Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffipalstojen hissukat

Vierailija
07.01.2026 |

Ensin otetaan yhteyttä ja kerrotaan itsestään jotain - esim. omassa profiilissa toivon, että mies on luotettava ja osaa keskustella yms. - sen jälkeen kun vastaan, on keskustelu pelkkää "hyvää huomenta. Juon aamukahvit ja lähden töihin. Mukavaa päivää sulle!" 

Kerron itsestäni ja kyselen miehen historiasta ja millainen on, mistä tykkää ym. Mies vastaa kysymyksiin, mutta ei tee ensimmäistäkään vastakysymystä vaan jos itse en kysele mitään niin sitten jatkuu tuo mukavan päivän toivottelu. Miten joillekin voi olla kommunikointi noin vaikeaa ja varsinkin kun on ensin kehunut olevansa hyvä kommunikoimaan? Naisen pitäisi hoitaa kaikki aloitteet. Miten tuollaiset on koskaan edes päätyneet naimisiin ja saamaan lapsia? Aika toivottamalta näyttää, että tuolta ketään löytäisi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä luusereita noilla palstoilla.

Vierailija
2/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä elä ääripäissä, älä yleistä, ehkä yksi tehokkaimmista tavoista pilata oma elämä. Naisen ei pidä hoitaa kaikkia alotteita, sinun täytyy.  Se, että yksi tai hemmetti, 50 miestä käyttäytyisi samalla tavalla, ei tarkoita sitä, että kaikki miehet ovat samanlaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aika moni mies vain odottaa, että nainen tulee ja vie. Hämmästyttävän paljon olen tavannut miehiä, joille näin vaan "on käynyt". 

Tapasi baarissa nuorena jonkun daamin, joka otti mukaansa ja mies sitten ikään kuin unohti itsensä daamin kämpille. Ja sitten niitä lapsia vain tuli...

N53

Vierailija
4/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, pimpukkaa olisi tarjolla muttei kelpaa.

Vierailija
5/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat aina sen mihin tyydyt. Jos et itse aseta standardejasi, joku muu asettaa ne sinulle. Maailma vastaa aina sinun standardeihin - eli siihen miten toimit, mihin suostut, mitä yksinkertaisesti otat vastaan. Saat aina sen mukaista kohtelua, jota sallit. Älä siis salli tällaista. Jos mies on ihan hukassa tai laiska, ei osaa johtaa, ei osoita mielenkiintoa tai tehdä suunnitelmia deiteille, niin anna hänen olla. 

Ansaitset parempaa, mikset sä valitse parempaa? Standardisi kommunikoi sen, miten näet itsesi. Näetkö itsesi arvokkaana? Näetkö itsesi sellaisena että hei mä ansaitsen miehen joka osaa ottaa johdon, on kiinnostunut minusta ja haluaa tietää minusta asioita ja pyytää minua ulos oma-aloitteisesti. Miksi ihmeessä et ansaitsisi?

Kaikki kuitenkin lähtee siitä, miten näet itsesi. Jos et näe itseäsi arvokkaana, et uskalla asettaa standardeja. 

Älä deittaile silloin kun olet epävarma itsestäsi. Kun olet itsestäsi epävarma, sinulla on alhainen omanarvontunto, olet tyytymätön elämääsi ja itseesi on parempi pysyä sinkkuna ja keskittyä itseesi.

Omanarvontuntosi kertoo sinulle aina sen, mitä uskot ansaitsevasi. Niin pitkään kun et usko ansaitsevasi parempaa, niin et tule sitä myöskään saamaan. Esimerkiksi kun olet epävarma itsestäsi ja epröit sitoutua, niin houkuttelet sitoutumiskammoisia miehiä. Tai jos et usko ansaitsevasi miestä, joka kohtelee sinua upeasti, et sitä myöskään tule saamaan. Vedät aina puoleesi sitä mitä uskot ansaitsevasi.

Vierailija
6/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kirjoitat heti tuollaiselle luuseri-miehelle ettei jutusta tule mitään. Ole kuitenkin lempeä mutta suora, esimerkiksi näin: 

Hei! Kiitos paljon keskustelusta, oli tosi mukava puhua sun kanssa. En kuitenkaan näe tämän etenevän tästä. Toivon sulle parasta ja että löydät sen mitä etsit. 

Sitten vain odotat että mies näkee viestisi ja sitten poistat mätsin. Ei tarvitse vastata enää mitään miehen vastausviestiin.

Ja muuten, kiität keskustelusta ainoastaan kohteliaisuuden nimissä. Silti, vaikka et todellakaan nauttinut tuosta. On parempi antaa lempeät pakit kuin tylyt. Paitsi jos mies on törkeä, silloin tietty vaan poistat mätsin, ilman selittelyjä. 

Vierailija
7/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä elä ääripäissä, älä yleistä, ehkä yksi tehokkaimmista tavoista pilata oma elämä. Naisen ei pidä hoitaa kaikkia alotteita, sinun täytyy.  Se, että yksi tai hemmetti, 50 miestä käyttäytyisi samalla tavalla, ei tarkoita sitä, että kaikki miehet ovat samanlaisia. 

Voisi sitten ilmoittaa jo alkumetreillä, että on huono kommunikoimaan ja odottaa, että nainen tekee kysymykset ja itse vaan tulee perässä. Silloin ei pidä myöskään valehdella, että kommunikointi on sujuvaa.

Vierailija
8/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa aika moni mies vain odottaa, että nainen tulee ja vie. Hämmästyttävän paljon olen tavannut miehiä, joille näin vaan "on käynyt". 

Tapasi baarissa nuorena jonkun daamin, joka otti mukaansa ja mies sitten ikään kuin unohti itsensä daamin kämpille. Ja sitten niitä lapsia vain tuli...

N53

Juuri näin. Itse pokasin mieheni ja vuosien jälkeen kävikin ilmi, että miehelleni myös "käynyt" niin, että aina kun joku muu nainen oli tehnyt aloitteen, ei hän uskaltanut perääntyä kun oli flirttiin lähtenyt ja näin sitten päätynyt useasti myös vieraaseen sänkyyn. Onko se alistava äiti vai mikä tekee pojista näin ressukoita?

Vierailija
9/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat aina sen mihin tyydyt. Jos et itse aseta standardejasi, joku muu asettaa ne sinulle. Maailma vastaa aina sinun standardeihin - eli siihen miten toimit, mihin suostut, mitä yksinkertaisesti otat vastaan. Saat aina sen mukaista kohtelua, jota sallit. Älä siis salli tällaista. Jos mies on ihan hukassa tai laiska, ei osaa johtaa, ei osoita mielenkiintoa tai tehdä suunnitelmia deiteille, niin anna hänen olla. 

Ansaitset parempaa, mikset sä valitse parempaa? Standardisi kommunikoi sen, miten näet itsesi. Näetkö itsesi arvokkaana? Näetkö itsesi sellaisena että hei mä ansaitsen miehen joka osaa ottaa johdon, on kiinnostunut minusta ja haluaa tietää minusta asioita ja pyytää minua ulos oma-aloitteisesti. Miksi ihmeessä et ansaitsisi?

Kaikki kuitenkin lähtee siitä, miten näet itsesi. Jos et näe itseäsi arvokkaana, et uskalla asettaa standardeja. 

Älä deittaile silloin kun olet epävarma itsestäsi. Kun olet itsestäsi epävar

En nyt ihan täysin tätä allekirjoita. Lopetin miehelle kirjoittelun kun olin todennut, että aikamoista keskustelun yksipuolista tekohengittämistä tämä on. Kyllä minä arvoni tiedän.

Vierailija
10/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja kehitysvammainen?

Vierailija
11/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin juuri tuollaisen miehen kanssa pari päivää Tinderissä. Keskustelu meni about niin, että mies kirjoitti pitkän aloitusviestin, jossa kertoi että tykkäsi profiilistani ja kertoi jotain itsestään. Se oli ihan kiva viesti, mutta ei sisältänyt ainuttakaan kysymystä. No, vastasin siihen kuitenkin pitkällä viestillä takaisin, joka sisälsi kysymyksiä keskustelun jatkuvuuden vuoksi. Mies vastasi taas pitkällä viestillä, mutta ei taaskaan mitään kysymystä. Vastasin sitten vain tyyliin: Kiva kuulla. :) 

Sitten meni pari päivää ja mies laittoi viestin jossa kyseli (ihme kyllä) että miten viikonloppu meni ja kertoili samalla omastaan. Vastasin pitkästi ja ajatuksella, kuten aina. Ja kysyin taas jotain häneltä. Ja taaaas. Mies vastasi pitkästi, muttei taaskaan vastakysymystä. Vastasin taas tyyliin: Kiva kuulla. :) 

Sitten mies pyysi minua ulos. Mutten todellakaan aio lähteä ulos miehen kanssa, joka ei osoita mitään mielenkiintoa minuun. Annoin ystävälliset pakit. 

Mies todenäköisesti luuli että minä olen se, joka ei osaa jatkaa keskustelua. Mutta totuus oli se, että hän oli liian itsekeskeinen. 

Toiset miehet osoittaa aina mielenkiintoa minuun, haluaa tehdä vaikutuksen minuun ja muutenkin on todellisia herrasmiehiä. Niin miksi tyytyisin vähmpään, kuin tiedän faktana, että parempaakin on saatavilla. 

Vierailija
12/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan täysin tätä allekirjoita. Lopetin miehelle kirjoittelun kun olin todennut, että aikamoista keskustelun yksipuolista tekohengittämistä tämä on. Kyllä minä arvoni tiedän.

Hyvä kuulla, mutta viestini olikin yleiskatsus tilanteeseen. Ja kaikille muillekin kuin alkuperäiselle muistutus siitä, ettei ota vastaan mieheltä tuollaista ala-arvoista kohtelua vastaan. Kyllä miehen pitää olla sen verran oma-aloitteinen, että osaa pitää keskustelua yllä ja osoittaa mielenkiintoa naiseen jota tavoittelee. Joskus miehet kai unohtaa sen, että yhtä naista tavoittelee usein useampi mies samaan aikaan, joten luuserit jää valitsematta. Paitsi, jos naisella on alhainen omanarvontunto - silloin nainen saattaa valita tuollaisen miehen, kun ei usko ansaitsevansa parempaa. 

Vierailija
13/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelista tulikin mieleen kun naapurin pitsanpaistaja kertoi miten vaimo pidettiin immenkalvon omaavana häihin asti.

Jokapäiväisiä kauppareissu olla mikä kuljettiin kamelilla on perinteisesti tapana istua nainen miehen edessä jolloin lerssi ikäänkuin sujahtaa anaaliin siinä kamelin kävellessä ikäänkuin itsekseen.

Sitten matka jatkuu ja kamelin liike hoiti miehen työn ja viimeistään ylämäkeen dyyniä noustessa runsas määrä siemennestettä ruiskahteli kuusesta pesemättömästä julkista persereikään..kaupasta kotia tultaessa jatkui tiivis kontakti ja tällä kertaa alamäkeen hiekkadyynillä jarrutellessa muna tuppasi menemään pohjille saakka mällin lennellessä paskankäryiseen perseeseen. On sanomattakin selvää että kaupassa käytiin joka päivä jos nuorison pylly kesti

Vierailija
14/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi sitten ilmoittaa jo alkumetreillä, että on huono kommunikoimaan ja odottaa, että nainen tekee kysymykset ja itse vaan tulee perässä. Silloin ei pidä myöskään valehdella, että kommunikointi on sujuvaa.

Tuo on subjektiivista vertailua ja johonkin kaveriinsa verrattuna mies voi olla suulas ja positiivinen. 

Ei kannata sen suuremmin kertoa mitä mieheltä odottaa vaan arvioida itse mitä mies on. Tuolla on paljon jätettä, joka valehtelee ummet ja lammet saadakseen pimsaa. Ääriesimerkkinä puhutaan avioliitosta ja avioseksistä, mutta kun nainen kysäisee miehen jo tehdyistä lapsista niin tähän ei enää vastatakaan. Voitteko kuvitella miten röyhkeää ja törkeää? Halventaa avioliittoa noin, tunkeutua naisen intiimiasioihin ja kuitenkin kohdella tätä erillisenä ykkösliitostaan. Roskamiehiä riittää muuten sitten myös jokaisessa tuloluokassa, varallisuus ei ole tae sivistyksestä.

Vierailija
15/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Juuri näin. Itse pokasin mieheni ja vuosien jälkeen kävikin ilmi, että miehelleni myös "käynyt" niin, että aina kun joku muu nainen oli tehnyt aloitteen, ei hän uskaltanut perääntyä kun oli flirttiin lähtenyt ja näin sitten päätynyt useasti myös vieraaseen sänkyyn. Onko se alistava äiti vai mikä tekee pojista näin ressukoita?

Miksi syytät naista miehen luonnehäiriöistä? Miehen biologiaan kuuluu siittää aina kun mahdollista ja nimenomaan uusi naaras on kaikkein kiinnostavin. Se vika on heidän sukupuolessaan, ei naisissa heidän ympärillään.

Vierailija
16/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja kehitysvammainen?

Mistä niin päättelet? Vai tarkoitatko tuota miestä, jolla on kommunikointiongelma?

Vierailija
17/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Miksi syytät naista miehen luonnehäiriöistä? Miehen biologiaan kuuluu siittää aina kun mahdollista ja nimenomaan uusi naaras on kaikkein kiinnostavin. Se vika on heidän sukupuolessaan, ei naisissa heidän ympärillään.

Höpö höpö! Jostainhan se luonnehäiriö on tullut. Tässä tapauksessa naiset olivat miehen mielestä pelottavia, sillä oma äiti oli ollut sellainen, lisäksi pahoinpiteli myös fyysisesti.

Vierailija
18/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiinnostunut sinusta

Vierailija
19/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole kiinnostunut sinusta

Minä ihan kysyin häneltä, että haluaako ylipäätään jatkaa "keskustelua" ja onko kiinnostunut tutustumaan, kun en haluaisi tällaista yksipuolista jutustelua, mikä ei johda mihinkään niin kyllä hän kuulemma haluaisi tutustua. Silti mikään ei muuttunut ja lopetin yksinpuhelut.

Vierailija
20/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehetkään etsi jatkuvasti omaa elämän filosofiaa suoltavaa räpätätiä joka toisella tapaamisella moin jälkeen tarttuu haarojen välistä kiinni kädellään ja seikkailu alkakoon. 

Niin on. Ei ne monet tavisperusmiehet vedä mitään 1700-luvun runouden luentoja sinulle. Komeat miehet taas ei viitsi liikaa henkevöityä tavisnaisen kanssa kun saavat kauniitakin naisia joiden kanssa riittää pintapuolisempi keskustelu puolin ja toisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä