Mitä sanoisit nuoremmalle itsellesi elämäsi käännekohdassa
Älä lähetä sitä viestiä sunnuntai aamupäivällä. On niitä muitakin kaloja meressä.
Kommentit (81)
Luota rohkeasti omaan intuitioon :) N32
"Mieti tarkkaan mitä alaa lähdet opiskelemaan. Mielenterveytesi riittää yhden, mutta vain yhden tutkinnon hankkimiseen. Tik tok."
Älä tee mitään pitkiä suunnitelmia. Mikään ei ole pysyvää ja minkään varaan ei voi laskea=elä hetkessä
Älä tutustu miehiin, täällä ei ole sopivia. Keskity muuhun. Hanki lämpimiä vaatteita ja villaa, ehkä kesällä kun niitä vielä on jäljellä. Jätä alkoholi, vaikka joisit vain vähän ja tavallaan harvoin. Kokeile yrttihauduketta ja kirjoja. Ota ravintoaineita ja vitamiineja. Hanki unimaski. Älä liiku keskusta-alueella paljoa, asu muualla kuin siellä. Katso luonnon elementtejä ja taivasta joskus, varo niskaa. Osta lisäpatteri, ole varovainen sen kanssa. Jätä tv. Valitse vain rauhallisempia videoita.
Älä ikinä luovu itsellesi tärkeistä asioista yhdenkään miehen takia.
Luota itseesi, älä koskaan kehenkään muuhun ja älä ole reilu, ystävällinen ja kiltti, ei kukaan mukaan ole ja siten jää vain pska käteen. Roistot, härskit, itsekkäät ja ksipäät on ne ketkä täällä porskuttaa.
Älä elä muille mieliksi, vanhempasi tarkoittaa hyvää koska ne eli puutteen keskellä ja niillä oli trauma lamasta, mutta älä kuuntele heitä vaan tee sitä mikä sua oikeasti kiinnostaa.
Mä olen elämässäni aivan liikaa kuunnellut muita ja elänyt muiden mieliksi. Kuunnelkaa itseänne ja mitä te itse haluatte. Musta tuli kynnysmatto mutta onneksi heräsin edes siihen ja yritän tehdä jotakin asialle
Rakkaus on harhaa. Älä koskaan muuta miehen työn perässä, jos muutat niin muuta itsenäisesti Lappiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on pelkkä illuusio.
Tämä!
Ota tästä nämä Loton voittavat numerot.
Sanoisin samoin, kuin oma isäni sanoi minulle jo nuorena: "Ei kannata liikoja murehtia, kyllä elämä kantaa."
Isä oli oikeassa, elämä on kantanut. Vaan kun minä en ole uskonut ja olen koko elämäni ollut turhan murehtija. Enkä ole asiaa oppinut, vaikka ikää on jo pitkän matkaa yli 50.
Tee just niin kuin järkevältä tuntuu.
Älä ikinä ala laihduttaa, se kierre on loputon ja häviät pelin varmasti.
Kun nyt joka tapauksessa muutat ulkomaille, niin käytäpä tilaisuutta hyväksesi ja pane välit poikki inhottaviin sukulaisiisi ja kaikkeen hyväksikäyttöön. Turha kuvitella, että ne ihmiset muuttuvat paremmiksi.
Sanoisin että sijoita Nokiaan, sijoita Facebookiin vaikka se onkin alhaista saastaa. Osta bitcoineja kun ne tulee markkinoille. Sitten sanoisin jotain jonka vain itse tiedän että se jäisi mieleen ja olisi edes jollain tapaa uskottava. Miksi muuten uskoisin jotain vanhaa rumaa ukkoa joka väittää olevansa minä tulevaisuudesta?
Ja joo, voisi keksiä muutakin mutta miksi vaivautua.
Rakkaus on pelkkä illuusio.