Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?
Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.
Kommentit (756)
Vierailija kirjoitti:
Penssa-Jarno katsoi minua tänään Kuhmossa! olen siis miss Suomi vähintään, kovaa on vienti!
Tässäpä se, pähkinänkuoressa. Palstan mummeleiden elämä.
Kuka tuo kuhmojankkaaja on? Mä en ehdi käymään täällä tarpeeksi. M28/25?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan viisikymppisenä vaipparalliin-siinä pappa väsähtää,ja avioelämä ja pikkulapsiarki ei enää olekaan niin kivaa. Se on nuorillekin raskasta, viisikymppiselle helvetti. Sitten jos sen tekee vielä viisikymppinen mies,joka on siihen asti elänyt itsekeskeistä minäminä-elåmää,ja yhtäkkiä pitää laittaa vaimo ja vauva itsensä ja omien tarpeiden edelle.
Viisikymppisenä ei tarvitse pitkiä yöunia, asunto on maksettu, töissä ei tarvitse tehdä pitkää päivää, rahaa on kertynyt ja sillä voi helpottaa arkea, kapakoissa juokseminen ei kiinnosta, elämänkokemusta on kertynyt ymmärtää puolisoa eikä lapselliseen riitelyyn ole halua, vauvalle ja äidille jää aikaa.
Viiskymppiseksi pitää elää ettei tee enää mieli juosta baareissa? Kuulostaapa houkuttelevalta kumppanilta. Aika harva viiskymp
jos on osannut sijoittaa ja työssä ollut niin hyvinkin voi olla varakas
Vierailija kirjoitti:
Myönnä vain rohkeasti, että olet täällä 7-23
Teille saa aina nauraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille saa aina nauraa!
Töissä käyvänä en ehdi. Vastaatko kysymykseen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat miehet tekevät sairaita lapsia, ei kannata vanhojen ukkojen haaveilla enää perhe-elämästä.
Joskus mietin myös, että eikö ne nuoret vaimot häpeä kun mies on vanha räjähtänyt kalkkuna? Kuljet sellaise kanssa? Harrastat? Illanistujaiset?🙈
Mitä saat nuoren amisviiksen kanssa? Jätkän joka pelaa tietokoneella kaiken vapaa-ajan. Siinä sitä on onnellista parisuhdetta kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille saa aina nauraa!
Olen mummeli 65 Kuhmosta, tykkään nuorista miehistä, penssan hajuisista varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille saa aina nauraa!
Eipä varmaan tule päivisin asuttua palstalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille saa aina nauraa!
Olen mummeli 65 Kuhmosta, tykkään nuorista miehistä, penssan hajuisista varsinkin.
No mistä sinut pitäisi tietää? Vaikutat toistavan itseäsi, oletko näitä yhden asian hulluja?
Joko mummelit luovutti faktojen edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille saa aina nauraa!
Eipä varmaan tule päivisin asuttua palstalla :D
Voi jeesus kun joskus olisikin tilaisuus. Mutta kun yksi hoitokierros loppuu, toinen alkaa, aina saa jotakuta paimentaa.
"Siksi, että olemme tunteneet noita miehiä, jotka vetkuttelevat. Jos asiaa kysyy, vastaus on kaukaisuuteen kurottavalla äänensävyllä lausuttu "ehkä sitten joskus". Kun on tuollaista miestä katsonut jonkin aikaa ja tajunnut lähteä siitä suhteesta, ei voi olla ajattelematta, että muutkin miehet ovat samanlaisia - vaikka tietenkään kaikki eivät ole."
Siihen "vetkutteluun" on yleensä syynä kylmä fakta, eli nainen ei ole se jonka kanssa haluaa hankkia lapsia. Jos olisin jokaisen vauvakuumeisen pannut paksuksi, niin minulla olisi n. parikymmentä lasta ympäri maita ja mantuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille saa aina nauraa!
No mistä sinut pitäisi tietää? Vaikutat toistavan itseäsi, oletko näitä yhden asian hulluja?
Sun pitää asua vaan enemmän palstalla, kuten toki teetkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille saa aina nauraa!
Sun pitää asua vaan enemmän palstalla, kuten toki teetkin. :)
Ei susta ole mitään hyötyä. En tiedä kuin japanipanifanin ja tradenomin, jotka riekkuvat yhden asiansa kanssa. Kuhmolaismummo ei nyt vakuuta, jatkan muihin ketjuihin.
Palstamummeleilla ottaa AINA KOVILLE!
Vierailija kirjoitti:
Maalaisét palstapunkerot on kyllä helppo saada kierroksille! Ai että!
Eli sun elämän kohokohta on se, että saat trollattua oletusihmisiä av- palstalla???? Voi luoja......Ei mene hyvin sinullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset irvailevat ehkä siksi, että ensin ovat katselleet vuosikaudet miestä tai miehiä, jotka vetkuttavat lasten hankintaa. "Sitten joskus". Just. Naiset ovat heivanneet nuo jahkailijat pihalle ja ottaneet sellaisen miehen, joka haluaa lapsia nyt eikä vasta, kun naisella ovat vaihdevuodet alkaneet. Kun sitten myöhemmin nuo samat miehet heräävät, että hei, mähän itse asiassa haluankin lapsia, on myöhäistä. Olisi kannattanut herätä silloin, kun oli tilaisuus eikä vasta 20 vuotta myöhemmin.
Kuten tuossa aiemmassa viestissä totesin niin on myös aivan asiallisia miehiä, jotka eivät ole riittävän jännämiehiä kaksikymppisenä tai tarpeeksi korkean statuksen miehiä kolmikymppisenä, jolloin voivat jäädä ilman lapsia, vaikka haluaisivat.
Lapsia haluavalla miehellä kestää olla korkeintaan kaksi neljästä:
- alle 4000 e/kk palkka
- ei yliopistokoulutust
Hankkiudu Suomeen tulleiden aasialaisten hoitsujen seuraan.
Palstavirtahevot tekee "tarkkoja" tilastoja: tuo mies ja tuo mies on täällä ollut jo pitkään. Palstavirtahevot ovat väärässä,toki itse roikkuvat 7-23 paikalla!
Vierailija kirjoitti:
"Siksi, että olemme tunteneet noita miehiä, jotka vetkuttelevat. Jos asiaa kysyy, vastaus on kaukaisuuteen kurottavalla äänensävyllä lausuttu "ehkä sitten joskus". Kun on tuollaista miestä katsonut jonkin aikaa ja tajunnut lähteä siitä suhteesta, ei voi olla ajattelematta, että muutkin miehet ovat samanlaisia - vaikka tietenkään kaikki eivät ole."
Siihen "vetkutteluun" on yleensä syynä kylmä fakta, eli nainen ei ole se jonka kanssa haluaa hankkia lapsia. Jos olisin jokaisen vauvakuumeisen pannut paksuksi, niin minulla olisi n. parikymmentä lasta ympäri maita ja mantuja.
Miksi sitten olla suhteessa naisen kanssa, joka ei kiinnosta? Erityisesti, jos nainen haluaa lapsia ja mies ei halua niitä juuri hänen kanssaan, niin eikö olisi reilumpaa lopettaa koko suhde?
Siksi, että olemme tunteneet noita miehiä, jotka vetkuttelevat. Jos asiaa kysyy, vastaus on kaukaisuuteen kurottavalla äänensävyllä lausuttu "ehkä sitten joskus". Kun on tuollaista miestä katsonut jonkin aikaa ja tajunnut lähteä siitä suhteesta, ei voi olla ajattelematta, että muutkin miehet ovat samanlaisia - vaikka tietenkään kaikki eivät ole.