Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!

Vierailija
22.09.2024 |

Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡

Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!

Kommentit (562)

Vierailija
101/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää. Mikään ei vituta niin paljon kuin se että joutuu heräämään liian aikaisin. Varmaan vielä vemputtaa torkuttamisen lopuksi...  

Vierailija
102/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutetaan taas, että parisuhde on vapaaehtoinen ja kumppaninkin saa itse valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet kammottavan olion kanssa mennyt kimppaan ja vielä halunnut jakaa taloutta. Eihän tuollainen vinopäisyys ole mitenkään voinut alkaa siinä vaiheessa, kun olette olleet jo hyvän aikaa yhdessä? Kiinnostaa aina: Miksi naisille kelpaa kaikki millä on pili ja pulssi? Kukaan tuollaisen aivovinokkaan kanssa halua jakaa elämäänsä.

Vierailija
104/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asui vuokralainen, joka torkutti. Sanoin mekin herätään siihen. Teiniasenne, mulla on oikeus.

Tunsin tai tunnen omistajan ja hän sanoi vuokralaiselle asiasta. Lupasi lopettaa, ei lopettanut. Omistaja kysyi multa miten on jatkunut, sanoin ei muutosta. Omistaja soitti ja sanoi vuokra nousee seuraavassa sopimuksessa 50 euroa kk ja sama tulee vuoden päästä.

Loppui torkuttelu

Siis oletko ihan oikeasti tosissasi? Sun mielestä naapurin herätyskelloasiat kuuluu jotenkin sun määräysvallan piiriin? Ei oo kyllä mikään teiniasenne, vaan itsestäänselvää fakta, että ihmisellä on tosiaan oikeus omassa kodissa herätä niinkuin haluaa. 

Oletko vajaa vai näitä minäminä ihmisiä? Kerrostalossa eletään niin, ettei häiritä naapureita.

Vierailija
105/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näistä asioista pitää aina vinkua, kun vaihtoehdot ovat hyvin selvät. 

a) jatkat samaan malliin

b) menet toiseen huoneeseen nukkumaan

c) muutat toisen asuntoon nukkumaan

d) etsit sellaisen miehen, joka ei torkuta herätyskelloaan.

Vierailija
106/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sohvallakin vois olla kiva nukkua, laittaa sinne vaikka petauspatjan niin ei paikat puudu.

Hyvä idea, petaan miehelle siihen paikan ensi yöksi. 

Mikset voi itse mennä sinne?

Vierailija
107/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet kammottavan olion kanssa mennyt kimppaan ja vielä halunnut jakaa taloutta. Eihän tuollainen vinopäisyys ole mitenkään voinut alkaa siinä vaiheessa, kun olette olleet jo hyvän aikaa yhdessä? Kiinnostaa aina: Miksi naisille kelpaa kaikki millä on pili ja pulssi? Kukaan tuollaisen aivovinokkaan kanssa halua jakaa elämäänsä.

Tämä sama kysymys koskee hyvin montaa aloitusta täällä. Vingutaan kun mies sitä mies tätä. Jos ei kerran mies kelpaa, niin pakkoko sitä on roikkua siinä parisuhteessa.

Vierailija
108/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torkutan vaikka joka päivä jos siltä tuntuu. Ei paljon vaimon mielipiteet paina.

Ei tietenkään, koska sulla ei edes ole vaimoa.

On mulla ootko kateelinen

Vierailija
109/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki tuota monta vuotta. Itse heräsin aina siihen ensimmäiseen kilahdukseen ja koska en kuitenkaan olisi saanut enää nukuttua, nousin sängystä. Hän sitten hoksasi ihan itse lopulta, ettei torkuttamisessa ole mitään mieltä ja laittaa nykyään herätyksen siihen aikaan, kun oikeasti pitää nousta.

Itse inhoan herätysääntä, ylipäätään aivan kaikkia kovia ääniä aamuisin, enkä tajua, miten kukaan vapaaehtoisesti haluaa sitä vtn kilinää kuunnella monta kertaa. 

Tekisin ap:na kuten muutama jo on ehdottanut, häätäisin miehen toiseen huoneeseen nukkumaan. 

Vierailija
110/562 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) jatkat samaan malliin

Valitsen c

Vierailija
111/562 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, naisella menee hermo. Enpä uskoisi.

Vierailija
112/562 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun voi asua yksin, ei ole tuollaisia ongelmia. Miesystävä asuu omassa asunnossaan.

Vierailija
113/562 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä torkuttamista. Eikö mukavampi olisi nukkua ihan rauhassa niin pitkään kuin saa ja sitten nousta ylös, kun on sen aika? En vaan tajua, että miksi pitää tuhlata hyvää nukkumisaikaa torkuttamiseen.

Onneksi meillä kukaan ei moista harrasta.

Vierailija
114/562 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun voi asua yksin, ei ole tuollaisia ongelmia. Miesystävä asuu omassa asunnossaan.

Ja maksatte kahta vuokraa :D

Vierailija
115/562 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heräätte viikonloppuisin aikaisin? Työvuorojen takiako vai haluatteko pitää yllä samaa rytmiä kuin arkisin?

Kun menee nukkumaan samaan aikaan ja herää samaan aikaan niin keho tottuu siihen ja tarvii vähemmän unta

Miten niin tarvii vähemmän unta. Jos keho tottuis niin ei tarvis herätystä.

On tuossa sen verran totuuden siementä, että mikäli pidät kiinni säännöllisestä vuorokausirytmistä aina, nukahtaa nopeammin ja unen laatu on parempaa ja sitä kautta unen tarve hieman vähäisempää.

Jos on säännöllinen unirytmi, ei tarvitse torkuttaa, koska herää joka aamu 2 minuuttia ennen herätyskelloa, eikä uni enää tule.

Vierailija
116/562 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asui vuokralainen, joka torkutti. Sanoin mekin herätään siihen. Teiniasenne, mulla on oikeus.

Tunsin tai tunnen omistajan ja hän sanoi vuokralaiselle asiasta. Lupasi lopettaa, ei lopettanut. Omistaja kysyi multa miten on jatkunut, sanoin ei muutosta. Omistaja soitti ja sanoi vuokra nousee seuraavassa sopimuksessa 50 euroa kk ja sama tulee vuoden päästä.

Loppui torkuttelu

Siis oletko ihan oikeasti tosissasi? Sun mielestä naapurin herätyskelloasiat kuuluu jotenkin sun määräysvallan piiriin? Ei oo kyllä mikään teiniasenne, vaan itsestäänselvää fakta, että ihmisellä on tosiaan oikeus omassa kodissa herätä niinkuin haluaa. 

Oletko vajaa vai näitä minäminä ihmisiä? Kerrostalossa eletään niin, ettei häiritä naapureita.

No herätyskelloasiat on tasan tarkkaan niitä "normaalin elämän ääniä" jotka on kerrostalossa täysin sallittuja, eikä naapureilla voi olla mitään oikeutta puuttua niihin.

Kerrostalossa eletään niin, että kestetään niitä toisten elämän normaaleja ääniä. 

Vierailija
117/562 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) jatkat samaan malliin

Niin tai ketjussa jo ehdotettu älykello mikä herättää värisemällä ranteessa. Ei tarvitse olla noin ajattelematon muita kohtaan. 

Vierailija
118/562 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kännykkä (tai millä nyt torkuttaa) pois ensimmäisen herätyksen jälkeen. 

Siinähän myöhästyy - ja oppii. 

Vierailija
119/562 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli myös tämä ärsyttävä tapa jossain vaiheessa nuorena. Siitä käytiin pari keskustelua, koska minua se häiritsi. Onneksi mies tajusi ja lopetti torkuttamisen. 

Vierailija
120/562 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutetaan taas, että parisuhde on vapaaehtoinen ja kumppaninkin saa itse valita.

Kyllä niitä hölmöjä tapojaan voi myös muuttaa, jos puolisostaan välittää. Kaikille se ero ei ole ensimmäinen tai ainoa ratkaisu kaikkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi