Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?
Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.
Kommentit (756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.
Nyt ei ole ihan selvinnyt että kenelle pitäisi olla kateellinen. Sille 50 v miehelle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin vai sille pari-kolmekymppiselle muijalle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin 50 v rusauttajan kanssa?
Oikeasti huomaa, ettei teillä ole lapsia. 😄
Kyllähän sä kateellinen ja katkera olet. Et olisi päästänyt itseäsi lurpahtamaan ja lihomaan.
Tuota, mä olen näln keski-iässä jo aikuisen äiti, edelleen naimisissa ja työ pitää huolen, ettei lihomaan p
Koita rauhoittua vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.
Voi ottaa? Jonoksi asti tulijoita?
Muistan kuinka oli 20- vuotias nuori nainen. Mielestäni jopa 32- vuotiaat olivat todella vanhoja. Itseäni etoaa ajatus jostain todella vanhasta miehestä. Kuin oma isä...hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole ihan selvinnyt että kenelle pitäisi olla kateellinen. Sille 50 v miehelle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin vai sille pari-kolmekymppiselle muijalle, joka aloittaa parinkymmenen vuoden perheprojektin 50 v rusauttajan kanssa?
Oikeasti huomaa, ettei teillä ole lapsia. 😄
Kyllähän sä kateellinen ja katkera olet. Et olisi päästänyt itseäsi lurpahtamaan ja lihomaan.
Tuota, mä olen näln keski-iässä jo aikuisen äiti, edelleen
Koeta nyt itse rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ottaa? Jonoksi asti tulijoita?
Muistan kuinka oli 20- vuotias nuori nainen. Mielestäni jopa 32- vuotiaat olivat todella vanhoja. Itseäni etoaa ajatus jostain todella vanhasta miehestä. Kuin oma isä...hyi!
25- vuotias oli tuon ikäisenä vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vai silleen. Mulla lapset on tehty nuorena. Olen edelleen kaunis. On tumma(oma väri) pitkä tukka. Olen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun nämä maksaläiskäiset,kaljamahaiset ukot eturauhasvaivoineen irvailee vaihdevuotisista haisevista akoista ja luulee saavansa sänkyynsä jonkun söpön 19vuotiaan kun Dannykin sai.
Eipä ole Dannynkään saamisista mitään faktaa. Ukot höpisee, elää harhoissa.
No näinpä. Julkkistemppuja riittää lööppien vuoksi ;)
Kyllähän se huvittaa kun setämies lisääntyy ja kertoo julkisuudessa miten elää omannäköistä isyyttä. Heitä on paljon ja kyllä se tekee surulliseksi kun tuossakaan iässä ei olla vielä aikuistuttu.
Vanhojen naisten katkeruutta ja pelkoahan se on. Heillä kun ei ole tuota mahdollisuutta enää, joten ovat katkeria miehille siitä. Ja pelkäävät, että ikäisensä miehet ottavat nuoremman naisen.
Vanhempia etoavat naiset ovat saapasttyhmiä. Vanhemmalla miehellä voi hyvinkin olla pätikkää, oma talo/osake, vene, parempi auto jne. verattuna nuoreen tyhjätaskuun tai jännämieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei!
On ainakin 14 julkkista, joista tuli ensimmäistä kertaa isiä 50 vuoden jälkeen.
Mm. James Earl Jones, 51
David Letterman, 56
Elton John, 63
Hugh Grant, 51
Steve Martin, 67
Jeff Goldblum, 62.Varmasti tämä koskee myös ihmisiä, jotka eivät ole julkkiksia.
Varmasti ei koske. Jos koskisi, ettehän te äijät vinkuisi täällä 😂
Noilla ukoilla on rahaa kustantaa hedelmöityshoito in vitro luovutusspermalla.
Näistä luetelluista ainakaan Elton John ei ole tullut isäksi heterosuhteesta vaan jollain muulla tavalla koska mielestäni kaksi miestä ei keskenään lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia etoavat naiset ovat saapasttyhmiä. Vanhemmalla miehellä voi hyvinkin olla pätikkää, oma talo/osake, vene, parempi auto jne. verattuna nuoreen tyhjätaskuun tai jännämieheen.
Noita ei ole kuin tosi harvalla miehellä. Suurin osa tienaa ihan normaalisti. Eikä muuta sitten olekaan antaa. Noi tehoaa vaan niihin gold- diggereihin, ja niitä on naisissa vähän, ja niille sitä pätäkkää pitää sitten olla paljon= voit elättää naisen ja antaa shoppailurahaa useamman tonnin joka kuukausi.
Harmi jos joutuu ostamaan kumppanin. Maailma on kova paikka ja varmasti jotkut naiset rahan vuoksi lähtevät papparainen matkaan. Säälittää ja huvittaa, mutta jokainen elää elämän omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo paljoa auta jos mies itse on vanhalle ukolle ja sydänlääkitykselle haiseva narsistinen per vo. Nuoren miehen kanssa voi sitä omaisuutta kerryttää ihan rauhassa.
T. nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Selitys se tuokin.
Kyllä minua ainakin naurattaa vanhat miehet jotka kuvittelevat perustavansa perheen vielä yli 50 vuotiaana ja löytävänsä nuoren naisen äidiksi lapsilleen. Kun 55-80 vuotias mies ei kiinnosta edes n. 40-60 vuotiasta naista. Ellei mies ole joku superkiva, komea, varakas tms. Mutta vaatii kyllä jotain extraa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se huvittaa kun setämies lisääntyy ja kertoo julkisuudessa miten elää omannäköistä isyyttä. Heitä on paljon ja kyllä se tekee surulliseksi kun tuossakaan iässä ei olla vielä aikuistuttu.
Eipä heitä paljon ole.
"Nuoret miehet lykkäävät isäksi ryhtymistä niin kauan, että monelta jää lapsi tekemättä se on outoa, sillä biologisesti näin ei tarvitsisi olla
Kolmekymppisistä miehistä vain joka kolmas on isä ja nelikymppisistä lähes joka kolmas on lapseton ja sitä vanhempana ensimmäisen lapsen saa vain muutama prosentti ikäluokasta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-50-v naisella on aikuiset tai isot lapset, jos niitä on halunnut ja saanut. Ja sellaisten kanssa tietää, ettei ole syytä kateuteen sellaista kohtaan, jolla on vielä koko työmaa edessä.
Mä pidän joidenkin kohdalla vähän surullisena, että kymmeniä vuosia on vaan hujahtanut ennen kuin on herätty perhehaaveisiin. Ei se nuoruus ole niin pitkä, muu maailma menee armotta menojaan.
Mikä tuo ainainen kuvitelma naisilla on, että mies herää asiaan vasta tyyliin yli nelikymppisenä? Minä en löytänyt kestävää suhdetta nuorempana johon olisin lapsia ollut valmis tekemään, vaikka niitä halusinkin. Sitten kun löysin hyvän naisen, niin hänellä on pco, ja ei olla saatu lapsia. Minä tiedän useita yli nelikymppisiä miehiä joilla on elämänhallinta ja asiat kunnossa, mutta eivät vain ole löytäneet pysyvää suhdetta.
Niin ja jotkut jaksaa irvailla, että miksi et tehnyt nuorempana? Kun ei vaan silloin pystynyt vaikka olisi halunnut. Vaikea on pakkorakastua jne. Kaikilla ei elämä mene samassa aikataulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai silleen. Mulla lapset on tehty nuorena. Olen edelleen kaunis. On tumma(oma väri) pitkä tukka. Olen parisuhteessa.
Mikä sinulla sitten aiheuttaa kärttyisyyttä ja katkeruutta?
Mika ja Kirsi Aaltola ovat puhuneet avoimesti julkisuuteen lapsettomuudesta. Pari yritti lasta muutaman vuoden ajan, ennen kuin Geo-poika ilmoitti tulostaan. Geo on kaksikon ensimmäinen ja ainoa lapsi.
Kirsi ja Mika menivät naimisiin vuonna 2019.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d7f47d7b-c2b2-415c-9690-5983d6…