Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?
Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.
Kommentit (756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taas trollukka miesselittää. Olen lääkäri koulutukseltani- taatusti tiedän nämä asiat paremmin, kuin sinä. Miesten hedelmällisyys on huipussaan 25- 30-vuotiaana, sitten se laatu huononee. Ihan tieteellinen fakta. Ne lapset kannattaa tehdä nuorena. Vanhempien miesten lapsilla ilmenee enemmän erilaisia kehityshäiriöitä ja keskenmenon riski on suurempi. Kannattaa ajatella myös sen lapsen parasta, eikä lisätä sairausriskiä."
Ilmankos kuulosti tuo sun tiedesössötys niin tietämättömältä ja sellaiselta, kuin et tiedettä ymmärtäisi. Te lääkärithän ette ole yleensä kunnon tieteentekijöitä. Aika kireällä tuntuu sun pinnakin olevan.
Olen väitellyt, joten tiedän tieteentekemisestä enemmän kuin sinä, jokka ei ole mitään koulutusta. Jauhat vain pskaa tällä palstalla aamusta iltaan.
Minulla on luonnontieteellinen koulutus. Tiedän, että te lääkärit ette ole tieteentekijöinä kummoisia. Ymmärrän, että sinulla ottaa koville.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tiedä, että tissit ja pillu ei ole ikuisia. Kyllä niistä kantturoita tulee ja sitten on myöhäistä.
Kauneus on katsojan kukkarossa...
Miehillä alkaa pallit ja perse setämiehinä roikkumaan. Siihen lisäksi oallomaha, miestissit ja puolikalju pää, sekä pappa- poskienpunoitus- voin kertoa, että ei KENENKÄÄN PIMPPI KOSTU.
Onhan tuo suomalaisten naisten läskeys aika paha asia.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö teidän Kuhmon virtahepojen miettiä vähän omaa elämää, eikä harmitella sitä, että jotkut suomalaiset miehet ovat kuninkaita. Teillähän on kissanpäivät, teitä rumia norsuja kohtaan on kyllä kiinnostusta peräkammarin poikien osalta.
Tiedän toki, että aina harmittaa. :)
Kuninkaita? Nyt on harhat aika pahat :(
Harmitus, harmitus ja 130 kg suomalaista ihraa. :)
Kuningas joka ei oo saanu piparii ja ikä on pual vuosi sataa. Tääl sitä huudella virtahepoja, nekin juoksee karkuun kun sut näkee.
Ai että kun kuhmolaisia harmittaa, kun ei elämässä ole ollut kokemuksia! Ehkä siellä joku penssajuntti kyselee treffeille?
:D
Miettikää, että lääkäri sekoilee täällä ja trollaa. No se ei ole mieslääkäri.
Mitähän naiset sanoisivat, jos hedelmöityshoidot kiellettäisiin kokonaan? Nythän niitä tehdään valtion varoilla ja naisille, miehille tarjolla on yksinäinen vanhuus. Asia koskettaa, kun ystäväni lapsettomana päätyi siihen viimeiseen ratkaisuun. Itselläni on perhe, mutta sen elättäminen vei ne tärkeät vanhemmuuden kokemukset vähiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö teidän Kuhmon virtahepojen miettiä vähän omaa elämää, eikä harmitella sitä, että jotkut suomalaiset miehet ovat kuninkaita. Teillähän on kissanpäivät, teitä rumia norsuja kohtaan on kyllä kiinnostusta peräkammarin poikien osalta.
Tiedän toki, että aina harmittaa. :)
Kuninkaita? Nyt on harhat aika pahat :(
Harmitus, harmitus ja 130 kg suomalaista ihraa. :)
Kuningas joka ei oo saanu piparii ja ikä on pual vuosi sataa. Tääl sitä huudella virtahepoja, nekin juoksee karkuun kun sut näkee.
Auts! ;)
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei sekoile kukaan muu , kuin sinä, ap. Monesko kosanderipullo on jo menossa?
Vierailija kirjoitti:
Virtahevot hädissään, Kuhmossa kumisee!
Tajuatko sä, että kerrot tuossa omasta hädästäsi? Meillä on lapset tehty, ja aina kun luen juttujasi kiitän jumalaa että minulla ei ole tuollaista kolmikymppistä ikiteiniä. Aikuistu jo, hanki ammatti ja oikea elämä. Meillä petheellisillä on varaa roikkua täällä, sinulla ei.
Virtahevot hiipii palstalla 7-23!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taas trollukka miesselittää. Olen lääkäri koulutukseltani- taatusti tiedän nämä asiat paremmin, kuin sinä. Miesten hedelmällisyys on huipussaan 25- 30-vuotiaana, sitten se laatu huononee. Ihan tieteellinen fakta. Ne lapset kannattaa tehdä nuorena. Vanhempien miesten lapsilla ilmenee enemmän erilaisia kehityshäiriöitä ja keskenmenon riski on suurempi. Kannattaa ajatella myös sen lapsen parasta, eikä lisätä sairausriskiä."
Ilmankos kuulosti tuo sun tiedesössötys niin tietämättömältä ja sellaiselta, kuin et tiedettä ymmärtäisi. Te lääkärithän ette ole yleensä kunnon tieteentekijöitä. Aika kireällä tuntuu sun pinnakin olevan.
Olen väitellyt, joten tiedän tieteentekemisestä enemmän kuin sinä, jokka ei ole mitään koulutusta. Jauhat vain pskaa tällä palstalla aamusta iltaan.
Sinulla ei ole mitään koulutusta. Olet mt- syistä sairaseläkkeellä oleva kouluttamaton ja syrjäytynyt inkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtahevot hädissään, Kuhmossa kumisee!
Tajuatko sä, että kerrot tuossa omasta hädästäsi? Meillä on lapset tehty, ja aina kun luen juttujasi kiitän jumalaa että minulla ei ole tuollaista kolmikymppistä ikiteiniä. Aikuistu jo, hanki ammatti ja oikea elämä. Meillä petheellisillä on varaa roikkua täällä, sinulla ei.
Sulla mitään perhettä ole, korkeintaan joku nyhveröukko!
Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei sekoile kukaan muu , kuin sinä, ap. Monesko kosanderipullo on jo menossa?
Olipa lapsellinen kommentti.
Maalaisét palstapunkerot on kyllä helppo saada kierroksille! Ai että!
mitä yhteistä on jalkapallolla ja yllätysseksillä puistossa?
Naiset ei pidä jalkapallosta tuntemattoman kanssa.
Aina toi yksi yrittää suututtaa naisia, ja aina hän suuttuu vaan itse. Nyt alkaa mennä sekavan puolelle, eikä toi toistokaan vakuuta.
Hae apua. Hanki opiskelupaikka, ammatti ja työpaikka. Voisi löytyä se nainenkin, kun äidin kammarista kukaan ei tule hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin joku tusinamaisteri on minkäänlainen tieteentekijä.
- eri
Rypistyneeseen vageneen kuivuneet siemenet saa naikkosilla aikaan kaikenlaista kitkerää wokellusta.
Kuhmossa kumisee, virtahepojen läskit lorisee!
Ja te juntithan ette tiedä tietenkään sitä, että teitä kuskaa monikin.
Auts!