Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Mikko pelastui raiskaussyytöksiltä, koska oli tallentanut seksin kellollaan

Vierailija
22.09.2024 |

Ilman tätä tallennetta olisi ehkä taas yksi syytön mies vankilassa ja seksirikosrekistereissä. 

https://yle.fi/a/74-20112048

Tallennatko seksisi, ja mikä sukupuolesi on?

Vaihtoehdot

Kommentit (1335)

Vierailija
1141/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minun seksi". Minä ainakin harrastan seksiä YHDESSÄ miehen kanssa, joten se on MEIDÄN seksiä, ei MINUN.

"Sinä teet sitten niin. Hurraa.lerrotko vielä miksi minua tulisi kiinnostaa mitä sinä teet?"

Sinun, jos kenen kannattaa muistaa se, että suostumus voi loppua kesken seksin ja se voi olla myös jäätyminen. 

Siksi nauhotan tilanteen, ettei tule epäselvyyttä kenellekkään. Moni nainen on todella passiivinen seksissä, en osaa lukea ajatuksia. 

He ovat passiivisia, koska kärsivät! Ihan oikeasti, sinulle voi pukata syytettä. 

Vierailija
1142/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli itkenyt kesken yhdynnän (tästä oli puhunut sekä mies, että nainen). Kenelle vatipäälle tulee edes mieleen jatkaa seksiä kun toinen alkaa itkemään? 

Ei kenellekään, siksi yhdyntä keskeytettiinkin v* tun urpo.

Yhdyntä keskeytettiin naisen pyynnöstä. Minkälainen mies ei keskeytä sitä omasta aloitteesta? Jos huomaan, että toinen itkee, niin jotain on mennyt jo pieleen ennen sitä. 

"Naiset nyt itkee saadakseen sääliä. Mitään yllättävää siinä ei ole, eikä siitä tarvitse välittää."

Kyllä pitää hälytyskellot soida, jos nainen alkaa itkeä kesken seksin!!!! Et voi olla tosissasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä todiste pitää olla syyttömyyteen?"

Ei mitään. Pitää olla todiste syyllisyydestä.

Noin sen pitäisi olla, mutta onko?

Ei tuossa Ylen jutussa puhuta mitään oikeuden antamista tuomioista. Vain rikosilmoituksia ja poliisin tutkinnasta. Rikosilmoituksen voi tietysti tehdä kuka vain kenestä vain, ja poliisin pitää sitten tutkia asiaa. Siinä ei ole mitään uutta eikä ihmeellistä. Sekään ei ole ennennäkemätöntä, että osapuolten kertomukset tapahtumista eroavat toisistaan. Päinvastoin se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Yleensä epäilty kiistää syyllistyneensä rikokseen.

Vierailija
1144/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastatte yhden illan juttuja? Kannattaisi ensin tutustua ihmiseen ja harrastaa intiimejä asioita vain silloin, kun tunteet ja luottamus on molemminpuolisia.

Koska minun tekee mieli seksiä eri naisten kanssa. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Nauhotan aktit ja käytän ehkäisyä. 

Sehän on ihan OK, jos se sopii kaikille osallistujille.

Siis seksi? Se on ollut ok ja usein naiset haluavat sitä useamman kerran. 

Juurihan sanoit, ettet harrasta seksiä uudelleen saman naisen kanssa? Ps. Miksi minua pitäisi kiinnostaa, mitä tai ketä sinun tekee mieli. Minua kiinnostaa ainoastaan se, opitko tunnistamaan, onko toinen osapuoli tosissaan "

Niin? Mikä tässä on nyt ongelmana? Harrastan seksiä mielummin eri naisen kanssa kuin saman. Moni haluaisi harrastaa enemmän, mutta suostun siihen vain silloin, jos nainen on jollain tavalla erityinen. 

En minä kysele onko tosissaan, jos riisuutuu ja levittää saksensa se riittää tiedoksi. Nautinnosta kehräävä nainen kyllä ilmoittaa onko mukana? Tiedäthän sen voihkinnan?

Vierailija
1145/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehiä saa enää perusteettomasti syyttää raiskauksesta? Mihin tämä maailma on menossa!!!

Vierailija
1146/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä todiste pitää olla syyttömyyteen?"

Ei mitään. Pitää olla todiste syyllisyydestä.

Noin sen pitäisi olla, mutta onko?

Ei tuossa Ylen jutussa puhuta mitään oikeuden antamista tuomioista. Vain rikosilmoituksia ja poliisin tutkinnasta. Rikosilmoituksen voi tietysti tehdä kuka vain kenestä vain, ja poliisin pitää sitten tutkia asiaa. Siinä ei ole mitään uutta eikä ihmeellistä. Sekään ei ole ennennäkemätöntä, että osapuolten kertomukset tapahtumista eroavat toisistaan. Päinvastoin se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Yleensä epäilty kiistää syyllistyneensä rikokseen.

Ja tällä palstalla tiedetään kertoa että mies pitää laittaa vankilaan, jos ei raiskauksesta niin siitä että kykeni osoittamaan syyttömyytensä.

Vierailija
1147/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli itkenyt kesken yhdynnän (tästä oli puhunut sekä mies, että nainen). Kenelle vatipäälle tulee edes mieleen jatkaa seksiä kun toinen alkaa itkemään? 

Yhdyntä keskeytettiin naisen pyynnöstä. Minkälainen mies ei keskeytä sitä omasta aloitteesta? Jos huomaan, että toinen itkee, niin jotain on mennyt jo pieleen ennen sitä. 

"Naiset nyt itkee saadakseen sääliä. Mitään yllättävää siinä ei ole, eikä siitä tarvitse välittää."

Kyllä pitää hälytyskellot soida, jos nainen alkaa itkeä kesken seksin!!!! Et voi olla tosissasi!

Ja jos nainen itkee kesken seksin saadakseen sääliä niin kyllä vaan siitä pitää välittää, koska nykylain mukaan olet sitten rais**aja. Älä ylläty rikosilmoituksesta. 

Vierailija
1148/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni nainen on todella passiivinen seksissä, en osaa lukea ajatuksia.

En minä kysele onko tosissaan, jos riisuutuu ja levittää saksensa se riittää tiedoksi. Nautinnosta kehräävä nainen kyllä ilmoittaa onko mukana? Tiedäthän sen voihkinnan?" 

Joku näissä ei nyt täsmää.

Vierailija
1149/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrastaisi seksiä lainkaan, jos noin kovasti pelkäisin perättömiä raiskaussyytteitä.

Vierailija
1150/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en harrastaisi seksiä lainkaan, jos noin kovasti pelkäisin perättömiä raiskaussyytteitä.

Se pelkää siksi, koska hyväksikäyttää naksia ja on huolissaan, milloin joku heistä uskaltaa avata suunsa.

Vierailija
1151/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää hälytyskellot soida, jos nainen alkaa itkeä kesken seksin!!!! Et voi olla tosissasi

Useampikin nainen alkanut itkemään kun saanut kunnolla. Tee hyvin ja siltikin teet väärin. 

Vierailija
1152/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minun seksi". Minä ainakin harrastan seksiä YHDESSÄ miehen kanssa, joten se on MEIDÄN seksiä, ei MINUN.

"Sinä teet sitten niin. Hurraa.lerrotko vielä miksi minua tulisi kiinnostaa mitä sinä teet?"

Sinun, jos kenen kannattaa muistaa se, että suostumus voi loppua kesken seksin ja se voi olla myös jäätyminen. 

Siksi nauhotan tilanteen, ettei tule epäselvyyttä kenellekkään. Moni nainen on todella passiivinen seksissä, en osaa lukea ajatuksia. 

He ovat passiivisia, koska kärsivät! Ihan oikeasti, sinulle voi pukata syytettä. 

Osa on kyllä vaan laiskoja. Jos kärsii, on täysin vapaa lähtemään. Minä en lue ajatuksia. Lopetan kyllä, eikä sellainen seksi edes muutenkaan ole hyvää. Osa naisista on passiivisia sängyssä ja sinä olet eväämässä heiltä seksin. Tämä sinun käytös vaikuttaa vähän sekopäiseltä.

Vierailija
1153/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksia = naisia 

Vierailija
1154/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi niitä syytöksiä tulla vaikkei harrastaisikaan seksiä.

Vierailija
1155/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää hälytyskellot soida, jos nainen

Ajattelet siis kesken seksin itkuun purskahtamisen johtuvan siitä, että on niin kivaa?

Vierailija
1156/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastatte yhden illan juttuja? Kannattaisi ensin tutustua ihmiseen ja harrastaa intiimejä asioita vain silloin, kun tunteet ja luottamus on molemminpuolisia.

Koska minun tekee mieli seksiä eri naisten kanssa. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Nauhotan aktit ja käytän ehkäisyä. 

Sehän on ihan OK, jos se sopii kaikille osallistujille.

Siis seksi? Se on ollut ok ja usein naiset haluavat sitä useamman kerran. 

Mitä tarkoitat? Sitäkö, ettei tallentaminen ole ollut OK naisille?

En minä kysele onko se ok. Laki on susi ja turvaan oikeuteni. Jos se ei käy, voi voi. 

Vierailija
1157/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää hälytyskellot soida, jos nainen

"Useampikin nainen alkanut itkemään kun saanut kunnolla."

Vierailija
1158/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi niitä syytöksiä tulla vaikkei harrastaisikaan seksiä.

Miksi sitten tallennat? Eihän siitä näitä vastaan mitään hyötyä ole.

Vierailija
1159/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis harrastat seksiä yksin, nainen vaan on siinä passiivisena objektina mukana. 

Osa naisista on passivisia ja odottaa että mies hoitelee hommat. Ehkä osa kritiikistä kannattaa osoittaa heille?

Vierailija
1160/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moni nainen on todella passiivinen seksissä, en osaa lukea ajatuksia.

En minä kysele onko tosissaan, jos riisuutuu ja levittää saksensa se riittää tiedoksi. Nautinnosta kehräävä nainen kyllä ilmoittaa onko mukana? Tiedäthän sen voihkinnan?" 

Joku näissä ei nyt täsmää.

Nykyään ei naisten kannata voihkia. Jos voihkii, ei tiedä kuka sitä myöhemmin kuuntelee.