Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?
Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.
Kommentit (756)
Tästä tyypistä pitää tehdä nettivinkki, on selvästi mt-avun tarpeessa ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tyypistä pitää tehdä nettivinkki, on selvästi mt-avun tarpeessa ihan oikeasti.
Kyllä, sinä tiedät sen kokemuksesta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Aina toi yksi yrittää suututtaa naisia, ja aina hän suuttuu vaan itse. Nyt alkaa mennä sekavan puolelle, eikä toi toistokaan vakuuta.
Hae apua. Hanki opiskelupaikka, ammatti ja työpaikka. Voisi löytyä se nainenkin, kun äidin kammarista kukaan ei tule hakemaan.
Ei se pysty, yritti mutta kun ei kaikki ollutkaan helppoa, luovutti ja muutti takaisin äidin luokse.
Vielä pari v sitten sillä oli välillä ihan fiksujakin juttuja, nyt on luovuttanut kokonaan ja komeroitunut. Kaikki myötätunto hänen äidilleen, varmasti vaikea katsella oman lapsen alennustilaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa lapsellinen kommentti.
Naiset irvailevat ehkä siksi, että ensin ovat katselleet vuosikaudet miestä tai miehiä, jotka vetkuttavat lasten hankintaa. "Sitten joskus". Just. Naiset ovat heivanneet nuo jahkailijat pihalle ja ottaneet sellaisen miehen, joka haluaa lapsia nyt eikä vasta, kun naisella ovat vaihdevuodet alkaneet. Kun sitten myöhemmin nuo samat miehet heräävät, että hei, mähän itse asiassa haluankin lapsia, on myöhäistä. Olisi kannattanut herätä silloin, kun oli tilaisuus eikä vasta 20 vuotta myöhemmin.
Palstalehmät ovat hämillään, kun heidän "dominanssia" tullaan kerran kuussa vähän häiritsemään.
Ei muuta kuin 7-23 jatkossakin! :D
Amis jäi kesken, pili ei toimi ja omaa asuntoakaan ei pysty pitämään. Mahtava elämä tosiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina toi yksi yrittää suututtaa naisia, ja aina hän suuttuu vaan itse. Nyt alkaa mennä sekavan puolelle, eikä toi toistokaan vakuuta.
Hae apua. Hanki opiskelupaikka, ammatti ja työpaikka. Voisi löytyä se nainenkin, kun äidin kammarista kukaan ei tule hakemaan.
Ei se pysty, yritti mutta kun ei kaikki ollutkaan helppoa, luovutti ja muutti takaisin äidin luokse.
Vielä pari v sitten sillä oli välillä ihan fiksujakin juttuja, nyt on luovuttanut kokonaan ja komeroitunut. Kaikki myötätunto hänen äidilleen, varmasti vaikea katsella oman lapsen alennustilaa.
Yritäs vielä lisää, kuhmossa toki on aikaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Amis jäi kesken, pili ei toimi ja omaa asuntoakaan ei pysty pitämään. Mahtava elämä tosiaan
Kerro lisää elämästäsi :)
Vierailija kirjoitti:
Se liittyy miesten taipumukseen elää ikuista nuoruutta. Naisissakin tätä on mutta lähes kaikki naiset prosessoivat tuon perhe vai ei-jutun viimeistään 35-vuotiaina.
Siksi joku viisikymppinen mies joka herää lopulta haluamaan lapsia ja hämmästyy kun lapsentekoiässä olevia 30v naisia ei papparat kiinnostakkaan.
Mikä yllätys! Tottakai naisia naurattaa koska se näyttää niin lapselliselta. Ja sitähän se on. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää rajansa.
Rock- ja leffatähdet tai miljardöörit jotka saa lapsia satavuotiaana tietysti pahentaa miesten realiteettien tajua.
Naisten täytyy monessa asiassa kasvaa aikuiseksi miehiä nopeammin. Tämä on yksi niistä.
Toki monia myös aidosti harmittaa, jos miestä ei löytynyt silloin kun itse olisi ollut lapsentekoiässä. Nyt on kiva nauraa, että ähäkutti, etpäs saa sinäkään, kun et ajoissa tajunnut. Tässä iässä kun naiset on prosessoineet sen lapsettomuuden jo, jos se on jäänyt elämän osaksi vastoin omia toiveita.
Palstavirtahepoja on aina saada hereille, toki ei älyä päihin saada.
Mutta hei penssa-jarno katsoi tänään pitkään!
Miksi keski-ikäisten naisten mielipide on noille miehille tärkeä? Onko kyse huomion hakemisesta tai epävarmuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi keski-ikäisten naisten mielipide on noille miehille tärkeä? Onko kyse huomion hakemisesta tai epävarmuudesta?
Naisillehan tämä asia ei ole tärkeä :D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän naiset sanoisivat, jos hedelmöityshoidot kiellettäisiin kokonaan? Nythän niitä tehdään valtion varoilla ja naisille, miehille tarjolla on yksinäinen vanhuus. Asia koskettaa, kun ystäväni lapsettomana päätyi siihen viimeiseen ratkaisuun. Itselläni on perhe, mutta sen elättäminen vei ne tärkeät vanhemmuuden kokemukset vähiin.
Valtaosa hedelmöityshoidoista tehdään ihan heteropariskunnille
Saa olla taas kiitollinen ja iloinen, että tuli nuorempana otettua kaikki ilo irti naisista ja nyt on hyvä perhe, tosin ulkomaalaisen vaimon kanssa. En ihan koko keskustelua lukenut läpi, mutta mietin, että ei helvetti jos minulla olisi suomalainen nainen, niin se voisi olla yksi näistä koko päivän tyhjää paskaa päkättäneistä täällä.
M45
Penssa-Jarno katsoi minua tänään Kuhmossa! olen siis miss Suomi vähintään, kovaa on vienti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan viisikymppisenä vaipparalliin-siinä pappa väsähtää,ja avioelämä ja pikkulapsiarki ei enää olekaan niin kivaa. Se on nuorillekin raskasta, viisikymppiselle helvetti. Sitten jos sen tekee vielä viisikymppinen mies,joka on siihen asti elänyt itsekeskeistä minäminä-elåmää,ja yhtäkkiä pitää laittaa vaimo ja vauva itsensä ja omien tarpeiden edelle.
Viisikymppisenä ei tarvitse pitkiä yöunia, asunto on maksettu, töissä ei tarvitse tehdä pitkää päivää, rahaa on kertynyt ja sillä voi helpottaa arkea, kapakoissa juokseminen ei kiinnosta, elämänkokemusta on kertynyt ymmärtää puolisoa eikä lapselliseen riitelyyn ole halua, vauvalle ja äidille jää aikaa.
Viiskymppiseksi pitää elää ettei tee enää mieli juosta baareissa? Kuulostaapa houkuttelevalta kumppanilta. Aika harva viiskymppinen on mitenkään loistavassa taloudellisessa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla taas kiitollinen ja iloinen, että tuli nuorempana otettua kaikki ilo irti naisista ja nyt on hyvä perhe, tosin ulkomaalaisen vaimon kanssa. En ihan koko keskustelua lukenut läpi, mutta mietin, että ei helvetti jos minulla olisi suomalainen nainen, niin se voisi olla yksi näistä koko päivän tyhjää paskaa päkättäneistä täällä.
M45
Tämä, ai että kun on tullut saatua naista paljon aiemmin ja tämähän norsuja harmittaa!
Vierailija kirjoitti:
Naiset irvailevat ehkä siksi, että ensin ovat katselleet vuosikaudet miestä tai miehiä, jotka vetkuttavat lasten hankintaa. "Sitten joskus". Just. Naiset ovat heivanneet nuo jahkailijat pihalle ja ottaneet sellaisen miehen, joka haluaa lapsia nyt eikä vasta, kun naisella ovat vaihdevuodet alkaneet. Kun sitten myöhemmin nuo samat miehet heräävät, että hei, mähän itse asiassa haluankin lapsia, on myöhäistä. Olisi kannattanut herätä silloin, kun oli tilaisuus eikä vasta 20 vuotta myöhemmin.
Kuten tuossa aiemmassa viestissä totesin niin on myös aivan asiallisia miehiä, jotka eivät ole riittävän jännämiehiä kaksikymppisenä tai tarpeeksi korkean statuksen miehiä kolmikymppisenä, jolloin voivat jäädä ilman lapsia, vaikka haluaisivat.
Lapsia haluavalla miehellä kestää olla korkeintaan kaksi neljästä:
- alle 4000 e/kk palkka
- ei yliopistokoulutusta
- tavallisen näköinen
- alle 180 cm pitkä
Palstapunkeroita harmittaa, onko tilastoitu kovasti?