Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näettekö naisesta päältä päin, miten seksuaalinen hän on?

Vierailija
21.09.2024 |

Kysymys on enemmän miehille, mutta naiset voivat myös vastata. Näettekö naisesta päältä päin, miten seksuaalinen hän on? Päättelettekö vai aistitteko sen ja mistä? Onko osunut oikeaan vai ei? Toisin sanoen oletteesimerkiksi aloittaneet suhteen ja huomanneet, että näinhän asia oli tai yllätys yllätys ei ollutkaan.

Aihe tuli mieleen, kun katsoin eilen yhtä sarjaa, ja siinä oli Lena Olin. Hän ei ole enää nuori, mutta hänestä säteilee ihan kuvaruudun läpi jonkinlainen vahva seksuaalisuus tai vietikkyys tai sensuellisuus. Onko se lähtöisin silmistä, energiasta vai mistä? Ja osuuko edes oikeaan. :D

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu näkee.

Jos ei ole lapsia ja ovuloi, hän on seksuaalinen.

Kun lapsiluku on täynnä, häntä ei voisi vähempää enää kiinnostaa edes oma puoliso

...saati sinä. Näinkö?

Vierailija
22/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näyttää puumalta ja kävelee kuin puuma, se on puuma. 

Puuma tappaa tuollaiset paskahousut  jotka miettii koska nainen on halukas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta ei ainakaan kannata kysyä että mitä mieltä hän on peniksesi koosta. Vastaus on yleensä että se on juuri oikean kokoinen. Se tarkoittaa sitä että hän on saanut pienempääkin, mutta myös sitä, että hän on saanut suurempaakin. Tässä vaiheessa hän paljastuu ns cockdiggeriksi ja harva mies haluaa tietää naisensa olevan täys lunttu.

Vierailija
24/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei ainakaan päällepäin arvaisi, että kommentoin säännöllisesti vauvapalstan seksiosiolla, se on mun "tuhma" salaisuus. Ja muutenkin, ihmiset pitää mua varmasti tosi harmaana hiirulaisena, mutta voi miesparkaa sitten kun "the one" osuu kohdalle :D Tein tänään jonkun Iltalehden tms testin ja siinäkin sain tulokseksi että tiedän seksiaiheesta paljon 😂

t. ikisinkku

Vierailija
25/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kaappipojut nukkumaan.

Vierailija
26/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että välttämättä näkyy. Olen nainen ja näytän ja käyttäydyn ihan samanlailla niinä aikoina kun olen seksuaalisesti aktiivisempi ja silloin kun en ole. Nyt olen esim. ottanut taukoa seksistä sen vuoksi, että toivun hankalasta erosta ja keskityn muihin asioihin, mutta ei se kyllä päälle päin näe ja pukeudun ja käyttäydyn muuten ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Luulen, että ulkonäköni perusteella moni varmasti ei arvaisi, että en ole harrastanut seksiä yli vuoteen.

Vierailija
27/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä nähdä, muttei välttämättä tietää onko se totta

Vierailija
28/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hän oli eilen Kova laki sarjassa. Huomasin, naisena, ihan saman. Sensuelli ja karismaattinen.

Vierailija
29/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko niin, että seksuaalisuuden ja aistillisuuden voi _aistia_ ihmisistä, mutta kaikki eivät siihen aistimiseen pysty tai viitsi?

Sen sijaan seksuaalisuutta ja aistillisuutta ei voi _nähdä pelkän pintakuoren perusteella_? Siis vaatteita ja meikkiä/meikkaamattomuutta ja tyyliä tuijottamalla ei päästä "sisään". Ulkoinen tyyli ei kerro sitä mitä on sisällä.

Tarvisi aistia muun kuin pintatyylin kautta. Katsoa silmiin, aistia leveleitä, energiaa jne. Näin itse ajattelen. 

Ei päästä sisään? 

No huomaan, miten sen voi tulkita kaksimielisyyden kautta :D, mutta ei ollut tarkoituksellista. Aistiminen jolla mennään pinnan alle ja aistitaan syvällisemmin/intuitiivisesti. Sitä on vaikea selittää, aistiminen johon kuuluu kokonaisvaltainen intuitiivinen ja muu aistiminen energiasta, eleistä, silmistä, viboista tai taajuudesta/taajuksista, ehkä hajunkin kautta, kaiken kautta kun vähän keskitytään ja yritetään. 

Vierailija
30/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hän oli eilen Kova laki sarjassa. Huomasin, naisena, ihan saman. Sensuelli ja karismaattinen.

Siinä justiin. Hyvin kuvailtu. Mietin samantyyppisiä sanoja magneettisesta karismaattiseen. :)

Vierailija
31/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näkee.

Jos ei ole lapsia ja ovuloi, hän on seksuaalinen.

Kun lapsiluku on täynnä, häntä ei voisi vähempää enää kiinnostaa edes oma puoliso

Höpöpuhetta. Lasten saannin jälkeen seksi on paljon parempaa.

Mies ei tunne samoin. Tunnen uuden väljyyden.

Vierailija
32/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tulkitsee että se on totta, niin se saattaa silloinkin vain olla oma mielipide

Vierailija
33/115 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin Elämäni biisi vieraissa yhden.

Hänen hunting on kuulemma päättynyt, oli mies katsomossa. Säälittävä vanha eukko, huh huh.

Hienoa että on löytänyt kumppanin. Upea mimmi. Uskomattoman hyvät verbaaliset taidot.

Vierailija
34/115 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näkee silmistä ja vapautuneesta olemuksesta.tapa kävellä on rento.

aina on pitänyt paikkansa.

Tämä. Sen vaan jotenkin aistii. Liikehtiminen ja tekeminen on määrätietoisen ryhdikästä mutta rentoa. Toinen on vahvasti läsnä kaikessa mitä tekee, ei arastele tulla lähelle ja katseessa on sellaista vetovoimaista muttei liian päällekäyvää intensiivisyyttä.

Vierailija
35/115 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu pelkästä kuvastani että näkee, vaikka olen aika kiltin näköinen. En juuri meikkaa ja en ole mikään huippukaunotar mutta en nyt sysirumakaan. En kysynyt henkilöltä että mistä päättelee niin.

Vierailija
36/115 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut tietävät, että seksuaalisuutta ei tuoda esiin kaikkialla, joten asiallisessa arkisessa kanssakäymisessä se pidetään normaalisti täysin piilossa. Leffoissa kuuluu asiaan että se näytetään

Vierailija
37/115 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikeasti näe. Moni vihjailevasti puhuva ja pukeutuva on paljastunut täydeksi lahjaksi sängyssä ja taas toisinpäin joku alunperin ujompi ollut tosi ahnaasti munassa kiinni ja muutenkin aloitteellinen. Ikinä ei tiedä.

Vierailija
38/115 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, eli joillain on pelko ettei muut usko että olen seksuaalinen olento ellen kaikin tavoin tuo sitä esiin. Kertoo epävarmuudesta ja sivistymättömyydestä. 

Vierailija
39/115 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen nainen. Miehet pitävät minua helppona saaliina. Olen saanut koko ikäni paljon ehdotuksia ja kourintayrityksiä. Olen aseksuaali. Miehillä ei ole tutkaa, vaan heitä ohjaa heidän oma himonsa.

Vierailija
40/115 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiluklu kun on täynnä, naiset lopettavat kaiken seksin puolisonsa kanssa.

Mieti sinä miksi teillä kävi noin.

Mulla ei todellakaan loppunut lapsen saamiseen. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta.