Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!
Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡
Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
Muuta omaan kämppään jos ei miellytä.
Se äijä pitää heittää, vaikka pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asui vuokralainen, joka torkutti. Sanoin mekin herätään siihen. Teiniasenne, mulla on oikeus.
Tunsin tai tunnen omistajan ja hän sanoi vuokralaiselle asiasta. Lupasi lopettaa, ei lopettanut. Omistaja kysyi multa miten on jatkunut, sanoin ei muutosta. Omistaja soitti ja sanoi vuokra nousee seuraavassa sopimuksessa 50 euroa kk ja sama tulee vuoden päästä.
Loppui torkuttelu
Siis oletko ihan oikeasti tosissasi? Sun mielestä naapurin herätyskelloasiat kuuluu jotenkin sun määräysvallan piiriin? Ei oo kyllä mikään teiniasenne, vaan itsestäänselvää fakta, että ihmisellä on tosiaan oikeus omassa kodissa herätä niinkuin haluaa.
Naiset ei anna miesten nukkua päivällä eikä illalla kun nainen keksii jatkuvasti miehelle töitä mitkä on aivan pakko hoitaa sillä hetkellä kun mies haluaisi nukkua hetken eikä yöllä kun mies herätetään jatkuvasti tönimällä hakkaamalla tai tulemalle päälle makaamaan niin mies ei annan naisen nukkua pitkälle päivään niin naiset loukkaantuu heti verisesti
Jos on ainoa ja suurin ongelma parisuhteessanne niin on asiat aika hyvin 👍👍👍👍👍
Miehelle älykello, mikä herättää värisemällä ranteessa. Näin sinun ei tarvitse herätä.
Itsekäs sika kyllä.
Meillä toisinpäin, onko siis nainenkin "itsekäs sika" torkuttaessaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos on ainoa ja suurin ongelma parisuhteessanne niin on asiat aika hyvin 👍👍👍👍👍
minusta tuo on ihan riittävän suuri ongelma tuhoamaan parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon torkuttava nainen (puolisoa ei haittaa mun torkutus), ja oon aivan ällistynyt tästä aggression ja vihamielisyyden määrästä meitä torkuttajia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on, typerä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon torkuttava nainen (puolisoa ei haittaa mun torkutus), ja oon aivan ällistynyt tästä aggression ja vihamielisyyden määrästä meitä torkuttajia kohtaan.
No voisko johtua siitä että jatkatte unianne mutta se toinen ei saa enää unta sen torkutuksen jälkeen? Onko sulla aivoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun maailmassasi/poterossasi
Vierailija kirjoitti:
On, jos se häiritsee sinua
Vierailija kirjoitti:
Minä aloin torkuttaa keskellä yötä. Pakko käydä vessassa öisin ja päätin laittaa torkutuksen siihen kohtaan eli 2:00-2:30 viiden minuutin välein "kunnes jaksoin viimein nousta". Johan alkoi mennä oppi perille. Toisessa huoneessa nukkuminenkaan ei auta, täällä kuuluu naapurinkin torkutus seinän läpi mutta siihen ei onneksi herää.
Miksi pitää öisin käydä vessassa. Ja vielä herätyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisko johtua siitä että jatkatte unianne mutta se toinen ei saa enää unta sen torkutuksen jälkeen? Onko sulla aivoja?
Aivot saattavat ymmärtää kuljettaa häiriintyvät korvat eri huoneeseen nukkumaan. Vaikka tietysti viisaampaa on raivota ja pakottaa toinen omaan tahtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä ketjussa on leimattu koko torkutus sairaaksi tavaksi, ihan riippumatta siitä, häiritseekö se ketään muuta.
Eli kun mun torkutus ei häiritse mun puolisoa, niin tapani torkuttaa vaikka tuntikausia ei oo mitenkään häiriintynyt tai sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun maailmassasi/poterossasi
Aika omituinen maailma sinulla jos toisen unien häiritseminen ei ole itsekästä sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aloin torkuttaa keskellä yötä. Pakko käydä vessassa öisin ja päätin laittaa torkutuksen siihen kohtaan eli 2:00-2:30 viiden minuutin välein "kunnes jaksoin viimein nousta". Johan alkoi mennä oppi perille. Toisessa huoneessa nukkuminenkaan ei auta, täällä kuuluu naapurinkin torkutus seinän läpi mutta siihen ei onneksi herää.
Miksi pitää öisin käydä vessassa. Ja vielä herätyksellä.
Sänkyyn ei viitsi pissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot saattavat ymmärtää kuljettaa häiriintyvät korvat eri huoneeseen nukkumaan. Vaikka tietysti viisaampaa on raivota ja pakottaa toinen omaan tahtoon.
No huh huh, ettäkö omassa kodissa sohvalle nukkumaan että itsekäs porsas voi torkuttaa? Taidat pysyä sinkkuna.
Olet ilmeisesti poistunut työelämästä kun noin harmittaa että työssäkäyvä yrittää pitää unirytmiä yllä. Kuinka myöhään menet illalla nukkumaan kun aamulla herääminen noin ahdistaa?
Ei tällaista sääntöä ole. Jos vuokrasopimuksessa lukee että vuokranantajalla on oikeus korottaa vuokraa, niin sitten on. Muutenkin hyvän vuokratavan mukainen ohjeistus on enintään 15% prosenttia vuodessa, ei "pari prossaa".