Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?

Vierailija
22.09.2024 |

Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.

Kommentit (756)

Vierailija
641/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo kuhmojankkaaja on? Mä en ehdi käymään täällä tarpeeksi. M28/25?

Myönnä vain rohkeasti, että olet täällä 7-23

Teille saa aina nauraa!

Töissä käyvänä en ehdi. Vastaatko kysymykseen, kiitos.

Olen mummeli 65 Kuhmosta, tykkään nuorista miehistä, penssan hajuisista varsinkin.

No mistä sinut pitäisi tietää? Vaikutat toistavan itseäsi, oletko näitä yhden asian hulluja?

Sun pitää asua vaan enemmän palstalla, kuten toki teetkin. :)

Ei susta ole mitään hyötyä. En tiedä

'tulee karmea ikävä virtahepoa!

Vierailija
642/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstavirtahevot tekee "tarkkoja" tilastoja: tuo mies ja tuo mies on täällä ollut jo pitkään. Palstavirtahevot ovat väärässä,toki itse roikkuvat 7-23 paikalla!

Mä en ole varsinaisesti virtahepo, sillä olen aika pitkulainen. Virtahevot taitavat olla aika paksuja? "Roikun" täällä lähinnä näin illalla vähän ennen sulkemisaikaa, kun on vihdoin rauhallinen hetki lasten mentyä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstavirtahevot tekee "tarkkoja" tilastoja: tuo mies ja tuo mies on täällä ollut jo pitkään. Palstavirtahevot ovat väärässä,toki itse roikkuvat 7-23 paikalla!

Mä en ole varsinaisesti virtahepo, sillä olen aika pitkulainen. Virtahevot taitavat olla aika paksuja? "Roikun" täällä lähinnä näin illalla vähän ennen sulkemisaikaa, kun on vihdoin rauhallinen hetki lasten mentyä nukkumaan.

Hyvä, jotain järkevääkin!

Vierailija
644/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset irvailevat ehkä siksi, että ensin ovat katselleet vuosikaudet miestä tai miehiä, jotka vetkuttavat lasten hankintaa. "Sitten joskus". Just. Naiset ovat heivanneet nuo jahkailijat pihalle ja ottaneet sellaisen miehen, joka haluaa lapsia nyt eikä vasta, kun naisella ovat vaihdevuodet alkaneet. Kun sitten myöhemmin nuo samat miehet heräävät, että hei, mähän itse asiassa haluankin lapsia, on myöhäistä. Olisi kannattanut herätä silloin, kun oli tilaisuus eikä vasta 20 vuotta myöhemmin.

Kuten tuossa aiemmassa viestissä totesin niin on myös aivan asiallisia miehiä, jotka eivät ole riittävän jännämiehiä kaksikymppisenä tai tarpeeksi korkean statuksen miehiä kolmikymppisenä, jolloin voivat jäädä ilman lapsia, vaikka haluaisivat.

Lapsia haluavalla miehellä kestää olla korkeintaan kaksi neljästä:

- all

Minulta löytyy nuo neljä kohtaa, joten on sitä myöten asiat reilassa. Puhun nyt niistä, jolla noita ei ole.

Vierailija
645/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat miehet tekevät sairaita lapsia, ei kannata vanhojen ukkojen haaveilla enää perhe-elämästä.

Joskus mietin myös, että eikö ne nuoret vaimot häpeä kun mies on vanha räjähtänyt kalkkuna? Kuljet sellaise kanssa? Harrastat? Illanistujaiset?🙈

Mitä saat nuoren amisviiksen kanssa? Jätkän joka pelaa tietokoneella kaiken vapaa-ajan. Siinä sitä on onnellista parisuhdetta kerrakseen.

Eräs palstamummo paljasti, että hänen 60-vuotias kalapuikkoviiksi pelaa myös.

Vierailija
646/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se kritisointi ei niinkään kohdistu heihin jotka ovat halunneet ja yrittäneet perheellistyä jo aiemmin mutta eivät ole onnistuneet. Se kritiikki kohdistuu enemmän heihin jotka ovat valinneet elää ikuista nuoruutta tuohon ikään asti ja tuudittautuneet siihen, että perheen voi tuosta vain perustaa sitten joskus.

Vierailija
647/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet luulevat sen riittävän,ettå pystyvät  hedelmöittämään naisen.  Ei mietitä miten se 51v tuore  isukki jaksaa yövalvomiset vauvan kanssa ja uhmaiän uhmailut.  Jos nyt oletetaan että saanut sen nuoremman naisen niin äkkiä isästä tulee lapsenvahti kun vaimo käy shoppailemassa ja sushilla kavereiden kanssa.  Isä istuu leikkipuistossa ja on kiukkuinen  koska häntä luullaan vaariksi. 

Vierailija
648/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se huvittavaa, kun itsestään ja etenkin omasta ulkonäöstään aivan liikoja luulevat pälvikaljuuntuvat setäukkelit yrittävät epätoivoisesti pyydystää itseään puolta nuorempia tyttöjä sukua jatkamaan.

Netissä jaetaan suljetuissa ja puolisuljetuissa ryhmissä ihan avoimesti kuvakaappauksia näistä roomeoista, joista todella monella ei ole esim. leukaa ollenkaan, ja pää omituisen muotoinen (joko sellainen "maapähkinä" eli alhaalta leveä, keskeltä korvien kohdalta voimakkaasti kaventuva ja sitten taas otsan kohdalta suhteettoman leveä, tai sitten päälaki on todella terävä ja suippo, ihan kuin "Coneheads" -elokuvassa). Epäilen ainakin itse FAS-oireyhtymää, mikä selittäisi myös näiden miesten harhaluulot omasta "markkina-arvostaan".

Todella moni noista miehistä on myös hirvittävän ylipainoinen, ja ne, jotka eivät ole, näyttävät ihan kodittomilta rasvaisine hiuksineen ja risupartoineen.

Vierailija
649/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin trendi on se, että mies perustaa 3. perheen noin 50v ikäisenä.

Noin 30-33v erotaan ja perustetaan ensimmäinen uusioperhe ja sama uudestaan noin 50v ikäisenä.

Vierailija
650/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla taas kiitollinen ja iloinen, että tuli nuorempana otettua kaikki ilo irti naisista ja nyt on hyvä perhe, tosin ulkomaalaisen vaimon kanssa. En ihan koko keskustelua lukenut läpi, mutta mietin, että ei helvetti jos minulla olisi suomalainen nainen, niin se voisi olla yksi näistä koko päivän tyhjää paskaa päkättäneistä täällä.

M45

Tämä, ai että kun on tullut saatua naista paljon aiemmin ja tämähän norsuja harmittaa!

Miksi tämän asian pitäisi harmittaa? Suurin osa naisista täällä on varmaan heteroja, jotka eivät ole kiinnostuneita toisista naisista tai kateellisia siitä, että olet saanut naista. Jos sänkyhommia haluaa, niin naiset kyllä löytävät hyvinkin helposti siihen halukkaita miehiä, ihan riippumatta naisen ulkonäöstä tai koosta. Miehet ovat todella helppoja, peeniksestä on ylitarjontaa maailmassa. 

Vierailija
651/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se huvittavaa, kun itsestään ja etenkin omasta ulkonäöstään aivan liikoja luulevat pälvikaljuuntuvat setäukkelit yrittävät epätoivoisesti pyydystää itseään puolta nuorempia tyttöjä sukua jatkamaan.

Netissä jaetaan suljetuissa ja puolisuljetuissa ryhmissä ihan avoimesti kuvakaappauksia näistä roomeoista, joista todella monella ei ole esim. leukaa ollenkaan, ja pää omituisen muotoinen (joko sellainen "maapähkinä" eli alhaalta leveä, keskeltä korvien kohdalta voimakkaasti kaventuva ja sitten taas otsan kohdalta suhteettoman leveä, tai sitten päälaki on todella terävä ja suippo, ihan kuin "Coneheads" -elokuvassa). Epäilen ainakin itse FAS-oireyhtymää, mikä selittäisi myös näiden miesten harhaluulot omasta "markkina-arvostaan".

Todella moni noista miehistä on myös hirvittävän ylipainoinen, ja ne, jotka eivät ole, näyttävät ihan kodittomilta rasvaisine hiuksineen ja risupartoineen.

Tämä on sitä irvailua. Mieleltään normaali, hyvinvoiva ihminen ei irvaile eikä pilkkaa. Irvailu tulisikin nähdä irvailijan oireena, ja häneen olisi mahdollisuuksien mukaan hyvä suhtautua myötätuntoisesti. Yksikään ihminen ei synny irvailijaksi, vaan irvailijan mieli on matkan varrella rikkoutunut. 

Vierailija
652/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin trendi on se, että mies perustaa 3. perheen noin 50v ikäisenä.

Noin 30-33v erotaan ja perustetaan ensimmäinen uusioperhe ja sama uudestaan noin 50v ikäisenä.

Millä rahalla?

Vierailija
653/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että se kritisointi ei niinkään kohdistu heihin jotka ovat halunneet ja yrittäneet perheellistyä jo aiemmin mutta eivät ole onnistuneet. Se kritiikki kohdistuu enemmän heihin jotka ovat valinneet elää ikuista nuoruutta tuohon ikään asti ja tuudittautuneet siihen, että perheen voi tuosta vain perustaa sitten joskus.

Eivät miehet suinkaan ajattele oikeasti niin mitä naiset täällä omia kuvitelmiaan latovat pöytään päivästä päivään. Omalla kohdalla asia meni niin, että 19-vuotiaana tulin isäksi ensimmäisen kerran ja naisella ei todellisuudessa ollutkaan mitään halua perustaa perhettä, vaikka ennen lasta niin kovin halusi oman perheen. Halusi vain lapsen ja minusta maksajan. Meni luotto naisiin todella pitkäksi aikaa. Myöhemmin tapailin paljon fiksumpia naisia, mutta ensikokemus isyydestä jyskytti takaraivossa niin paljon, että rima oli todella korkealla sen suhteen, millaisen naisen kanssa uskaltaisin edes harkita lasten hankintaa. En halunnut itseni, enkä tietenkään mahdollisen tulevan lapsen elämän alkavan ilman rakastavaa isää ja äitiä, jotka asuvat yhdessä. Siksi perheen perustaminen venyi niin, että menin naimisiin vasta 42-vuotiaana ja nyt on kolme mahtavaa lasta ja hyvä vaimo. Perhe pitäis perustaa vasta sitten, kun kummankin elämä on vakiintunut ja voi olla edes vähän varmempi, että suhde myös kestää mahdolliset karikot.

Vierailija
654/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella moni noista miehistä on myös hirvittävän ylipainoinen, ja ne, jotka eivät ole, näyttävät ihan kodittomilta rasvaisine hiuksineen

"Tämä on sitä irvailua. Mieleltään normaali, hyvinvoiva ihminen ei irvaile eikä pilkkaa. Irvailu tulisikin nähdä irvailijan oireena, ja häneen olisi mahdollisuuksien mukaan hyvä suhtautua myötätuntoisesti. Yksikään ihminen ei synny irvailijaksi, vaan irvailijan mieli on matkan varrella rikkoutunut. "

Höps, jos miehellä ei ole peiliä ja vaakaa, josta näkee kylmät faktat omasta ulkonäöstään ja elopainostaan, niin kyllä sille nauravat naurismaan aidatkin. Näitä harhaluulossa eläviä miehiä (jotka kuvittelevat, että "tosimies painaa 100 kg, sitä kevyemmät punnitaan neuvolassa") riittää ympäri maailman. 

Vierailija
655/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet suinkaan ajattele oikeasti niin mitä naiset täällä omia kuvitelmiaan latovat pöytään päivästä päivään. Omalla kohdalla asia meni niin, että 19-vuotiaana tulin isäksi ensimmäisen kerran ja naisella ei todellisuudessa ollutkaan mitään halua perustaa perhettä, vaikka ennen lasta niin kovin halusi oman perheen. Halusi vain lapsen ja minusta maksajan. Meni luotto naisiin todella pitkäksi aikaa. Myöhemmin tapailin paljon fiksumpia naisia, mutta ensikokemus isyydestä jyskytti takaraivossa niin paljon, että rima oli todella kor

Et selkeästi kuulu tuohon arvosteltuun ryhmään, mutta usko pois, tuollaisia on paljon. 

Vierailija
656/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toksiset naiset vihaavat miehiä.

Vierailija
657/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän sellainen viesti, että kun oma elämä on nyt eletty niin voisi ottaa pikkuvaimon ja lapsia vanhojen päivien ratoksi. Enemmänkin siis halventava naiseutta ja äitiyttä kohtaan yleisesti, kuin millään vanhempiin naisiin kohdistuva. Perhekelpoisimmat miehet ovat sitä jo peruskoulussa, eivätkä sijoita missään vaiheessa aikaansa tai energiaansa mihinkään mieslapsimopoihin tai thaimaa-lomiin, ja ala raikulivuosiensa jälkeen jahtaamaan synnyttäjiä. Se on vaan yleisesti aika oksettava käyttäytymismalli, oli sitä tarkastelevan naisen ikä mikä tahansa

Itse miettisin (nuorempana) naisena myös näitä seikkoja todella vakavasti

- vanhemmilla vanhentuneet käsitykset esim. Naisten oikeuksista, huonommat käytöstavat, seks.ahdistelu ja väkivalta yleisempää. Pahoinpitleekö lapsia, onko muuta misogyniaa, miten hoitaa vanhuutensa vai joutuuko käppänän omaishoitajaksi, jne.

- onko mies tehnyt raikulivuosiensa aikana jotakin, mikä ei kestä päivänvaloa. Olisi naiselle helvetti synnyttää lapsi, jonka mies opettaisi käymään vaikka thaimaassa h uorissa ja katsoa kun mies pilaa lapset

Ja sitten, miksi mies ei ole kelvannut suhteeseen aiemmin tai priorisoinut sitä?

Sitten taas jos ajattelen vaikkapa 30-40 vuotiaita jotka etsivät 20-vuotiasta naista "biologisista syistä", niin tämä indikoi itselleni että etsii helppoa ja tyhmää pimppaa. Vanhemmalla on aina enemmän auktoriteettia ja nuoremman maalittaminen on aina predatorointia, oli kyseessä sitten alaikäinen tai ei. Sekään ei ole kunnioitettavaa ja antaa miehestä alhaisen kuvan

Lisäksi ongelma on myös tuo välineellistämisasenne. Nainen halutaan perheen perustamiseen eli synnytyskoneeksi. Tällainen ei ole kestävän tai hyvän parisuhteen perusta, enkä soisi kenenkään naisen sellaiseen suhteeseen joutuvan. Jos mies ei sitoudu naiseen myötä- tai vastamäessä koko elämäkseen, tuli lapsia tai ei, naisen kannattaa olla ilman. Tuollaisista hyväksikäyttösiitossuhteista ei synny mitään hyvää, jopa ne lapset ovat tehtailtuja, eivätkä tämän vuoksi pääse kokemaan aitoa rakkautta (koska sellaista vanhempien välillä ei ole ollut)

Vierailija
658/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kelpaa nussittavaksi, ei juuri muuhun.

Vierailija
659/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONKO KOTONA KAIKKI HYVIN?

Vierailija
660/756 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat miehet tekevät sairaita lapsia, ei kannata vanhojen ukkojen haaveilla enää perhe-elämästä.

Joskus mietin myös, että eikö ne nuoret vaimot häpeä kun mies on vanha räjähtänyt kalkkuna? Kuljet sellaise kanssa? Harrastat? Illanistujaiset?🙈

Mitä saat nuoren amisviiksen kanssa? Jätkän joka pelaa tietokoneella kaiken vapaa-ajan. Siinä sitä on onnellista parisuhdetta kerrakseen.

Eräs palstamummo paljasti, että hänen 60-vuotias kalapuikkoviiksi pelaa myös.

Herra Vitahepo siellä antaa parisuhde neuvoja, vaikka tulisi keskittyä niihin asioihin joista tietää jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan