Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!

Vierailija
22.09.2024 |

Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡

Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!

Kommentit (562)

Vierailija
61/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asui vuokralainen, joka torkutti. Sanoin mekin herätään siihen. Teiniasenne, mulla on oikeus.

Tunsin tai tunnen omistajan ja hän sanoi vuokralaiselle asiasta. Lupasi lopettaa, ei lopettanut. Omistaja kysyi multa miten on jatkunut, sanoin ei muutosta. Omistaja soitti ja sanoi vuokra nousee seuraavassa sopimuksessa 50 euroa kk ja sama tulee vuoden päästä.

Loppui torkuttelu

vuokraa saa nostaa vaan pari prossaa joten aika kallis vuokra jos tuo on laillinen korotus

Ei tällaista sääntöä ole. Jos vuokrasopimuksessa lukee että vuokranantajalla on oikeus korottaa vuokraa, niin sitten on. Muutenkin hyvän vuokratavan mukainen ohjeistus on enintään 15% prosenttia vuodessa, ei "pari prossaa".

Vierailija
62/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta omaan kämppään jos ei miellytä.

Se äijä pitää heittää, vaikka pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asui vuokralainen, joka torkutti. Sanoin mekin herätään siihen. Teiniasenne, mulla on oikeus.

Tunsin tai tunnen omistajan ja hän sanoi vuokralaiselle asiasta. Lupasi lopettaa, ei lopettanut. Omistaja kysyi multa miten on jatkunut, sanoin ei muutosta. Omistaja soitti ja sanoi vuokra nousee seuraavassa sopimuksessa 50 euroa kk ja sama tulee vuoden päästä.

Loppui torkuttelu

Siis oletko ihan oikeasti tosissasi? Sun mielestä naapurin herätyskelloasiat kuuluu jotenkin sun määräysvallan piiriin? Ei oo kyllä mikään teiniasenne, vaan itsestäänselvää fakta, että ihmisellä on tosiaan oikeus omassa kodissa herätä niinkuin haluaa. 

Vierailija
64/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei anna miesten nukkua päivällä eikä illalla kun nainen keksii jatkuvasti miehelle töitä mitkä on aivan pakko hoitaa sillä hetkellä kun mies haluaisi nukkua hetken eikä yöllä kun mies herätetään jatkuvasti tönimällä hakkaamalla tai tulemalle päälle makaamaan niin mies ei annan naisen nukkua pitkälle päivään niin naiset loukkaantuu heti verisesti

Vierailija
65/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ainoa ja suurin ongelma parisuhteessanne niin on asiat aika hyvin 👍👍👍👍👍

Vierailija
66/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle älykello, mikä herättää värisemällä ranteessa. Näin sinun ei tarvitse herätä. 

Itsekäs sika kyllä. 

Vierailija
67/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin, onko siis nainenkin "itsekäs sika" torkuttaessaan?

Vierailija
68/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ainoa ja suurin ongelma parisuhteessanne niin on asiat aika hyvin 👍👍👍👍👍

minusta tuo on ihan riittävän suuri ongelma tuhoamaan parisuhteen.

Vierailija
69/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon torkuttava nainen (puolisoa ei haittaa mun torkutus), ja oon aivan ällistynyt tästä aggression ja vihamielisyyden määrästä meitä torkuttajia kohtaan. 

Vierailija
70/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on, typerä kysymys. 

Vierailija
71/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon torkuttava nainen (puolisoa ei haittaa mun torkutus), ja oon aivan ällistynyt tästä aggression ja vihamielisyyden määrästä meitä torkuttajia kohtaan. 

No voisko johtua siitä että jatkatte unianne mutta se toinen ei saa enää unta sen torkutuksen jälkeen? Onko sulla aivoja? 

Vierailija
72/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun maailmassasi/poterossasi

Vierailija
73/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos se häiritsee sinua

Vierailija
74/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin torkuttaa keskellä yötä. Pakko käydä vessassa öisin ja päätin laittaa torkutuksen siihen kohtaan eli 2:00-2:30 viiden minuutin välein "kunnes jaksoin viimein nousta". Johan alkoi mennä oppi perille. Toisessa huoneessa nukkuminenkaan ei auta, täällä kuuluu naapurinkin torkutus seinän läpi mutta siihen ei onneksi herää.

Miksi pitää öisin käydä vessassa. Ja vielä herätyksellä.

Vierailija
75/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisko johtua siitä että jatkatte unianne mutta se toinen ei saa enää unta sen torkutuksen jälkeen? Onko sulla aivoja? 

Aivot saattavat ymmärtää kuljettaa häiriintyvät korvat eri huoneeseen nukkumaan. Vaikka tietysti viisaampaa on raivota ja pakottaa toinen omaan tahtoon.

Vierailija
76/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tässä ketjussa on leimattu koko torkutus sairaaksi tavaksi, ihan riippumatta siitä, häiritseekö se ketään muuta.

Eli kun mun torkutus ei häiritse mun puolisoa, niin tapani torkuttaa vaikka tuntikausia ei oo mitenkään häiriintynyt tai sairas? 

Vierailija
77/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun maailmassasi/poterossasi

Aika omituinen maailma sinulla jos toisen unien häiritseminen ei ole itsekästä sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
78/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin torkuttaa keskellä yötä. Pakko käydä vessassa öisin ja päätin laittaa torkutuksen siihen kohtaan eli 2:00-2:30 viiden minuutin välein "kunnes jaksoin viimein nousta". Johan alkoi mennä oppi perille. Toisessa huoneessa nukkuminenkaan ei auta, täällä kuuluu naapurinkin torkutus seinän läpi mutta siihen ei onneksi herää.

Miksi pitää öisin käydä vessassa. Ja vielä herätyksellä.

Sänkyyn ei viitsi pissiä.

Vierailija
79/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivot saattavat ymmärtää kuljettaa häiriintyvät korvat eri huoneeseen nukkumaan. Vaikka tietysti viisaampaa on raivota ja pakottaa toinen omaan tahtoon.

No huh huh, ettäkö omassa kodissa sohvalle nukkumaan että itsekäs porsas voi torkuttaa? Taidat pysyä sinkkuna. 

Vierailija
80/562 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti poistunut työelämästä kun noin harmittaa että työssäkäyvä yrittää pitää unirytmiä yllä. Kuinka myöhään menet illalla nukkumaan kun aamulla herääminen noin ahdistaa?