Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Tikissä olevat 6-kymppiset naisetkaan eivät huoli sinua. Mistä johtunee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten lähestyä sinua.
Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap
Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap
Ole vaan. Riippuu siitä, paljonko sulla on massia. Hyvännäköiseksi leivotun sugar daddyksi pääsee rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet Mike o Hearn-tyyppiä? Mike on 55v ja herra kelpaisi mulle kyllä, itse olen 46v.
No ihan tuolla tasolla ei mennä. Tuossa on täydytty lyödä ulkoista testosteronia ja ehkä muutakin aika isolla kädellä. Sanoisin, että Daniel Craig rantakuvassa Bondina on aika lähellä kroppaani. En kaipaa sen isompia lihaksia, rasvaa vielä vähän voisi tiristää pois. Kuva on aijaassa. Ketjun alussa hakusana.
Ihan hyvässä kunnossa olet eli lähesty timmejä, liikunnallisia naisia 50 ja ylöspäin.
Kiitos. -Ap
Ainakaan minua 37-vuotiasta ei kiinnosta.
"Ihan hyvässä kunnossa olet eli lähesty timmejä, liikunnallisia naisia 50 ja ylöspäin."
Kiitos! -Ap.
Unohdit ne olennaisimmat tiedot:
- Mikä tutkinto?
- Mitkä vuositulot?
- Paljonko nettovarallisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa hakea 25-35 ikäistä naista, olipa mies minkä ikäinen tahansa.
Kalaa kannattaa pyytää vaikkei saisikaan, sano Urkki.
No riippuu mitä haluat. Usein, kun mies haluaa selkeästi nuoremman naisen, siinä on jotain vikaa. Ehkä mies ei ole sinut ikänsä kanssa. Tai viikatemies on käynyt koputtelemassa olalle. Myös nämä perheen perustajat myöhemmällä iällä, ovat jotenkin päästään hieman jälkeenjääneitä.
Reality check:
Riippuu sun rahapussista.
Jos pätää niin 35+, jollei ole niin 55+, mieluummin ei heitäkään , koska vanheneva äijä on lopulta riesa sairauksineen
Ehdotan, että hankit paremman valaistuksen, uudet silmälasit ja hyvän peilin.
Todennäköisesti myös paremman kropan, sileämmän ihon, hiuksia ja hampaita.
Se, mitä äitisi sanoi ulkonäöstäsi, kun olit 16-vuotias ei ole ikiaikoihin pitänyt paikkaansa.
Valtaosa vanhoista miehistä on rumia. :)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.
En ole ap, mutta itse asiassa tiedän melkein kahdeksankymppisen (!), joka on ihan oikeasti tikissä. Mitä nyt olen kesävaatteissa nähnyt, niin kropan perusteella on paremmassa kunnossa kuin useimmat urheilulliset nelikymppiset. Toki kasvot kertovat totuuden.
Mutta taitaa olla noin 0,00001% väestöstä tuollaiset poikkeukset.
Periaatteessa lähestyä voi ketä vaan, helpompaa on tietty omanikäisten lähestyminen. Eli voisin veikata, että kiinnostuminen on pienempää 40 vuotiaissa kuin 50-60 vuotiaissa.
Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa hakea 25-35 ikäistä naista, olipa mies minkä ikäinen tahansa.
Kalaa kannattaa pyytää vaikkei saisikaan, sano Urkki.
Joillekin se kalastelu ilman saalista on ihan ajan viihdettä, jopa elintapa.
Vierailija kirjoitti:
Reality check:
Riippuu sun rahapussista.
Jos pätää niin 35+, jollei ole niin 55+, mieluummin ei heitäkään , koska vanheneva äijä on lopulta riesa sairauksineen
Jep, se on just tätä. Itse pidän Tinderissä rajana 40, en jaksa kuunnella marinoita.
Eikö tuolla edellämainitulla Daniel Craigillakin ole omanikäisensä vaimo?
Toki kyseinen vaimo on Rachel Weisz, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että hankit paremman valaistuksen, uudet silmälasit ja hyvän peilin.
Todennäköisesti myös paremman kropan, sileämmän ihon, hiuksia ja hampaita.
Se, mitä äitisi sanoi ulkonäöstäsi, kun olit 16-vuotias ei ole ikiaikoihin pitänyt paikkaansa.
Valtaosa vanhoista miehistä on rumia. :)
Ja nuorista.
Inhoan itse koskettaa sellaista ohentunutta eläkeikäisen ihoa. Monilla miehillä on jo 50-v se. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.
En ole ap, mutta itse asiassa tiedän melkein kahdeksankymppisen (!), joka on ihan oikeasti tikissä. Mitä nyt olen kesävaatteissa nähnyt, niin kropan perusteella on paremmassa kunnossa kuin useimmat urheilulliset nelikymppiset. Toki kasvot kertovat totuuden.
Mutta taitaa olla noin 0,00001% väestöstä tuollaiset poikkeukset.
Mulla on about samanikäinen kaveri n. 60 siis, joka jonkinasteinen geeni-ihme. Jos vedettäis suihkurusketus, niin ei eroaisi Ronaldosta kropaltaan eli ihan täysi alusvaatemalli kaikilla kriteereillä vartaloltaan.. (Joo tiedän, että R on monen inhokki yms,) -Ap