Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Mikko pelastui raiskaussyytöksiltä, koska oli tallentanut seksin kellollaan

Vierailija
22.09.2024 |

Ilman tätä tallennetta olisi ehkä taas yksi syytön mies vankilassa ja seksirikosrekistereissä. 

https://yle.fi/a/74-20112048

Tallennatko seksisi, ja mikä sukupuolesi on?

Vaihtoehdot

Kommentit (1335)

Vierailija
1181/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en harrastaisi seksiä lainkaan, jos noin kovasti pelkäisin perättömiä raiskaussyytteitä.

Voi niitä syytöksiä tulla vaikkei harrastaisikaan seksiä.

Raiskauksen todistaminen vain voi olla hieman vaikeaa, jos ei ole mitään näyttöä siitä, että mitään seksuaalista on edes tapahtunut.

Kyllä niitä rikosilmoituksia/syytöksiä saatetaan tehdä vaikka usean vuodenkin päästä. Ei ole enää mitään todisteita missään. 

Silloin ei yleensä tuomita rikoksesta.

Tuo muuten lohduttaa paljon sellaista miestä, joka on menettänyt työpaikkansa ja ihmis

Niin. Ei varmasti lohduta. Naisella on suurempi mahdolisuus tulla rais**tuksi ja silti meidän on uskallettava kävellä pimeässäkin.Yritä sinäkin saada selätetyksi tuo pelkosi. 

Vierailija
1182/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on fiksu jätkä. Olkaa Mikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en harrastaisi seksiä lainkaan, jos noin kovasti pelkäisin perättömiä raiskaussyytteitä.

Raiskauksen todistaminen vain voi olla hieman vaikeaa, jos ei ole mitään näyttöä siitä, että mitään seksuaalista on edes tapahtunut.

Kerros mitä näyttöä voi olla vaikka vuosi sitten tapahtuneesta seksistä? Ja silti noista tulee tuomioita pelkkien kertomusten perusteella. 

Laita tähän nyt linkkiä niihin moniin oikeuden päätöksiin, kiitos. 

Vierailija
1184/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä rikosilmoituksia/syytöksiä saatetaan tehdä vaikka usean vuodenkin päästä. Ei ole enää mitään todisteita missään. 

Silloin ei yleensä tuomita rikoksesta.

Tuo muuten lohduttaa paljon sellaista miestä, joka on menettänyt työpaikkansa ja ihmis

Se ei ole kiinni pelkästään siitä rikosilmoituksesta, vaan myös työnantajasta ja niistä muista ihmisistä.

Vierailija
1185/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moni nainen on todella passiivinen seksissä, en osaa lukea ajatuksia.

En minä kysele onko tosissaan, jos riisuutuu ja levittää saksensa se riittää tiedoksi. Nautinnosta kehräävä nainen kyllä ilmoittaa onko mukana? Tiedäthän sen voihkinnan?" 

Joku näissä ei nyt täsmää.

Se olet sinä joka ei tämää.  Riisuuntuminen ei ole seksiä, yhdyntä on seksiä.

Voi voi sitten. Näin aion toimia vastaisuudessakin. Mua ei kiinnosta paskaakaan mitä te mt-ongelmaiset mammat ajattelette. Minun seksin harrastaminen ei ole teiltä mitenkään pois, eikä teillä ole valtaa vaikuttaa. Keskittykää nyt vain siihen omaan erinomaisuuteenne.

Vierailija
1186/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros mitä näyttöä voi olla vaikka vuosi sitten tapahtuneesta seksistä? Ja silti noista tulee tuomioita pelkkien kertomusten perusteella. 

En osaa näin äkkiseltään sanoa. Sinun pitäisi kysyä joltain juristilta, joka tuntee aiheen paremmin.

Vierailija
1187/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin äänittänyt seksisessioita salaa ja se olisi yleisessä tiedossa, en kehtaisi näyttää naamaani missään.

Vierailija
1188/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää älytä myös se että nainen voi tulla raskaaksi. Eikä raskaaksi voi tulla muuten kuin siittiö pääsee sisään. Sitten miehen pitää maksaa elatusmaksut 20 vuotta siitä. Joten kondomi ja ehkäisy pitää olla hoidettuna ensin molemmilla. Jos yhdessä sovitaan että nyt halutaan yhtyä niin ehkäisy oltava kunnossa. Kondomi suojaa taudeilta kyllä. Mutta jos nainen sanoo ettei halua silloin ei halua ei saa väkisin pakottaa. Naisella voi olla kuukautiset ja kipuja tai ei muuten halua juuri silloin tai sen hetken miehen kanssa. Naiset valitsee itse oman kumppanin. 

Vierailija
1189/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Niin. Ei varmasti lohduta. Naisella on suurempi mahdolisuus tulla rais**tuksi ja silti meidän on uskallettava kävellä pimeässäkin.Yritä sinäkin saada selätetyksi tuo pelkosi."

Tuossa vertauksessa olisi edes jotain järkeä, jos tässä olisi nyt kyseessä lakimuutos, jolla helpotettaisiin naisten raiskaamista. Tuollaista ei kukaan tolkun ihminen kannattaisi. Naiset sen sijaan sankoin joukoin kannattajat lakimuutosta, joka antaa heille lisää valtaa ja heikentää miesten oikeusturvaa. 

Vierailija
1190/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kysele onko tosissaan, jos riisuutuu ja levittää saksensa se riittää tiedoksi. Nautinnosta kehräävä nainen kyllä ilmoittaa onko mukana? Tiedäthän sen voihkinnan?" 

Voi voi sitten. Näin aion toimia vastaisuudessakin. Mua ei kiinnosta paskaakaan mitä te mt-ongelmaiset mammat ajattelette. Minun seksin harrastaminen ei ole teiltä mitenkään pois, eikä teillä ole valtaa vaikuttaa. Keskittykää nyt vain siihen omaan erinomaisuuteenne.

Juu. Sulla on aikaa miettiä sitten siellä vankilassa. 

Vierailija
1191/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa näin äkkiseltään sanoa. Sinun pitäisi kysyä joltain juristilta, joka tuntee aiheen paremmin.

Tai sitten niitä tuomioita ei ole. 

Vierailija
1192/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja porttien avaaminen on viettelemistä, ei seksiä. Yhdyntä on seksiä.

"Nautinnosta kehräävä nainen kyllä ilmoittaa onko mukana? Tiedäthän sen voihkinnan?"

En tiennyt, ettet puhu seksistä tässä. Ehkä olikin kyse vaan niskahieronnasta.

Vierailija
1193/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Niin. Ei varmasti lohduta. Naisella on suurempi mahdolisuus tulla rais**tuksi ja silti meidän on uskallettava kävellä pimeässäkin.Yritä sinäkin saada selätetyksi tuo pelkosi."

Tuossa vertauksessa olisi edes jotain järkeä, jos tässä olisi nyt kyseessä lakimuutos, jolla helpotettaisiin naisten raiskaamista. Tuollaista ei kukaan tolkun ihminen kannattaisi. Naiset sen sijaan sankoin joukoin kannattajat lakimuutosta, joka antaa heille lisää valtaa ja heikentää miesten oikeusturvaa. 

Tuo lakimuutos ei heikennä miesten oikeusturvaa mitenkään verrattuna vanhaan lakiin. Ja kyllä, se on ihan oikein, että aletaan nähdä seksi asiana, johon jokaisen tulisi saada osallistua vain vapaasta halustaan eikä mistään muista syistä. Koskee myös miehiä. 

Vierailija
1194/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin äänittänyt seksisessioita salaa ja se olisi yleisessä tiedossa, en kehtaisi näyttää naamaani missään.

Ehkä tuon Mikon äänittelyt eivät ole yleisessä tiedossa.

Vierailija
1195/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Tämä. Näitä feministejä pitää oikeasti alkaa hävittämään tai mies on kohta täysin lainsuojaton.

Vierailija
1196/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan aiheellinen pelko, ikävä kyllä. Tuossa jutussakin NAISpoliisi niin toteaa. Kyllä minä ymmärrän täysin noita miehiä, vaikka en mies olekaan ja tältä turvassa. Nimittäin vaikka riski olisi hyvin epätodennäköinen, se olisi kuitenkin aivan kohtuuton JOS sattuisi omalle kohdalle käymään.

Sitä en ihmettele miksi niin monet naiset vähättelee asiaa. Kun ei ole oma persaus kyseessä, niin mitäpä sitä toisen asemaan asettumaan...

Missäs nyt meidän naisten kollektiivinen vastuu tuomita tällaiset? Eikös miehiltäkin edellytetä aina sukupuoleen perustuvaa kollektiivista vastuunkantoa? 

Kyllä, minä tuomitsen perättömät syytökset, koska ne haittaavat niitä, jotka oikeasti ovat uhreja. Tämä väittely tässä koski ennemminkin sitä, milloin syytös on perätön, ei sitä, etteikö perättömät syytökset olisi haitallisia.

Vierailija
1197/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Jos naiset raiskaisivat miehiä enemmän kuin miehet naisia, lakimuutos kai sitten heikentäisi naisten oikeusturvaa.

Vierailija
1198/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan aiheellinen pelko, ikävä kyllä. Tuossa jutussakin NAISpoliisi niin toteaa. Kyllä minä ymmärrän täysin noita miehiä, vaikka en mies olekaan ja tältä turvassa. Nimittäin vaikka riski olisi hyvin epätodennäköinen, se olisi kuitenkin aivan kohtuuton JOS sattuisi omalle kohdalle käymään.

Sitä en ihmettele miksi niin monet naiset vähättelee asiaa. Kun ei ole oma persaus kyseessä, niin mitäpä sitä toisen asemaan asettumaan...

Missäs nyt meidän naisten kollektiivinen vastuu tuomita tällaiset? Eikös miehiltäkin edellytetä aina sukupuoleen perustuvaa kollektiivista vastuunkantoa? 

Kyllä, minä tuomitsen perättömät syytökset, koska ne haittaavat niitä, jot

Minä tuomitsen perättömät syytökset ihan vaan siksikin, että ne haittaavat niitä, jotka niiden kohteeksi joutuvat. 

- Nainen

Vierailija
1199/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olisit perättömiltä raiskaussyytteiltä turvassa? Artikkelissakin sanotaan, että "kuka tahansa voi jotuua syytetyksi". Ei siinä sanota, että "kuka tahansa MIES".

Vierailija
1200/1335 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Jos naiset raiskaisivat miehiä enemmän kuin miehet naisia, lakimuutos kai sitten heikentäisi naisten oikeusturvaa.

Väärin taas. Mitään raiskausta ei ole tapahtunut, kun nainen tekee perättömän raiskausilmoituksen. Ei tässä raiskaajan oikeusturvaa olla puolustamassa. Menikö jakeluun?