Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveystalon henkilökunta ei syyllistynyt rikokseen Turun sydäniskuritapauksessa. Yrityksen ei tarvitse antaa välineitään ulkopuolisille

Vierailija
19.09.2024 |

oikein

Kommentit (393)

Vierailija
21/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tää oli joku erityyppinen sydäniskuri kuin yleensä. Vain koulutettu hlö osaa käyttää. Ja se joka tuolla osasi, oli just potilaan kanssa.

Eli EI päde niihin tavallisiin iskureihin, joita maallikkokin voi käyttää. Eli älkää luulko että jatkossa kaikki saisi kieltäytyä lainaamasta. Ei saa. 

Vierailija
22/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun korvaan kuulostaa oudolta tuomiolta.

Miksi kukaan ei lähtenyt auttamaan jos sydäniskuria ei ollut helppoa käyttää?

Niin, mä mietin, että jos siellä Terveystalon sisällä olisi tapahtunut joku tilanne, jossa laitetta olisi tarjottu, niin eikö silloinkaan kukaan olisi onnistunut irtautumaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioikaa valittajat myös se, että ambulanssi oli paikalla minuuteissa. Ihan oikein tuossa oli toimittu, lukekaa se uutinen.

Vierailija
24/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysten toiminta alkaa olla täysin mielivaltaista eikä kuluttajilla ole mitään mahdollisuutta saada oikeutta. Helsingin Sanomissa oli tänään myös artikkeli Helsinki-Vantaan lentokentän ruuhkista, jossa matkustajat joutuvat kohtuuttomasti kärsimään eikä se ole kenenkään vastuulla. Samoin bussiliikenteessä, jossa matkustavat jopa loukkaantuvat vakavasti bussikuskien piittaamattomuuksien takia. Tätä yritysten surkeaa toimintaa ja välinpitämättömyyttä on kaikkialla Suomessa. Yrityksissä on täydellinen moraalikato. 

Vierailija
25/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mä mietin, että jos siellä Terveystalon sisällä olisi tapahtunut joku tilanne, jossa laitetta olisi tarjottu, niin eikö silloinkaan kukaan olisi onnistunut irtautumaan? 

Ainoa koulutettu joka laitetta osaa käyttää, oli toisen potilaan luona eli ei välttämättä olisi ollut mahdollista silloinkaan irtautua siitä. 

Vierailija
26/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ollut mahdollista irroittaa ketään koulutettua mukaan toisen potilaan luota. 

Terveystalo ei siis ole turvallinen paikka  kun on vaan yksi sydäniskuri ja yksi lääkäri joka osaa käyttää mutta jota ei voi irrottaa potilaan luota edes hätätilanteessa. Eli ei kukaan talon oma potilaskaan olisi apua saanut. 

Vierailija
27/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioikaa valittajat myös se, että ambulanssi oli paikalla minuuteissa. Ihan oikein tuossa oli toimittu, lukekaa se uutinen.

Ketjun tyhjäpäät haluaisivat takuuvarmasti yksityistää ambulanssitkin jenkkimalliin.

Vierailija
28/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja uutiseen pääsee -> www.ts.fi/uutiset/6437731

Vierailija
29/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyödytön se vehje sitten Terveystalon asiakkaillekin, kun käyttöönotto noin vaikeaa. 

Vierailija
30/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ollut mahdollista irroittaa ketään koulutettua mukaan toisen potilaan luota. 

Terveystalo ei siis ole turvallinen paikka  kun on vaan yksi sydäniskuri ja yksi lääkäri joka osaa käyttää mutta jota ei voi irrottaa potilaan luota edes hätätilanteessa. Eli ei kukaan talon oma potilaskaan olisi apua saanut. 

Eli jos aulaan tulee joku raakkuaivo kirkumaan lääkäriä, niin kaikki lopettavat työnsä ja lähtevät ihmettelemään, että mikä on raakkuaivolla hätänä?

Vierailija
31/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä silloinkaan. Ei niitä sen hetkisiä potilaita voi tuosta noin vain aina hylätä niille sijoilleen ja mehän emme tiedä minkälainen tapaus siellä oli koulutetulla laitteen käyttäjällä käsillä juuri silloin. 

Vierailija
32/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heitteillejättö on laillista jos on töissä, selvä.

Sitä miten tää kääntyy "hyväks" minä en ymmärrä mut kai se jollain narsismilla ja valehtelulla ja tuomiokin vältettiin kun eihän lait kokkareita koske.

Vierailija
33/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos aulaan tulee joku raakkuaivo kirkumaan lääkäriä, niin kaikki lopettavat työnsä ja lähtevät ihmettelemään, että mikä on raakkuaivolla hätänä?

Näinhän ne raakkuaivot olettavat tapahtuvan. Kenties kotona opetettu ja aina tottuneet siihen. 

Vierailija
34/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, näin on tapana yhteiskunnissa, tiedoks sinne huumorintajuttomalle jokerillekkin, heitteillejättö on rikos.

Vierailija
35/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olen tyhmä, jotta sitä ei kenenkään tarvitse tulla erikseen minulle ilmoittamaan.

Olen kuitenkin naivisti ollut siinä uskossa, jos saan vaikka sydänkohtauksen yksityisen lääkäritalon edessä, lääkäritalossa joku lääkäri keskeyttää oman potilaan korvaan kurkkaamisen ja rientää kadulle avuksi. Tuskin korvakipuinen potilas siitä närkästyi jos lääkäri pelastaa syhdänkohtauksen saaneen potilaan hengen.

Nyt sitten tiedän että sydänkohtaus kannattaa saada vaikka marketissa, koska siellä iskuria voi käyttää kuka tahansa koska se kertoo kuinka iskuria käytetään.

Lääkäritalon vieressä saat kuolla kupsahtaa ihan rauhassa, yksityislääkärit eikä muukaan henkilökuntaan kuuluva voi auttaa, sehän olisi aivan liian jaloa. Mutta mulle voisi kyllä lähettää vaikka laskun jos vain joku vaivautuisi auttamaan.

Vierailija
36/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun tyhjäpäät haluaisivat takuuvarmasti yksityistää ambulanssitkin jenkkimalliin.

Ei tarvitse välttämättä yksityistää, mutta jokainen maksakoon ambulanssinsa itse.

Vierailija
37/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te "oikein" kirjoittelijat tarkoitatte?

He tarkoittavat sitä, että ovat kaalitoimiston paskatrolleja.

Vierailija
38/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali sydäniskuri on ainakin meidän Terveystalossa. Eli sellainen jota jokaisen normaali kansalaisen pitäisi osata käyttää.

Vierailija
39/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mhm... vai on terveystalo maksanu bottiarmeijalle tämmöisestä maineenpuhdistuskampanjasta, on kyllä ihan erityisen lieromaista.

Arvostetaan täälä vauvalla aina ihan ekstra tun paljon yrittäjiä jotka lyö hynttyyt yhteen tän meidän oman kilariääripää porukan kans.

Hienoa mainosta terveystalo! Ei jää epäselväks missä nasse porukassa pyöritte.

Vierailija
40/393 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa koulutettu joka laitetta osaa käyttää, oli toisen potilaan luona eli ei välttämättä olisi ollut mahdollista silloinkaan irtautua siitä. 

Aika saatanan hyödyllinen sydäniskuri, jos sen käyttö on yhdestä mulqvistista ja hänen tavoitettavuudestaan kiinni. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan