enää lisää). 

Vierailija
135/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä irvaile, tuossa ijässä ihminen on paljon nähnyt elämää. Uskon että hyvä perhe ja rakkautta riittää. Lapset ovat ihania, onnea matkaan kaikille. Pitäkää huolta perheestä.

Vierailija
136/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se liittyy miesten taipumukseen elää ikuista nuoruutta. Naisissakin tätä on mutta lähes kaikki naiset prosessoivat tuon perhe vai ei-jutun viimeistään 35-vuotiaina.

Siksi joku viisikymppinen mies joka herää lopulta haluamaan lapsia ja hämmästyy kun lapsentekoiässä olevia 30v naisia ei papparat kiinnostakkaan. 

Mikä yllätys! Tottakai naisia naurattaa koska se näyttää niin lapselliselta. Ja sitähän se on. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää rajansa.

Rock- ja leffatähdet tai miljardöörit jotka saa lapsia satavuotiaana tietysti pahentaa miesten realiteettien tajua.

Luultavasti iso osa miehistäkin tietää aikaisin mitä haluaa, mutta ei vain ole löytänyt ketään

Tää on niin kummallista nykyään. Omana naimisiinmenovuosina -90-luvulla vaihtoehtoja oli useampia niin minulla kuin miehellänikin (ja lähes kaikilla kavereilla), eikä mies edes vielä silloin tiennyt mitä halusi :D Valintakysymyksiä, onneksi ollaan opittu elämään toistemme kanssa. 

Vierailija
137/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on aivan takuulla se, että naisten hedelmällisyys vähenee merkittävästi neljänkympin jälkeen ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan. Mies voi siittää jälkikasvua vielä eläkeiässäkin.

Tavallisen lapsettoman 55-65v miehen mahdollisuus saada joku 20-35v nainen perheen perustamista varten on liki nolla.

Tai sitten hankitaan taloudellisesti alisteisessa asemassa oleva nainen toisesta maasta.  

Eräs tuttu teki juuri näin. Haki naisen kehitysmaasta. Naisella oli jo yksi lapsi mukanaan Suomeen tullessaan. Muutaman vuoden kuluttua syntyi sitten yhteinen rakkaudenhedelmä. Mies on 56-vuotiaana huonosti hoidetun diabeteksen vuoksi niin huonossa kunnossa, että pääsisi varmasti sairauseläkkeelle. Mutta hän on töissä, koska ei jaksa pikkulapsiarkea. Että näin.

Vierailija
138/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ketjusta huomaa miten vahvana Suomessa on naisten kontrollin tarve, siis naiset haluavat kontrolloida kuka ja milloin ollaan lapsia hankkimassa. Kyllä tälläiset naiset katkeroi kun mies haluaa yli 40v perheen. Kuinka se kehtaa edes haaveilla moisesta on asenne. Miehet tulee pitää ruodussa, ei niillä saa olla omia haaveita jotka ei kohtaa kontrolli naisen kanssa.

Olisiko se parempi, että naiset sanoisi miehille, että ei teillä ole mikään kiire lasten suhteen, alatte katsella lapsille äitiä joskus nelikymppisenä eikä sittenkään ole kiire? Kyllä se nainen lapsen hoitaa, kasvattaa ja elättää, ei isiltä kukaan vaadi mitään vaivannäköä lastensa suhteen. Ihan relax ja nauttikaa elämästä yli nelikymppisiksi.

Vierailija
139/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monella ikääntyvällä miehellä tuntuu olevan harhaluulo, että hänen kuuluu saada nainen, koska onhan hän sentään mies.  Ja vielä niin, että voi asettaa vaatimuksia iän ja ulkonäön suhteen.  Sitten kun se ei niin menekään, niin koetaan, että vika on naisissa, ovat liian vanhoja ja kärttyisiä tms.

Vierailija
140/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-euroopasta löytyy vaikka kuinka hyvännäköisiä 3-kymppisiä naisia, jotka mielellään ottavat vanhemman miehen lännestä. Olen seurustellut 20 vuotta nuoremman venäläisen naisen kanssa, joka kaatui siihen, että hän halusi lapsia ja minä en (enää lisää). 

Jep. Ja ihan rakkaudesta ne haluavat vanhoja pappoja. Eiku...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän