Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!

Vierailija
22.09.2024 |

Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡

Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!

Kommentit (562)

Vierailija
81/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla elämässä asiat hienosti kun noin vähäpätöinen asia saa sut saippualaatikolle. Voimia!

Vierailija
82/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ainoa ja suurin ongelma parisuhteessanne niin on asiat aika hyvin 👍👍👍👍👍

Valvottamista käytetään kidutuskeinona. Jos torkuttaminen häiritsee toisen nukkumista, niin asiat eivät ole hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä toisinpäin, onko siis nainenkin "itsekäs sika" torkuttaessaan?

Mä oon torkuttava nainen (puolisoa ei haittaa mun torkutus), ja oon aivan ällistynyt tästä aggression ja vihamielisyyden määrästä meitä torkuttajia kohtaan. 

No voisko johtua siitä että jatkatte unianne mutta se toinen ei saa enää unta sen torkutuksen jälkeen? Onko sulla aivoja? 

Mun mielestä tässä ketjussa on leimattu koko torkutus sairaaksi tavaksi, ihan riippumatta siitä, häiritseekö se ketään muuta.

Eli kun mun torkutus ei häiritse mun puolisoa, niin tapani torkuttaa vaikka tuntikausia ei oo mitenkään häiriintynyt tai sairas? 

Lue aloitus ja sisäistä mistä tässä puhuttiin. 

Vierailija
84/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu, mies samassa sängyssä, ja vielä torkuttelee.

Vierailija
85/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti poistunut työelämästä kun noin harmittaa että työssäkäyvä yrittää pitää unirytmiä yllä. Kuinka myöhään menet illalla nukkumaan kun aamulla herääminen noin ahdistaa?

En ole se kenelle kommentoit mutta minun mieheni herää aina viimeistään viideltä. Sinä varmaan menet nukkumaan kuten lapsi kahdeksalta, mutta minä en mene enkä suostu heräämään viideltä kun ehdin hyvin puoli seitsemältäkin.

Vierailija
86/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on, typerä kysymys. 

Ehkä sinun maailmassasi/poterossasi

Aika omituinen maailma sinulla jos toisen unien häiritseminen ei ole itsekästä sukupuolesta riippumatta. 

Hyvin väärinymmärretty! Että palstalaiset olisivat tasapuolisia niin että myös samaa tekevä nainen on sika, ei ole mitenkään itsestäänselvää ja siksi kysymys on täysin aiheellinen ja järkevä.

Vierailija
87/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon torkuttava nainen (puolisoa ei haittaa mun torkutus), ja oon aivan ällistynyt tästä aggression ja vihamielisyyden määrästä meitä torkuttajia kohtaan. 

No voisko johtua siitä että jatkatte unianne mutta se toinen ei saa enää unta sen torkutuksen jälkeen? Onko sulla aivoja? 

Aivot saattavat ymmärtää kuljettaa häiriintyvät korvat eri huoneeseen nukkumaan. Vaikka tietysti viisaampaa on raivota ja pakottaa toinen omaan tahtoon.

No huh huh, ettäkö omassa kodissa sohvalle nukkumaan että itsekäs porsas voi torkuttaa? Taidat pysyä sinkkuna. 

Miksi se on itsekäs, joka torkuttaa, eikä se, joka vaatis toista olemaan torkuttamatta? 

Vierailija
88/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nukkumaan eri huoneeseen.

Tai oikeasti miehen pitäisi mennä nukkumaan eri huoneeseen.

Vierailija
89/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kielsin miestä torkuttamasta. Bropleema ratkaistu :)

Vierailija
90/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tässä ketjussa on leimattu koko torkutus sairaaksi tavaksi, ihan riippumatta siitä, häiritseekö se ketään muuta.

Eli kun mun torkutus ei häiritse mun puolisoa, niin tapani torkuttaa vaikka tuntikausia ei oo mitenkään häiriintynyt tai sairas? 

Lue aloitus ja sisäistä mi

Olen lukenut koko ketjun, joka mielestäni on täynnä aivan suhteetonta vihaa noita torkuttavia kohtaan. 

Eli tapani torkuttaa tuntikausia ei ole mitenkään paha, huono tai sairasta, kun se ei häiritse ketään? 

Vierailija
91/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torkutan vaikka joka päivä jos siltä tuntuu. Ei paljon vaimon mielipiteet paina.

Ei se vaimo kauaa tuota katsele, mutta erohan sinulla onkin päämääränä.

Vierailija
92/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma vaimon kanssa. Minä olen melko herkkä- ja -vähänuninen, tulen nukkumaan vaimon nukahdettua ja (arkisin) herään ennen häntä. Sen harvan kerran kunhän joutuu heräämään samoihin aikoihin minun kanssani, alkaa tuo sama s:nallinen snoozaaminen. Herään takuu varmasti ärtyneenä kun olen kuunnellut sitä piipitystä. Mutta onneksi työaikaimme ovat tosiaan erilaiset, ja siksi tätä tapahtuu harvoin - siksi en myöskään ole jaksanut asiasta riidellä. 

Vierailija
93/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkosi taitaa olla persu tai muuten vain tyhmä...hanki oma osoite, ei se tuosta paremmaksi muutu..torkuttakoon ukko sitten itsekseen....

Vierailija
94/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en ymmärrä miksi tulet selittämään tänne itsestäsi. Tee oma ketju jos haluat huomiota.  

Vierailija
95/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torkutan vaikka joka päivä jos siltä tuntuu. Ei paljon vaimon mielipiteet paina.

Ei tietenkään, koska sulla ei edes ole vaimoa.

Vierailija
96/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaimo kauaa tuota katsele, mutta erohan sinulla onkin päämääränä.

sillä mitään vaimoa ole, peräkamarin persu kirjoituksestaan päätellen...äippä antanut kullanmurulle luvan torkuttaa...

Vierailija
97/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta omaan kämppään jos ei miellytä.

Onnistuiskohan toisin päin ilman narinoita?

Vierailija
98/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sohvallakin vois olla kiva nukkua, laittaa sinne vaikka petauspatjan niin ei paikat puudu.

Vierailija
99/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sohvallakin vois olla kiva nukkua, laittaa sinne vaikka petauspatjan niin ei paikat puudu.

Hyvä idea, petaan miehelle siihen paikan ensi yöksi. 

Vierailija
100/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea, petaan miehelle siihen paikan ensi yöksi. 

Ei vaan vika on ärsyyntäjässä eikä miehessä