Kävin verikokeissa. Kukaan ei ole soitellut perään..kokeet ottiin ke. Voinko olettaa kaiken olevan kunnossa?
Kommentit (65)
Näihin pitää joskus ite hommata lääkärin lausunto erikseen. Tai voi olla että jossain omasotessa näkyy tulokset.
Monet ihmiset luulevat, että heidän peräänsä soitellaan mutta totuus on ettei kenenkään aika sellaiseen riittäisi. Katso Kannasta ja lääkäri sitten käy ne läpi, kun menet.
Tulokset näkyvät omakannassa tai jos kyseessä oli yksyinen niin heidän sovelluksessaan kun tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy, mutta en halua katsoa. Ap
Ei niitä kukaan muukaan katso ennen sitä lääkäriaikaa ellei siellä ole joku ihan hengenvaarallisesti pielessä.
Itse luottaisin siihen että ainakaan mitään kiireellistä hoitoa vaativaa ei ilmennyt. Kävisin OmaKannassa katsomassa onko sinne tullut merkintöjä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No sanotaanko, että jos sieltä olisi heränyt selvä syöpäepäily tai, että joku elin voisi todella huonosti arvojen perusteella niin kyllä soittavat jo aiemmin, mutta ei välttämättä lievempiä poikkeavuuksia.
Minulle lääkäri soitti kokeiden tuloksista ja vasta sitten ne ilmaantuivat omakantaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset luulevat, että heidän peräänsä soitellaan mutta totuus on ettei kenenkään aika sellaiseen riittäisi. Katso Kannasta ja lääkäri sitten käy ne läpi, kun menet.
Tämä..kyllä se lääkäri takuulla sanoo jos kokeissa on jotain häikkää.
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan siellä ei ole mitään sairaalahoitoa vaativaa.
Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
No sanotaanko, että jos sieltä olisi heränyt selvä syöpäepäily tai, että joku elin voisi todella huonosti arvojen perusteella niin kyllä soittavat jo aiemmin, mutta ei välttämättä lievempiä poikkeavuuksia.
Ei syöpäepäilyä ikinä puhelimessa kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tulokset näy omakannassa?
Näkyy jos kokeet on tehty, ne on kirjattu eikä kukaan halua estää näkymistä.
Vierailija kirjoitti:
Luulo voi johtua siitä soittelusta.
Odotatko säkin tulosten menevän Kantaan?
Miksi helevetissä katsoisin jotain verikokeiden tuloksia omakannasta? Minä en ole lääkäri,enkä osaa niitä tuloksia tulkita. Se on aivan yksiselitteisesti lääkärin tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy, mutta en halua katsoa. Ap
Ei niitä kukaan muukaan katso ennen sitä lääkäriaikaa ellei siellä ole joku ihan hengenvaarallisesti pielessä.
Mistä voi tietää hengenvaaran ellei katso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulo voi johtua siitä soittelusta.
Odotatko säkin tulosten menevän Kantaan?
Soittoaika on ihan eri asia kuin se että joku istuskelisi siellä katselemassa kaikki mahdolliset labratulokset läpi. Kukaan ei avaa niitä jos niistä ei nouse poikkeavan tuloksen huomautusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helevetissä katsoisin jotain verikokeiden tuloksia omakannasta? Minä en ole lääkäri,enkä osaa niitä tuloksia tulkita. Se on aivan yksiselitteisesti lääkärin tehtävä.
Eipä niistä itse paljon näe, viitearvot on vieressä että voi verrata ja jos arvo on yli tai ali viitearvon niin se on punaisella.
No ainakaan siellä ei ole mitään sairaalahoitoa vaativaa.