Torinon käärinliina on sittenkin Jeesuksen!
Kommentit (267)
Joo, tämä on jännä, että joillakin on hirveä tarve väittää, että israelilaiset eivät ole lähi-idän ihmisten näköisiä, vaan jotakin keskiafrikkalaisten ihmisten näköisiä. Kyllä ihmiset ovat hassuja.
Olen yrittänyt laittaa tänne lainauksia Wikipediasta, jossa selitetään tuota Isrealin väestörakennetta, ja paljonko siinä on eurooppalaisia paluumuuttajia ja paljonko on aina Isrealissa ja Juudassa asuneiden jälkeläisiä, mutta mode ei julkaise sitä kommenttia. Sori.
Lukekaa itse täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Toyotani on Jeesuksen vanha.
Väitteesi, kun kyseessä on Torinon käärinliina, olisi uskottavampi jos ruosteinen romusi olisi edes FIAT, eikä mikään jaappanialainen riisikuppi.
(FIAT = Fabbrica Italiana Automobili Torino)
Fiat on latinaa ja tarkoittaa: Tapahtukoon (Sinun tahtosi)
Siksi paavikin suosii tuota automerkkiä.
vrt
Matt. 6:10
Matt. 8:13
Matt. 9:29
Luuk. 1:38
Vierailija kirjoitti:
Miksi jumala jätti olemassaolonsa todistelun ihmisten harteille? Miksi se ei tee sitä it
----
Katso itseäsi, muita sekä luontoa. Olet itse todiste Jumalan nerokkaasti luomistyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä on jännä, että joillakin on hirveä tarve väittää, että israelilaiset eivät ole lähi-idän ihmisten näköisiä, vaan jotakin keskiafrikkalaisten ihmisten näköisiä. Kyllä ihmiset ovat hassuja.
Olen yrittänyt laittaa tänne lainauksia Wikipediasta, jossa selitetään tuota Isrealin väestörakennetta, ja paljonko siinä on eurooppalaisia paluumuuttajia ja paljonko on aina Isrealissa ja Juudassa asuneiden jälkeläisiä, mutta mode ei julkaise sitä kommenttia. Sori.
Ihmettelen samaa päähänpinttymää. Kyllä, sefardijuutalaiset ovat tummempia kuin askenazijuutalaiset. Mutta näyttävät silti lähi-idän väestöltä. Koska sieltä ovat kotoisin. Sama koskee pohjoista Afrikkaakin, kuten Egyptiä. Erinäköisiä, kuin vaikkapa keskiafrikkalaiset.
"kysytään jeesus ilmestymisiä sitten aikamme juoksun, jumalan ilmestysmisiä, minä koettaessa, minä" "suuntaa missä olisi koettaessa hänen sukumme suhteinen" "teoissa, sanoissa, rankaisijana myös - minä" = (vaihdan jumalan tuntemiseen sen mitä olen kokeneena missä ei häivääkään mitä olisi) = (Hyvän Paimenen äänen kuulemisessa. Sukuamme?) "mitä nämä aihelmat teoissa sanoissa kuvissa ilmaistavissa olemassa luotua-oletko tunnistanut jeesuksen väärä profeetta erotukseksi" Mikä tämä Kangaskaistaleen keskittymä on missäkin, mitä olisi lisäksi, missä? Jeesus? Kysynkö sinut auttamaan, Iankaikkisuus, olisi aikamme? "... Jeesus Kristus ilman sinua emme mitään voi ...." Voimmeko?
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän ihmiset haluaa tuota miettiä. Itte oon uskossa eikä mua se käärinliina kiinnosta yhtään. Joskus vähän mietin siitä että kun mun Raamatussa sanotaan että Jeesuksella oli erikseen kasvoliina mutta tuossa torinoliinassa kuitenkin koko kroppa näkyy siinä kankaassa. No, en sano että se ei varmana oo Jeesuksen käärinliina kun en voi tietää eikä sillä oo väliä.
Toivon vaan että kaikki ihmiset miettis nyt tosiaan haluaako elää Jeesuksen seurassa ikuisuuden vai ei. En toivo helvettii kellekkään. Ihan sama millasessa suossa tämän maailman rämpii, kun meillä on ikuisuus tämän maailman jälkeen. Kaikkein vaikein niillä joilla riittää massia, heidän on varmaan vaikein tajuta että he tarvii Jeesusta, että ilman Jeesusta heillä EI ole MITÄÄN!
Ei hätää. Jeesuksen kasvoliina on myös olemassa. Kasvoliina on Oviedon kasvoliina Espanjassa. Sen verijäljet on yhdenmukaiset Torinon liinan kanssa ja Oviedon kasvoliinassa on kasvokuva joka on hinmeämpi kuin Torinon liinassa onhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Sudarium_of_Oviedo
"Raamatussa sanotaan että Jeesuksella oli erikseen kasvoliina mutta tuossa torinoliinassa kuitenkin koko kroppa näkyy siinä kankaassa.: