Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näettekö naisesta päältä päin, miten seksuaalinen hän on?

Vierailija
21.09.2024 |

Kysymys on enemmän miehille, mutta naiset voivat myös vastata. Näettekö naisesta päältä päin, miten seksuaalinen hän on? Päättelettekö vai aistitteko sen ja mistä? Onko osunut oikeaan vai ei? Toisin sanoen oletteesimerkiksi aloittaneet suhteen ja huomanneet, että näinhän asia oli tai yllätys yllätys ei ollutkaan.

Aihe tuli mieleen, kun katsoin eilen yhtä sarjaa, ja siinä oli Lena Olin. Hän ei ole enää nuori, mutta hänestä säteilee ihan kuvaruudun läpi jonkinlainen vahva seksuaalisuus tai vietikkyys tai sensuellisuus. Onko se lähtöisin silmistä, energiasta vai mistä? Ja osuuko edes oikeaan. :D

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitän asian nuuhkimalla naisen takapuolta. Sitten nousen selkään

Tälläisiä elukan tasoisia pesut ovat .sivistymättömiä  moukka.

Vierailija
62/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näe. Miehet luulevat, että meikattu ja tyrkkyvaatteisiin pukeutuva olisi myös peto sängyssä, mutta todellisuudessa ulkonäköä korostavat ovat kaikkein epävarmimpia ja ahdistuneita villeissä leikeissä, joissa meikki voi suttaantua ja hiukset mennä huonosti... 

Tämä. Mä näytän kiltiltä ja viattomalta ja ihmiset pyytävät suunnilleen anteeksi, jos kiroilevat mun kuullen. Tästä moni tekee päätelmän siitä, että olen täysin kokematon ja epäseksuaalinen vaikka todellisuudessa haluan seksiä paljon keskimääräistä enemmän, näen melkein joka yö eroottisia unia ja antaudun helposti himojen vietäväksi. Harmi juttu niille kaikille miehille, jotka ovat mut sivuuttaneet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näe. Miehet luulevat, että meikattu ja tyrkkyvaatteisiin pukeutuva olisi myös peto sängyssä, mutta todellisuudessa ulkonäköä korostavat ovat kaikkein epävarmimpia ja ahdistuneita villeissä leikeissä, joissa meikki voi suttaantua ja hiukset mennä huonosti... 

Tämä. Mä näytän kiltiltä ja viattomalta ja ihmiset pyytävät suunnilleen anteeksi, jos kiroilevat mun kuullen. Tästä moni tekee päätelmän siitä, että olen täysin kokematon ja epäseksuaalinen vaikka todellisuudessa haluan seksiä paljon keskimääräistä enemmän, näen melkein joka yö eroottisia unia ja antaudun helposti himojen vietäväksi. Harmi juttu niille kaikille miehille, jotka ovat mut sivuuttaneet :D

No tää just, ihmiset kun puhuu ronskimmin, niin ne melkein kattoo perään etten tyyliin pyörry ja ite vaan myhäilen mielessäni 🤣

Vierailija
64/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron omakohtaisen tarinan. Miehet eivät yleensä aisti seksuaalisuutta/aistillisuutta minusta, ilmeisestikään. No olen aika ujo eikä miesten kanssa monenlaisia sosialisointia ole skenessä.  Joka tapauksessa. :

Menin koettamaan yhtä burleskitanssin alkeiskurssin johdantokertaa. Jänskättävää tietty jo mennä, mutta siellähän on muita naisia eikä yleisöä. No siellä lähdettiin vä'hän eroottisen musiikin kanssa tanssimaan sensuellisesti. Tunnin jälkeen yksi nainen tuli juttelemaan mulle, että tanssin tosi hyvin ja olenko aiemmin tanssinut (en ole, olen oikeasti huono sellaisessa mitä opetellaan askelten ja laskemisten kautta, mutta tässä sellaista ei tarvittu vaan mentiin viban mukaan), hän sanoi selkeästi oikeasti hämmästyneenä että "sä olit niin ujon oloinen, pieni arka, mutta kun musiikki lähti käymään, sä todella sytyit ja huh huh, ei olisi uskonut, se oli kuin pistokkeesta nappi päälle ja ihan muuta mitä ennen." Jatkoi vielä

T. Mauri 45

Vierailija
65/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe.

Vierailija
66/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näkee.

Jos ei ole lapsia ja ovuloi, hän on seksuaalinen.

Kun lapsiluku on täynnä, häntä ei voisi vähempää enää kiinnostaa edes oma puoliso

Höpöpuhetta. Lasten saannin jälkeen seksi on paljon parempaa.

Lapsiluklu kun on täynnä, naiset lopettavat kaiken seksin puolisonsa kanssa.

En minä lopettanut. Johtuu kyllä hyvin pitkälle siitä, että mieheni on aina huolehtinut siitä, että minä saan orgasmin. 

Naiset sanovat usein näin ja hiukan se särähtää korvaan. En minä jää odottelemaan, että mies hommaa minulle orgasmin tai jättää hommaamatta. Minä saan seksissä orgasmin, pidän siitä itse huolen, että näin käy.

Vierailija
67/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tukevampi, sitä heikompi libido.

Niin se vaan menee..

Vierailija
68/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi laihduttaa.

Vierailija
69/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näkee.

Jos ei ole lapsia ja ovuloi, hän on seksuaalinen.

Kun lapsiluku on täynnä, häntä ei voisi vähempää enää kiinnostaa edes oma puoliso

Höpöpuhetta. Lasten saannin jälkeen seksi on paljon parempaa.

Lapsiluklu kun on täynnä, naiset lopettavat kaiken seksin puolisonsa kanssa.

En minä lopettanut. Johtuu kyllä hyvin pitkälle siitä, että mieheni on aina huolehtinut siitä, että minä saan orgasmin. 

Naiset sanovat usein näin ja hiukan se särähtää korvaan. En minä jää odottelemaan, että mies hommaa minulle orgasmin tai jättää hommaamatta. Minä saan seksissä orgasmin, pidän siitä itse huolen, että näin käy.

<

Me taas nimenomaan tehdään se orgasmi toisillemme, tavalla tai toisella, se on kiihottavaa. Jokainen osaa tietenkin tehdä omansa ilman kaveriakin.

Vierailija
70/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mutta sen tiedän että lihavat dunkkaa tykimmin. Kerrankin jouduin suuseksin aikana sanomaan , että pierases vähän että saan raikkaampaa ilmaa..

Vierailija
71/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee jo pelkästään kävely tyylistä että nyt on saanu justiinsa.

Vierailija
72/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköö! Etsim. leooparti printti paidat ynms stringit pitkin peppua ja push up liivit

Vierailija
73/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt ongelmainen wt antaa kovat kyydit

Läskeiltä naisilta saa myös kuulemma kunnon kyydit. Kompensoivat tempuilla ulkonäköään

Vierailija
74/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee jo pelkästään kävely tyylistä että nyt on saanu justiinsa.

Kerro toki havainnoistasi. Veikkaan naisena et itellä vaikuttaa kyllä kk-kierto :D Tietyssä kohtaa sitä kävelee viettelevämmin jne. siis huomaamatta.

Vierailija
75/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaunista naista sivuuta kukaan ;)

Vierailija
76/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron omakohtaisen tarinan. Miehet eivät yleensä aisti seksuaalisuutta/aistillisuutta minusta, ilmeisestikään. No olen aika ujo eikä miesten kanssa monenlaisia sosialisointia ole skenessä.  Joka tapauksessa. :

Menin koettamaan yhtä burleskitanssin alkeiskurssin johdantokertaa. Jänskättävää tietty jo mennä, mutta siellähän on muita naisia eikä yleisöä. No siellä lähdettiin vä'hän eroottisen musiikin kanssa tanssimaan sensuellisesti. Tunnin jälkeen yksi nainen tuli juttelemaan mulle, että tanssin tosi hyvin ja olenko aiemmin tanssinut (en ole, olen oikeasti huono sellaisessa mitä opetellaan askelten ja laskemisten kautta, mutta tässä sellaista ei tarvittu vaan mentiin viban mukaan), hän sanoi selkeästi oikeasti hämmästyneenä että "sä olit niin ujon oloinen, pieni arka, mutta kun musiikki lähti käymään, sä todella sytyit ja huh huh, ei olisi uskonut, se oli kuin pistokkeesta nappi

Tämä oli kylläkin ihan totta. Ei siinä ole mitään vaikeasti miellettävää. 

Vierailija
77/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalienergiaa on eniten silloin, kun saa seksiä säännöllisesti. Silloin nainen ei luultavasti ole muista miehistä kuitenkaan kiinnostunut eli muilla miehillä on huonot mahikset saada häneltä seksiä.

Sitten vastaavasti jos nainen ei saa seksiä mistään (esim naimisissa ja mies pihtaa pitkäkestoisesti) niin hän tuskin hehkuu  seksuaalista energiaa ollenkaan, vaan näyttää näivettyneeltä. Silloin olisi kuitenkin muille miehille helposti iskettävä ja kiihkeää seksiä saisi tällaiselta naiselta vaikka kuinka paljon. Tällaisista naisista miehet eivät kuitenkaan kiinnostu ollenkaan.

Eli ei, sitä ei näe tosiaankaan ulospäin, miten seksuaalinen nainen on.

Vierailija
78/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin nyt miettimään viattomuuden näköisyyttä, kun aiempi kommentoija laittoi siitä ja hän tiedosti näyttävänsä viattomalta. Sen voi itse tiedostaa, luultavasti? Mietin näytänkö viattomalta, en osaa sanoa? En oikein tiedä. Ehkä sitten, kun kerran tanssikurssin kerralla juttelemaan tullut nainen ei ollut uskoa ns. transformaatiotani siellä. 

Kyllä mun aikana on muut puhuneet härskejä juttuja ja jotkut miehet yrittäneet "mennäänkö teille vai meille"- hommaa, eli eivät ehkä ole ajatelleet ihan kokemattomaksi. Toisaalta saatan olla aika leikkisä ja ihan iloinen enkä liian arka, jos niikseen on, eli siitä voi miehet vetää ihan vääriä johtopäätöksiä. Kun nimenomaan oon leikkisä aika puhtaalla tapaa, mutta sitä alla olevaa (jälleen tarvisi mennä syvemmälle sisään, no pun inteded) vibaa ei "nähdä", kun tehdään oikopäätä helpon tien linjaus. 

Vierailija
79/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt ongelmainen wt antaa kovat kyydit

Miten liikuntaa harrastamaton ei-notkea, painavahko heikkokuntoinen voi antaa kovat kyyditei mitenkään .

Vierailija
80/115 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköö! Etsim. leooparti printti paidat ynms stringit pitkin peppua ja push up liivit

Leopardi kertoo tautisesta hiivawitusta, eli ylipaino ja haiseesekä papilloomaa,,,hampaat huonotkunto huonotupakoiym.  

1/5 tason .