Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?

Vierailija
22.09.2024 |

Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.

Kommentit (756)

Vierailija
141/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.

Vai silleen. Mulla lapset on tehty nuorena. Olen edelleen kaunis. On tumma(oma väri) pitkä tukka. Olen parisuhteessa.

Mikä sinulla sitten aiheuttaa kärttyisyyttä ja katkeruutta?

Häh? Ei mikään. 🤷

Miksi sitten kommentoit? Totuus on, että olet kärttyisä ja katkera. Veikkaan edelleen lurpahtamista syyksi. Voi olla, että vain esität täällä hyvin säilynyttä.

Mahtavaa että olet vielä selvännäkijäkin, ja tiedät Totuuden meistä kaikista :) Kerropa samantien, et minkänäköinen minä olen? Arvaanko oikein: rupsahtanut läski täälläkin?

*pus*

Vierailija
142/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä vaan ihmettelen, että miksi he eivät ole aiemmin hankkineet lapsia, jos kuitenkin ovat jo olleet pitkissä suhteissa?

Naisten mt ongelmat ovat räjähdysmäisesti lisääntyneet. Se ei aina näy päällepäin kuin vasta vuosien kuluttua. Omalla kohdallani lasten hankinta kaatui vaimon sairastuttua vakavasti.

Höpöhöpö, eivät ole lisääntyneet räjähdysmäisesti. Naiset vaan tunnustavat ja tunnistavat asian, ja hakevat apua,miehet eivät niin tee. Tilastojen mukaan miehet tekevät suurimman osan itsemurhista, ja psykiatrisissa hoidossa sairaaloissa on miehet enemmistönä. Masennus on suomalaisten kansansairaus, eikä se ole vain naisten sairaus, naiset vaan siis myöntävät sairastavansa sitä, ja hakevat apua. Miehet juovat viinaa.

Naiset yrittävät tehdä itsemurhia enemmän kuin miehet, miehet käyttävät tappavampia keinoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mahtavaa että olet vielä selvännäkijäkin, ja tiedät Totuuden meistä kaikista :) Kerropa samantien, et minkänäköinen minä olen? Arvaanko oikein: rupsahtanut läski täälläkin?

*pus*"

Äläpä ala ahdistelemaan. Ällöttävää.

Vierailija
144/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen naisten katkeruutta ja pelkoahan se on. Heillä kun ei ole tuota mahdollisuutta enää, joten ovat katkeria miehille siitä. Ja pelkäävät, että ikäisensä miehet ottavat nuoremman naisen. 

"Ottavat nuoren naisen". Tuo taas kertoo miesten harhasta. Ketään naista ei oteta.

Kerrataan, trolli, jälkeen ne tilastolliset faktat:" Suomessa heteropariskuntien ikäero on muutama vuosi, suurten ikäerojen parisuhteet ovat todella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5% parisuhteista"

Vanhoja, merkityksettömiä tilastoja. Pitäisi esittää tilasto siitä, kuinka moni lapsia haluava 40+-ikäinen mies päätyy yhteen itseään nuoremman kanssa. Eihän tilastoilla ole mitään merkitystä, jos siinä on mukana myös ne miehet, jotka eivät tähän kuulu. Naiset pelkäävät paljon harvinaisempiakin tapahtumia, kuten julkisella paikalla tapahtuvia raiskauksia. Siinä sulle ilmainen tilastotieteen oppitunti itseäsi fiksummalta, nainen. 

Vierailija
145/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tosi julmia oikeasti, ei ne mitään empaattisia ole vaan naiset harrastaa henkistä väkivaltaa jatkuvasti. Nalkutus on myös asia mikä on väkivaltaa miehiä kohtaan.  Minä olen 34v sinkkumies enkä ole vielä seurustellut, aion löytää kauniin naisen vielä joskus ja tehdä lapsia.

Vierailija
146/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.

Omia viisikymppisiäni juhlin aikuisten, jo kotoa pois muuttaneiden lasten kanssa. Ei tulisi mieleenkään haluta lapsia tuon ikäisenä, kun on saanut yhden urakan hoidettua kunnialla loppuun. Parisuhdekin on nähty, ikinä en muuta enää kenenkään kanssa yhteen. Tunnen syvää sääliä sellaista parikymppistä naista kohtaan, joka on raskaana viisikymppiselle miehelle. Ikinä en ole tosin sellaista tavannut enkä hyvin todennäköisesti tapaakaan.

Vierailija
147/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omia viisikymppisiäni juhlin aikuisten, jo kotoa pois muuttaneiden lasten kanssa. Ei tulisi mieleenkään haluta lapsia tuon ikäisenä, kun on saanut yhden urakan hoidettua kunnialla loppuun. Parisuhdekin on nähty, ikinä en muuta enää kenenkään kanssa yhteen. Tunnen syvää sääliä sellaista parikymppistä naista kohtaan, joka on raskaana viisikymppiselle miehelle. Ikinä en ole tosin sellaista tavannut enkä hyvin todennäköisesti tapaakaan.

Mistä moinen katkeruus? Oletko rupsahtanut?

Vierailija
148/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen naisten katkeruutta ja pelkoahan se on. Heillä kun ei ole tuota mahdollisuutta enää, joten ovat katkeria miehille siitä. Ja pelkäävät, että ikäisensä miehet ottavat nuoremman naisen. 

Ja miten tämä siis konkreettisesti olisi pois niiltä keski-ikäisiltä naisilta? Ei minun elämääni ainakaan hetkauta millään lailla, mitä joku toinen, itselleni yhdentekevä ihminen tee omassa elämässään. Ja se, jos joku haluaa hankkia lapsia keski-ikäisenä, ei ole minulta pois. Itse tosin tein lapset kolmekymppisenä, ja se oli minulle hyvä ratkaisu. Enää en lapsia edes halua (sain sen määrän jonka halusinkin), joten mitäpä se minua liikuttaa, jos joku miettii esikoisvauvaa vasta 50-vuotiaana.

Vierailija
149/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin naurattaa vanhat miehet jotka kuvittelevat perustavansa perheen vielä yli 50 vuotiaana ja löytävänsä nuoren naisen äidiksi lapsilleen. Kun 55-80 vuotias mies ei kiinnosta edes n. 40-60 vuotiasta naista. Ellei mies ole joku superkiva, komea, varakas tms. Mutta vaatii kyllä jotain extraa. 

Ei itse asiassa kiinnosta ede, vaikka olisi kuinka superkiva, komea, varakas ja vaikka olisi jotain extraa. Sellaisesta ihmisestä voi tulla kyllä hyvä ystävä, mutta ei sitä vaan tunne seksuaalista vetoa liian vanhaa kohtaan. Olen itse 46-vuotias, ja olen joutunut toteamaan, että usein jopa vain 7 vuotta vanhemmat tuntuvat "liian vanhoilta". Paras vaihtoehto on suunnilleen samanikäinen.

Vierailija
150/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset mummoutuu aikaisin ja heidän on vaikea sitä käsitellä. Tämä näkyy kateutena ja katkeruutena.

Oi joi, näin 56-vuotiaana, kun omat lapset jo parikymppisiä, en todellakaan kaipaa enää mitään pikkulapsivaihetta! Olen hyvässä kunnossa ja naisellisen sirpsakka edelleen - elämässä on muutakin kuin äitiys tai mummous - nyt on aikaa ja tilaa olla vain minä. Matkustelen, kulutan taidetta ym. kulttuuria, käyn konserteissa, istun iltaa ystävieni kanssa hyvän ruuan ja viinilasin äärellä, opiskelenkin. Tämä se vasta elämää onkin. En tarvitse keski-ikäistä äijänkäppyrää vierelleni, hän saa puolestani haaveilla lisääntymisestä ja juosta nuorten neitosten perässä (mikäli pysyy perässä, mutta onnea hänella!).

Vierailija
151/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei ole miljonääri  tai  julkkis,ei kukaan itseään kunniottava kaksivitoinen anna vanhan ukon pamauttaa itseään paksuksi.

Eikä edes, vaikka olisi miljonääri tai julkkis. Kyllä Suomen kaltaisessa maassa kaksivitoset naiset haluavat oikeasti parisuhteen, jossa tuntevat vetoa kumppaniinsa, ovat rakastuneita ja haluavat olla juuri sen ihmisen kanssa. Tällaisessa maassa voi oikeasti miettiä, mitä itse haluaa. Se, että joku on miljonääri, ei kyllä tee hänestä kiinnostavaa, ja monen julkkiksen kohdallahan julkisuus olisi jopa negatiivinen asia. Joidenkin kohdalla toki neutraali, mutta aika harvalla on mitään julkkisfetissiä kuitenkaan.

Vierailija
152/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus. Tilastojenkin valossa suurin osa naisista epäonnistuu totaalisesti siinä elämänsä tärkeimmässä päätöksessä eli parinvalinnassa ja päätyy yksinhuoltajaksi. Tämä ja se että tunnetusti yksinhuoltajan on aika vaikea löytää uutta laadukasta parisuhdetta katkeroittaa naisia pahemmin kuin mikään muu ja moni taantuu pikkulapsen tasolle ja purkaa katkeruuttaan sitten netissä.

Vierailija
153/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sellainen mies ihan pelle, ajattelepa nyt itse.

Vierailija
154/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen liittyy ääneen lausumaton oletus, että sama mies ei halunnut lapsia tai ei halunnut sitoutua parisuhteeseen nuorempana, kun oli vielä tilaisuus. Tosiaan, vanhana ei sitten mieskään enää saa ensimmäistä lasta kuin aivan ani harvoin. Siksi tuo kuulostaa samalta kuin jos viisikymppinen meinaa hakea lääkikseen ja ruveta kirurgiksi. Sori, juna meni jo.

Ainakin omassa kaveripiirissäni on useampi hyvätapainen, katseenkestävä akateeminen ja hyvätuloinen mies, jotka eivät ole kelvanneet parikymppisenä lainkaan (eivät ole tarpeeksi "jänniä") ja kolmikymppisenä heillä kuitenkin ammatillinen status jää juuri sen verran lääkärien tms. statusammattien alapuolelle, etteivät kelpaa omanikäisilleen amk- tai yliopistokoulutetuille naisille. Miehillä on ihan radikaali ero siinä, onko top 30 % vai top 10 %. Tuollainen top 30 % tyyppi voi ihan hyvin jäädä lapsettomaksi, jos hakee naist

Hirveä määrä alapeukkuja, vaikka kyse on silkasta empiriasta. Omassa tuttavapiirissä tosiaan puolenkymmentä tuollaista 35-40 v lapsetonta, jotka ovat halunneet lapsia ainakin vuosikymmenen. Itselläni on sen verran enempi "jännä" luonne ja toisaalta kovempi status, että oli jotakin seuraa parikymppisenäkin. Valtava ero noihin kavereihin.

Vierailija
155/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus. Tilastojenkin valossa suurin osa naisista epäonnistuu totaalisesti siinä elämänsä tärkeimmässä päätöksessä eli parinvalinnassa ja päätyy yksinhuoltajaksi. Tämä ja se että tunnetusti yksinhuoltajan on aika vaikea löytää uutta laadukasta parisuhdetta katkeroittaa naisia pahemmin kuin mikään muu ja moni taantuu pikkulapsen tasolle ja purkaa katkeruuttaan sitten netissä.

Hmm. Taitaa kuitenkin olla niin, että yksinhuoltajan on todennäköisempää löytää parisuhde kuin keski-ikäisen miehen löytää kumppani perustaakseen perheen ja saadakseen ensimmäisen lapsena. Näin siis tilastojen valossa myös.

Vierailija
156/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen katkeruus? Oletko rupsahtanut?

Katkeruus ei ole tuntemani tunne vaan kiitollisuus.

Vierailija
157/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta millä perusteella parinvalinta on mielestäsi elämän tärkein päätös? Ei se minusta sitä ole sen enempää naiselle kuin miehellekään. No, ehkä yksi tärkeimpiä, mutta toisaalta se on niitä päätöksiä, jotka eivät ole lopullisia. On aika yksilöllistä, mitkä päätökset kenenkin kohdalla ovat tärkeimpiä - useimmiten tärkeimmiksi päätöksiksi muodostuvat ne, jotka vaikuttavat ratkaisevasti elämän suuntaan tai vaikuttavat myös muille elämän osa-alueille. Itse sanoisin, että vielä tärkeämpi päätös melkein kenen tahansa kohdalla on se, hankkiiko lapsia vai ei, ja tekeekö sen päätöksen riittävän ajoissa (ainakin siinä tilanteessa, jos päättää hankkia).

Vierailija
158/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tosi julmia oikeasti, ei ne mitään empaattisia ole vaan naiset harrastaa henkistä väkivaltaa jatkuvasti. Nalkutus on myös asia mikä on väkivaltaa miehiä kohtaan.  Minä olen 34v sinkkumies enkä ole vielä seurustellut, aion löytää kauniin naisen vielä joskus ja tehdä lapsia.

HAH, että aiot löytää?! Miksi sellaista ei ole löytynyt tähän mennessä? Jos olisit oikeasti kiinnostava naisille, niin et olisi sinkku vielä noin vanhana. Nämä kommentit ovat kyllä sellaisia helmiä, kuinka totuudesta vieraantuneita nämä inkkelit ovatkaan?

Vierailija
159/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ero tule siinä vaiheessa kun lapset ovat täysi-ikäisiä, ei naisesta tule yksin- eikä yhteishuoltajaa. Tuossa vaiheessa nainen voi etsiä miestä seuraksi hauskanpitoon ja sellaisena se pysyykin, kunhan ei vaan muuta yhteen.

Vierailija
160/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei mikään. 🤷

Miksi sitten kommentoit? Totuus on, että olet kärttyisä ja katkera. Veikkaan edelleen lurpahtamista syyksi. Voi olla, että vain esität täällä hyvin säilynyttä.

Mä olen keskustellut aikaisemmin tässä ketjussa. Kommentoin sen takia, koska minun ikäisestä naisesta esitetään väite, joka ei pidä paikkansa minun kohdalla

Ei sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän