Yle: Mikko pelastui raiskaussyytöksiltä, koska oli tallentanut seksin kellollaan
Ilman tätä tallennetta olisi ehkä taas yksi syytön mies vankilassa ja seksirikosrekistereissä.
https://yle.fi/a/74-20112048
Kommentit (1335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastatte yhden illan juttuja? Kannattaisi ensin tutustua ihmiseen ja harrastaa intiimejä asioita vain silloin, kun tunteet ja luottamus on molemminpuolisia.
Koska minun tekee mieli seksiä eri naisten kanssa. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Nauhotan aktit ja käytän ehkäisyä.
Sehän on ihan OK, jos se sopii kaikille osallistujille.
"Minun seksi". Minä ainakin harrastan seksiä YHDESSÄ miehen kanssa, joten se on MEIDÄN seksiä, ei MINUN.
"Sinä teet sitten niin. Hurraa.lerrotko vielä miksi minua tulisi kiinnostaa mitä sinä teet?"
Sinun, jos kenen kannattaa muistaa se, että suostumus voi loppua kesken seksin ja se voi olla myös jäätyminen.
Tekeekö se seksihuohotuksen tallentaminen tilasta turvallisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastatte yhden illan juttuja? Kannattaisi ensin tutustua ihmiseen ja harrastaa intiimejä asioita vain silloin, kun tunteet ja luottamus on molemminpuolisia.
Koska minun tekee mieli seksiä eri naisten kanssa. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Nauhotan aktit ja käytän ehkäisyä.
Siis seksi? Se on ollut ok ja usein naiset haluavat sitä useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli itkenyt kesken yhdynnän (tästä oli puhunut sekä mies, että nainen). Kenelle vatipäälle tulee edes mieleen jatkaa seksiä kun toinen alkaa itkemään?
Ei kenellekään, siksi yhdyntä keskeytettiinkin v* tun urpo.
Yhdyntä keskeytettiin naisen pyynnöstä. Minkälainen mies ei keskeytä sitä omasta aloitteesta? Jos huomaan, että toinen itkee, niin jotain on mennyt jo pieleen ennen sitä.
Ja jotenkin mies on myös vielä päätynyt jatkamaan yhdyntää. Ainakaan artikkelissa ei kerrota, että nainen olisi pyytänyt jatkoa. Kuulostaa siltä, että nainen oli alistunut siihen, että hänen on annettava seksiä miehelle ja sitten anoi siihen pienen tauon, kun kävi ylivoimaiseksi (olisi tietysti halunnut lopettaa, mutta tiesi, että mies ei lopettaisi ennen kuin on valmis).
Vierailija kirjoitti:
"Minun seksi". Minä ainakin harrastan seksiä YHDESSÄ miehen kanssa, joten se on MEIDÄN seksiä, ei MINUN.
"Sinä teet sitten niin. Hurraa.lerrotko vielä miksi minua tulisi kiinnostaa mitä sinä teet?"
Sinun, jos kenen kannattaa muistaa se, että suostumus voi loppua kesken seksin ja se voi olla myös jäätyminen.
Siksi nauhotan tilanteen, ettei tule epäselvyyttä kenellekkään. Moni nainen on todella passiivinen seksissä, en osaa lukea ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se ideologinen syy joka saa sinut uskomaan että iso määrä naisista valehtelisi tietoisesti kyselyissä tulleensä raiskatuksi?
Miten todistetaan että joku ei valehtele noissa kyselyissä?
Minulle ei olisi äänten tallennuksesta edes hyötyä. En halua poliisin kuuntelevan panojani, joten en voisi soitella tallennetta heille, vaikka se pelastaisikin minut syytteeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sanoit, ettet harrasta seksiä uudelleen saman naisen kanssa? Ps. Miksi minua pitäisi kiinnostaa, mitä tai ketä sinun tekee mieli. Minua kiinnostaa ainoastaan se, opitko tunnistamaan, onko toinen osapuoli tosissaan "leikissä mukana".
Vierailija kirjoitti:
"Mikä todiste pitää olla syyttömyyteen?"
Ei mitään. Pitää olla todiste syyllisyydestä.
Noin sen pitäisi olla, mutta onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli itkenyt kesken yhdynnän (tästä oli puhunut sekä mies, että nainen). Kenelle vatipäälle tulee edes mieleen jatkaa seksiä kun toinen alkaa itkemään?
Yhdyntä keskeytettiin naisen pyynnöstä. Minkälainen mies ei keskeytä sitä omasta aloitteesta? Jos huomaan, että toinen itkee, niin jotain on mennyt jo pieleen ennen sitä.
Ja jotenkin mies on myös vielä päätynyt jatkamaan yhdyntää. Ainakaan artikkelissa ei kerrota, että nainen olisi pyytänyt jatkoa. Kuulostaa siltä, että nainen oli alistunut siihen, että hänen on annettava seksiä miehelle ja sitten anoi siihen pienen tauon, kun kävi ylivoimaiseksi (olisi tietysti halunnut lopettaa, mutta tiesi, et
Mitä kaikkea artikkelissa pitäisi lukea että sinulle kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt itkee saadakseen sääliä. Mitään yllättävää siinä ei ole, eikä siitä tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi nauhotan tilanteen, ettei tule epäselvyyttä kenellekkään. Moni nainen on todella passiivinen seksissä, en osaa lukea ajatuksia. NONIIN siellähän sitä todistusaineistoa sitten jo onkin. Sano vielä poliisille, jos kuulusteluun josku joudut, tuo sama lause "Naiset ovat todella passiivisia seksissä" :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Sitäkö, ettei tallentaminen ole ollut OK naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinun olisi sen nauhoittamisen sijaan perehdyttävä siihen, mitä suostumus ihan oikeasti tarkoittaa ja kunnoitettava sitä. Silloin ei tapahdu sitä, että sinä kohtelet naista väkivaltaisesti ja pääset vapaaksi rangaistuksesta, koska siltä tuo kovasti vaikuttaa. Ei oikeasti käytetä yhtäkään aivosolua sen miettimiseen, miksi tuo laki ylipäätään on olemassa ja miten sitä oikeasti pitäisi noudattaa.
Tuolla ohjeella sä et varmista yhtään mitään, kun se nojaa täysin sen varaan, että ihmiset on rehellisiä. Se taas ei ole likimainkaan totuutta. Niin kauan kuin noista vääristä syytöksistä ei tule käytännössä mitään rangaistusta naiselle, niin se on todella monelle hyvin matalalla roikkuva hedelmä poimittavaksi.
Enkä sano että ohjeissasi sinällään olisi jotain väärää, mutta jos ennaltaehkäistä haluaa, niin se on tuossa vaiheessa jo myöhäistä, jos "mätä omena" sattuu kohdalle.
-eri
Naisia v-tuttaa kun eivät voi enää syyttää perusteetta miehiä raiskauksesta? Jännä että asettuvat valehtelevan naisen puolelle vaikka todisteet ovat häntä vastaan.
ei mikään ihme että miehet nauhoittavat aktit. Aina ei etukäteen tiedä minkälaisen sekopään kanssa on sänkyyn päätynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naiset ymmärtävät pysyä susta kaukana.
Lohduttaako se että en harrasta seksiä useasti saman naisen kanssa?
Vielä pahempi.
Ehei. Olen erittäin tyytyväinen näin.
Sinä siis harrastat seksiä yksin, nainen vaan on siinä passiivisena objektina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kummalle tämä oli osoitettu?
Vielä pahempi.