Miten tuunaatte Mama-kananuudelit?
Tonnikalapurkki vedessä liemineen toimii ainakin hyvin.
Kommentit (122)
No kokeile ramenia niillä. Siitähän tulee aika ruokaisa eikä heti tule nälkä.
Nuo kananuudelit on mielenkiintoisia siitä kun ne on täysin vegaanisia. Missä se kana on?
Vihreää kevätsipulia kannattaa silputa saksilla annoksen päälle. Tulee heti juhlavampi porvariruoka.
Kaupan eineslihapullia kun musertaa sinne joukkoon niin saa ruokaisamman annoksen. Mielellään niitä Kivikylän pullia. Ne on parhaita.
Liotan niitä hetken kuumassa vedessä.
Tulinen kanaliemi, lihapullia ja kananmuna tai pari sekaan kypsymään hitaasti.
Vakio, kun ei muuta viitsi tehdä. Ei tavitse olla nuudeleita. Spaghetti tai muukin pasta kelpaa.
Kaupan valmista paistettua sipulirouhetta päälle.
Joo ei tällä kuuhun lennetä, mutta nälkä siirtyy. Liemen maku on tässä tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kananuudelit on mielenkiintoisia siitä kun ne on täysin vegaanisia. Missä se kana on?
Ainesosat
VEHNÄjauho 70%, palmuöljy, modifioitu tapiokatärkkelys, suola, sokeri, mausteet, aromivahventeet (E621, E635), chilijauhe, väri (sokerikulööri), kuivattu kevätsipuli, happamuudensäätöaineet (E500, E501, E451, E330), sakeuttamisaine (E466), SOIJAKASTIKE (SOIJApavut, vesi, suola), aromi
Kana on päässyt karkuun!🐔
Vierailija kirjoitti:
Aromissa. Tiesithän että aromiaineita ei tarvitse merkitä tuoteluetteloon.
Vierailija kirjoitti:
Miks minä kissan ruokaa söisin.
Ei kissa tuollaista suostu syömään. Kissa on viisas eläin.
Vierailija kirjoitti:
Miks minä kissan ruokaa söisin.
Mepä kaikki nyt sitten jäätiin sitä miettimään, että miksi sinä tänne mitään kirjoitat, kun ketään ei kiinnosta jonninjoutava mölinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.nuudelit.fi/nuudelit/kananmakuinen-nuudeli/
Ihan tuotteen valmistaja itse kertoo: Vegaaninen
Eipä ole lihapullat tullut mieleenkään, pitänee kokeilla. Nötköttiä olen joskus laittanut ja nälkä siirtyy silläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.nuudelit.fi/nuudelit/kananmakuinen-nuudeli/
Ihan tuotteen valmistaja itse kertoo: Vegaaninen
Juu, niin varmasti on, mutta se kanan maku on aromissa, jota ei mainita tuoteluettelossa. Kukaan ei tiedä siis mitä se oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
No kokeile ramenia niillä. Siitähän tulee aika ruokaisa eikä heti tule nälkä.
Muuten varmaan olisi ihan ok, mutta ramen on niin isotöinen että samalla kauppareissulla kyllä hommaan siihen ihan oikeat ramen nuudelit.
Lisäksi kanaa, juustoraastetta ja ketsuppia. Toimii kuin junan vessa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreää kevätsipulia kannattaa silputa saksilla annoksen päälle. Tulee heti juhlavampi porvariruoka.
Minä silppuan sen japanilaisella kokkiveitsellä. Tulee aivan kuninkaallinen ruoka.
Ohuet tomaattiviipaleet toimii hyvin ja siihen kylkeen maustamatonta jugurttia. Aina hurahtaa liikaa chilipussista maustetta niin noi tomaatti ja jugurtti vähän jeesii ettei ihan suu pala.
Ettekö tuunaa