Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Vierailija kirjoitti:
50+
Ei kyllä 50 v nainen ole kiinnostunut 60 v miehestä. 55 v ehkä voi olla, jos se 60 v on komea ja viriili.
65 v naisista 60 v mies löytäisi helpoiten seksiseuraa, mitä ap ilmeisesti kaipasikin.
Olen mies 60 v ja minulle kelpaa nainen isolla ikä haarukalla, itse olen tutustunut minua vanhempiin naishenkilöihin ja joihinkin itseäni paljonkin nuorempiin naishenkilöihin, niin eikai siinä mitään väärää ole, kunhan kaikki ovat oikeustoimikelpoisia.
Miksi ihmeessä sen miehen tarvitsis lähestyä ketään naista?
Kai sä tiskit saat koneeseen ilman naistakin?
Vierailija kirjoitti:
Jännää tässä on se, että ap ajattelee, että tikissä oleminen muuttaisi nuorten silmissä sitä tosiasiaa, että henkilö on 60-vuotias. Tikissä oleminen ei edes ole naisista niin tärkeää, vaan sosiaaliset taidot, hyväntuulisuus ja se että on kiinnostunut elämästä ja hyvinvoima. Mikään tikissä oleva idiootti ei kiinnosta jos nämä asiat eivät ole kunnossa.
Ja niin, naiset haluavat suunnilleen omanikäisen miehen. Keskimäärin ikäero pariskunnilla on 2 vuotta.
Mistä päättelet, että sosiaalisissa taidoissani oikeassa elämässä olisi jotain vikaa, olen elämäni vedossa ja nautin jokaisesta päivästä ja innostun uusista asioista ja jaan hienoja kokemuksia muiden kanssa. -Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+
Ei kyllä 50 v nainen ole kiinnostunut 60 v miehestä. 55 v ehkä voi olla, jos se 60 v on komea ja viriili.
65 v naisista 60 v mies löytäisi helpoiten seksiseuraa, mitä ap ilmeisesti kaipasikin.
Niin sun mielestä. Mä oon 54 ja mun mies on 60+.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.
Joku näyttelijä oli täyttänyt juuri 70 ja oli kyllä tikissä
"Millaisia naisia se sun kaveri saa?
Onko sillä kaverillas iso kulli, jota katselet suihkussa treenin jälkeen?"
Kaveri on pitkäaikaisessa parisuhteessa kauniin hoikan korkeakoulutetun (tohtori) naisen kanssa, joka on n. 13 vuotta häntä nuorempi. Kaveri on ihan normaalisti varusteltu, tosin en ole nähnyt penistään erektiossa. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten lähestyä sinua.
Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap
Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap
Ole vaan. Riippuu siitä, paljonko sulla on massia. Hyvännäköiseksi leivotun sugar daddyksi pääsee rahalla.
Onhan se hyvänen aika noloa, ostaa ihmistä rahalla, se ei muutu, vaikka sitä koitetaan yleistää. Se ei muutu. Noloa ja moraalitonta..hyi saastaa.
Itsehän olen juuri menossa olemus, keho ja oma itseni edellä. Voin sanoa, että statusta ja varallisuutta löytyy. En ole kiinnostunut naisista, jotka haluaisivat seuraani niiden vuoksi. -Ap
Tuossa on oikeasti hyvä pointti. Siinä yleensä käy niin. Eikö 60+ kannattaisi suosiolla etsiä fiksua 60+ vastapuolta itselleen. Itse olen flirttaillut saman ikäisten kanssa,ja niillä menee jutut hyvin. Ollaan oltu monesti nuoruudessa samanlaisissa tapahtumissa. Eikä kaikkea tarvitse vääntää rautalangasta,että ,,katson näin tehtiin ennen..molemmat tajuaa heti keskustelussa mistä on kysymys.
Lähesty sinä ihan ketä ja minkä ikäistä huvittaa. Tuloshan sen sulle kertoo, minkä ikäinen sun lähestymiseen vastaa.
Kai sulla itselläsi sen verran leikkaa, että osaat siitä päätellä, minkä ikäiset susta kiinnostuu.
Voit kyllä olla aika varma siitä, että kuusikymppisen miehen tikissä oleminen ei tarkoita samaa, kuin tikissä oleva kolmekymppinen mies. Eli pidä nyt kumminkin realiteetit hanskassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Oletko koulutukseltasi KTM? Voi olla, että tunnen sinut😅
Koulutus on korkea, mutta ei tuo. Ei myöskään DI, siitähän se olisi palstalla riemu revennyt? -Ap
Jos ihan pitkä parisuhde mielessä niin kyllä suht omanikäistä kannattaa katsella. Jos sinä olet nyt 60 ja löydät 40v puolison niin puolisosi eläkkeelle päästyään huomaa hoitavansa 80-90v pappaa. Joku saattaa jäädä hoitamaan, joku ehkä ajattelee että eläkkeellä voisi vielä tehdä muutakin kuin omaishoitajan uraa varsinaisen työuran päälle.
Varmaan 55+. Olen just viisikymmentä täyttänyt tänä vuonna ja kyllä itselläni se on max 5 vuotta vanhempi joka kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 55+. Olen just viisikymmentä täyttänyt tänä vuonna ja kyllä itselläni se on max 5 vuotta vanhempi joka kiinnostaa.
Samaa mieltä.
Minun N53 v mieheni on timmi 57 v ja kyllä hän silti on mielestäni selkeästi vanha nykyään. Vanheneminen jotenkin kiihtyy, mitä vanhemmaksi tulee.
50 v on paljon nuorempi kuin 60 v. Ero on siinä iässä suurempi kuin mitä oli 40 v ja 50 v välinen ero.
Ainakin 27-vuotiashan sen olis oltava, muuten olis liian suuri ikäero, jos olis vaikka alle 25-vuotias?
Oon 45 ja en katsele yli 50 v miehiä. Eli olisko sitten 56- ja ylöspäin?
Kumma että kaikki kuvittelee olevansa jotain omaishoitajia. Se on kuulkaa hyvin harvinaista, en minä ainakaan suostu jäämään jonkun katkeran akan armoille joka kyttää vaan omaisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas mieskunto?
Validi kysymys, joka ansaitsee rehellisen vastauksen. Erinomainen oikeilla napeilla. -Ap
Ja tässä matkalla et hakenut naisseuraa seksin vuoksi...tulihan se sieltä kun oikein lypsettiin. Siis haet kuitenkin seksiseuraa
Oman ikäinen on hyvä, mutta en tiedä kiinnostaako kuusikymppisiä enää noin lapselliset tyypit.