Miksi päihdeongelmaiset ja rikolliset eivät jätä minua rauhaan?
Minulla ei ole edes rikorekisteriä,olen uskoon vuosikymmeniä sitten tullut äiti- ihminen, nuoruudessa toki oli joitain ongelmallisia suhteita ja elämäntiilanteita seurauksena lapsuuskodin asioista. Onko niin,että yhä edelleen kokemani traumat tai jokin ominaisuus itsessäni vetää puoleensa näitä pas..kiaisia kuin kärpäsiä? Vai onko vika siinä, etten vain osaa jotenkin suojata itseäni ja nämä näkevät jonkinlaisen saaliin tai kohteen,jota kiusata? Kertokaa te, jotka olette vaikkapa huumemaailmassa eläneet tai vankiloissa osuneet: miksi häiriköitte ihmisiä,jotka eivät tahdo olla missään tekemisissä teidän kanssanne enää,vaan haluavat vain elää tavallista elämää. Mikä pakkomielteinen sairas ajatusmaailma laittaa teidät häiriköimään tuntemattomia vastaantulijoita/naapureitanne?
Kommentit (4)
Olet kiltin näköinen, siinä vika. Ota näkyvä tatuointi ja leikkauta irokeesi. Käytä mustaa huulipunaa ja irvistele.
Kiltteys muistuttaa niitä äidistä joita heillä ei ole. Jokainen varmaan haluaisi että elämässä on joku Muumimamma huolehtimassa. Tosiasiassa Muumimammakin viittasi kintaalla ilkimyksiin. Ehkäpä sinäkin pystyt siihen?
Ulkonäkö/tyyli, asuinpaikka, puhetapa, työ, vapaa-ajan viettopaikat? vaikea sanoa kun itse en ole joutunut mihinkään tekemisiin vastaavien kanssa. En vain liiku vastaavissa piireissä, paikoissa jne. Enkä jää juttelemaan tällaisten kanssa. Voisiko esim. asuinpaikan muutos auttaa?
Eikö kenelläkään ole mitään kokemusta vastaavasta?