Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin verikokeissa. Kukaan ei ole soitellut perään..kokeet ottiin ke. Voinko olettaa kaiken olevan kunnossa?

Vierailija
20.09.2024 |

Lääkärin tapaaminen vasta kahden viikon päästä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äitini on syntynyt 1947 ja ihan suvereenisti käyttää omakantaa ja lukee sieltä niin lääkärien kirjaukset kuin labrakokeidensa tulokset. Osaa myös käyttää sitä minua paremmin. Toisaalta oli/on terveydenhoitoalan ammattilainen, joten hälle on labratulosten tulkinta tuttua. Omakanta hänen piti opetella erikseen, kun ei hänen aikanaan sitä käytetty, mutta osaa sen nyt hyvin. sukumme satavuotiaskin osaa käyttää omakantaa. kertoo tosin, että joskus siellä menee koko aamupäivä, kun hän vain lukee ja lukee niitä kirjauksia ja miettii, että tuokin meni vastaanotolla ihan ohi ja että onpa hyvä, että nämä voi netistä lukea sitten rauhassa.

Mun 82v äiti on sen verran tomera täti, että osaa omakannan, yms lisäksi soittaa puhelimella. 

Pitäisikö tämän vanhemman saapumiserän tehdä tik tok videoita nuoremmille miten niitä omia asioita hoidetaan? 

Vierailija
62/65 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helevetissä katsoisin jotain verikokeiden tuloksia omakannasta? Minä en ole lääkäri,enkä osaa niitä tuloksia tulkita. Se on aivan yksiselitteisesti lääkärin tehtävä.

Itsesi takia oli lääkärin tehtävä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat sitten oli ilmeisesti ainoita jotka ei osannut omakantaa käyttää🙄

Vierailija
64/65 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti että jotain on vialla, mutta eivät halunneet pilata viikonloppuasi. 

Vierailija
65/65 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on rintasyöpä. Se on niin hauska tauti kun siitä selviää ihan vain rinnan poistolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi