Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?
Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.
Kommentit (756)
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään, jos sitä ei ole aiemmin onnistunut saamaan. Se on tosi ikävä asia, joka ei ole kenenkään vika, ihan niin kuin hedelmättömyys, ja sellaisesta on turha irvailla. Mutta joillakin miehillä sitä ei ole siksi, että he ovat kuvitelleet voivansa lykätä asiaa miten pitkään tahansa ja ovat sitten yllättyneitä, kun itse on 55 eikä enää löydäkään hedelmällisessä iässä olevaa naispuolista kumppania, joka myös haluaa lisää lapsia. Se on ihan yhtä tyhmää kuin nainen, joka odottaa 43-vuotiaaksi, ennen kuin alkaa yrittää lasta, ja on sitten hämmästynyt, kun ei tulekaan raskaaksi.
Kummassakin yllä kuvatussa tapauksessa on toki olemassa mahdollisuus saada lapsia tuossa iässä ja jotkut ovat saaneetkin, mutta sen varaan ei olisi kannattanut laskea.
Jep. Irvailu kohdistuu niihin pitkää nuoruutta viettäneisiin jotka kuvittelee että lapset voi tehdä "sitten joskus". No, jotkut toki voi, mutta valtaosa ei.
Se toki on kurjaa jos on haaveillut perheestä pitkään, eikä sitä ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.
Nyt ei ole ihan selvinnyt että kenelle pitäisi olla kateellinen. Sille 50 v miehelle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin vai sille pari-kolmekymppiselle muijalle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin 50 v rusauttajan kanssa?
Oikeasti huomaa, ettei teillä ole lapsia. 😄
Kyllähän sä kateellinen ja katkera olet. Et olisi päästänyt itseäsi lurpahtamaan ja lihomaan.
Kateellinen mistä? Sun mielenterveysongelmasta?
Rauhoitu vähän.
Se on vain hyvä esimerkki naisten empaattisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun nämä maksaläiskäiset,kaljamahaiset ukot eturauhasvaivoineen irvailee vaihdevuotisista haisevista akoista ja luulee saavansa sänkyynsä jonkun söpön 19vuotiaan kun Dannykin sai.
Itselläni on kylläkin sixpäkki ja rauhaset toimii. Hyvin on parikymmentä vuotta nuoremmat naiset tykänneet. Itse en oikein omanikäisistäni naisista tykkää.
Niin, henkisesti epäkypsät miehet kokee ikäisensä naiset uhkana ja siksipä pedoja lapset kiinnostaakin.
Tässä ei nyt oteta huomioon, että jos ei ole löytynyt sopivaa kumppania nuorempana ja kuitenkin haave perheestä olemassa?
Mika Aaltola sai ensimmäisen lapsen yli 50v.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään, jos sitä ei ole aiemmin onnistunut saamaan. Se on tosi ikävä asia, joka ei ole kenenkään vika, ihan niin kuin hedelmättömyys, ja sellaisesta on turha irvailla. Mutta joillakin miehillä sitä ei ole siksi, että he ovat kuvitelleet voivansa lykätä asiaa miten pitkään tahansa ja ovat sitten yllättyneitä, kun itse on 55 eikä enää löydäkään hedelmällisessä iässä olevaa naispuolista kumppania, joka myös haluaa lisää lapsia. Se on ihan yhtä tyhmää kuin nainen, joka odottaa 43-vuotiaaksi, ennen kuin alkaa yrittää lasta, ja on sitten hämmästynyt, kun ei tulekaan raskaaksi.
Kummassakin yllä kuvatussa tapauksessa on toki olemassa mahdollisuus saada lapsia tuossa iässä ja jotkut ovat saaneetkin, mutta sen varaan ei olisi kannattanut laskea.
Kyllä,mutta ne tilastot sanoo asiat toisin- numerot eivät valehtele.
1(Jos mies ei ole viimeistään kolmekymppisenä tehnyt ensimmäistä lastaan, ei hän tee niitä myöhemminkään, ja 2)Suomessa pariskuntien ikä on suunnilleen sama, suurten ikäerojen parisuhteet ovat harvinaisia ja 3) Miesten sperman laatu aökaa huononemaan jo 30- ikävuodesta eteenpäin aiheuttaen syntyvälle lapselle tiettyjen sairauksien suurentuneen riski( esim skitsofrenia ja tietyt kehityshäiriöt),ja edes lapsen nuori äiti ei suojaa kasta näiltä riskeiltä.
Että noiden faktojen nimissä- tehkää, miehet, ne lapset ajoissa!
Tästäkin ketjusta huomaa miten vahvana Suomessa on naisten kontrollin tarve, siis naiset haluavat kontrolloida kuka ja milloin ollaan lapsia hankkimassa. Kyllä tälläiset naiset katkeroi kun mies haluaa yli 40v perheen. Kuinka se kehtaa edes haaveilla moisesta on asenne. Miehet tulee pitää ruodussa, ei niillä saa olla omia haaveita jotka ei kohtaa kontrolli naisen kanssa.
Pikkusiskoni on 30 ja pari kertaa treffeille tullut ikänsä valehdellut,kuvansa väärentänyt +50 mies joka on ollut kovin tuohtunut kun sisko on todennut että sori,ei tuu mitään ja kääntynyt kannoillaan. Kun "ikä on vaan numero". En ymmärrä uskovatko olevansa niin hurmaavia, että nainen jää paikalle vaikka Jose 30vuotta onkin Jukka 60vuotta.
Nämä on varmaan niitä jämäpaloja joille ei oman ikäinen nainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.
Voi ottaa? Jonoksi asti tulijoita?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei nyt oteta huomioon, että jos ei ole löytynyt sopivaa kumppania nuorempana ja kuitenkin haave perheestä olemassa?
Mika Aaltola ja ihan eri asia, kuin joku perusjamppa viisikymppinen. Mika on poikkeus- hän on komea, ja fiksu ja kouluttautunut. Perusjampan on turha haaveilla jostain kolmekymppisestä , kauniista ja akateemisesta naisesta, Kirsi Aaltolasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole ihan selvinnyt että kenelle pitäisi olla kateellinen. Sille 50 v miehelle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin vai sille pari-kolmekymppiselle muijalle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin 50 v rusauttajan kanssa?
Kyllähän sä kateellinen ja katkera olet. Et olisi päästänyt itseäsi lurpahtamaan ja lihomaan.
Mies lihoo ja lurpahtaa ihan samalla tavalla, kuin naiset- itseasiassa pahemmin, sillä miehissä on Suomessa enemm
Itse olen pitänyt kunnostani ja ulkonäöstäni huolta ja syön terveellisesti. 20 v nuoremmat naiset ovat tykänneet.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
On ainakin 14 julkkista, joista tuli ensimmäistä kertaa isiä 50 vuoden jälkeen.
Mm. James Earl Jones, 51
David Letterman, 56
Elton John, 63
Hugh Grant, 51
Steve Martin, 67
Jeff Goldblum, 62.Varmasti tämä koskee myös ihmisiä, jotka eivät ole julkkiksia.
Varmasti ei koske. Jos koskisi, ettehän te äijät vinkuisi täällä 😂
Noilla ukoilla on rahaa kustantaa hedelmöityshoito in vitro luovutusspermalla.
Vierailija kirjoitti:
Toisella kierroksella olevia yh-mammoja asia vituttaa, koska kituvat miehen puutteessaan. Nämä nelikymppisenä perhettä haluavat ovat niitä kunnon miehiä, joilla on arvot kunnossa, mutta yh-mammat eivät sovellu heidän tarkoituksiinsa.
Ovat kunnon miehiä, joilla on perhearvot kunnossa ja joita kaikki naiset haluaisivat, mutta täysin itsestään riippumattomista syistä he eivät ole löytäneet kumppania lastentekoon ennen neljää kymppiä? Ja he uskovat, että heillä on varaa karsia kumppaniehdokkaista kaikki yh:t, mutta edelleenkään heidän kumppanittomuutensa ei johdu heidän nirsoudestaan vaan on ihan vain traaginen sattuma? Ahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun nämä maksaläiskäiset,kaljamahaiset ukot eturauhasvaivoineen irvailee vaihdevuotisista haisevista akoista ja luulee saavansa sänkyynsä jonkun söpön 19vuotiaan kun Dannykin sai.
Itselläni on kylläkin sixpäkki ja rauhaset toimii. Hyvin on parikymmentä vuotta nuoremmat naiset tykänneet. Itse en oikein omanikäisistäni naisista tykkää.
Niin, henkisesti epäkypsät miehet kokee ikäisensä naiset uhkana ja siksipä pedoja lapset kiinnostaakin.
Kuulostat kärttyisältä ja katkeralta.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta huomaa miten vahvana Suomessa on naisten kontrollin tarve, siis naiset haluavat kontrolloida kuka ja milloin ollaan lapsia hankkimassa. Kyllä tälläiset naiset katkeroi kun mies haluaa yli 40v perheen. Kuinka se kehtaa edes haaveilla moisesta on asenne. Miehet tulee pitää ruodussa, ei niillä saa olla omia haaveita jotka ei kohtaa kontrolli naisen kanssa.
No jaa. Minä olen viisikymppinen tavis pönäkkä nainen. Jos suureen ääneen kerron haaveilevani olympiavoitosta, etköhän sinäkin hiukan vinosti hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, mä olen näln keski-iässä jo aikuisen äiti, edelleen naimisissa ja työ pitää huolen, ettei lihomaan pääse. Lurpahtaminen on tervetullut vaihtoehto sille, että on kuollut, mutta ehkä me perheelliset tosiaan vaan ajatellaan eri tavalla. Se jos mikä on aikansa kutakin -puuhaa, toivottavasti pääset joskus kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kontrolloi eikä estä teitä- faktat nyt vaan on faktoja. Harvalta onnistuu. Turha on perusmiehen verrata itseään johonkin Mika Aaltolaan tai Dannyyn tai Sauli Niinistöön= hekin ovat saaneet nuoret, hehkeät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola on pitkä ja komea mies. Varmasti ei ole ollut vaikeuksia löytää kumppania
Jos ei haittaa lapsen kohonnut skitsofrenian, autismin ja down-riski