Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
261/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna naisten lähestyä sinua.

Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap

Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap

Ole vaan. Riippuu siitä, paljonko sulla on massia. Hyvännäköiseksi leivotun sugar daddyksi pääsee rahalla. 

Onhan se hyvänen aika noloa, ostaa ihmistä rahalla, se ei muutu, vaikka sitä koitetaan yleistää.  Se ei muutu. Noloa ja moraalitonta..hyi saastaa.

Vierailija
262/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää tässä on se, että ap ajattelee, että tikissä oleminen muuttaisi nuorten silmissä sitä tosiasiaa, että henkilö on 60-vuotias. Tikissä oleminen ei edes ole naisista niin tärkeää, vaan sosiaaliset taidot, hyväntuulisuus ja se että on kiinnostunut elämästä ja hyvinvoima. Mikään tikissä oleva idiootti ei kiinnosta jos nämä asiat eivät ole kunnossa.

Ja niin, naiset haluavat suunnilleen omanikäisen miehen. Keskimäärin ikäero pariskunnilla on 2 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Oletko koulutukseltasi KTM? Voi olla, että tunnen sinut😅

Vierailija
264/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri uutisoitiin, että ihmisen vanheneminen tapahtuu voimakkaimmin kahdessa jaksossa, 44 v ja 60 v. Eli muina aikoina on tasaista heikentymistä ja noina vuosina tulee äkillisempi romahdus. 60 v on jo seniori-ikäinen, eikä 10 nuoremmat naiset eli viisikymppiset ole sellaisesta kiinnostuneita. Ihan sana kuin että ap ei ole kiinnostunut 70 v naisista.

Se että ap ei ymmärrä tilannettaan ja kovasti haluaisi nuoren naisen, tekee hänestä valitettavasti vain vähän surkuteltavan.

Vierailija
265/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 60 vuotias mies ja työelämästä syrjäytetty (eläkkeelle) niin kylpylässä keväällä olin AY-liiton lomalla, no päällä oli masennus ja itseinho oman olomuodon takia, no mitä tapahtui niin varmaan toistakymmentä vuotta nuorempi nainen tuppas seuraan ja ilmeisesti halusi tehdä tuttavuutta mutta kun olin niin itseeni tyytymätön niin tyrmäsin tuttavuuden, mikä näin jälkeen päin harmittaa, eli ei nämä ihmis suhteet nyt kovin helppoja ole, että nyt vuosimääriä lueteltaisiin mikä on sopivaa mikä ei. Aloitin itseni kuntoutuksen ja painoakin on tippunut yli 10 kiloa, en halua olla se läski joka pakit sen takia saa. Harmittaa vain kun sen ehkä orastavan ihmisuhteen missasin.

Vierailija
266/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kerro millaisia naisia olet lähestynyt?

Minä 56v kauniina naisena tiedän ketä voin lähestyä, saisin 30 vuotiaan koska näytän 40 vuotiaalta.

Millaisia ex naisesi ovat olleet?

Vierailija
267/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä kohteliaasti lähestyä kaikkia aikuisia. Mutta parhaat mahdollisuudet lienee tuohon 50-100v ikäryhmään.

Vierailija
268/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit ne olennaisimmat tiedot:

- Mikä tutkinto?

- Mitkä vuositulot?

- Paljonko nettovarallisuutta?

Ap EIOle

Lääkäri

Dipinssi

Yrittäjä

Korkeakoulutettu

Koska em ammattia harjoittavien miesten itsetunto on niin hyvä, että voivat lähestyä naista johon ovat ihastuneet.

Vierailija
269/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty ap nyt kokeeks siellä salilla jotain kaunotarta.

Kerro tuliko häätö salilta?:)

Vierailija
270/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katsoin äsken peiliin ja näin tosi hyvännäköisen ja nuorekkaan nuoren naisen. Se tarkoittaa ilmeisesti, että minun kannattaa alkaa lähestyä 30 v miehiä, Jes!

N60

Vierailija
271/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on  jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.

En ole ap, mutta itse asiassa tiedän melkein kahdeksankymppisen (!), joka on ihan oikeasti tikissä. Mitä nyt olen kesävaatteissa nähnyt, niin kropan perusteella on paremmassa kunnossa kuin useimmat urheilulliset nelikymppiset. Toki kasvot kertovat totuuden.

Mutta taitaa olla noin 0,00001% väestöstä tuollaiset poikkeukset.

Mulla on about samanikäinen kaveri n. 60 siis, joka jonkinasteinen geeni-ihme. Jos vedettäis suihkurusketus, niin ei eroaisi Ronaldosta kropaltaan eli ihan täysi alusvaatemalli kaikilla kriteereillä vartaloltaan.. (Joo tiedän, että R on monen inhokki yms,) -Ap

Millaisia naisia se sun kaveri saa?

Onko sillä kaverillas iso kulli, jota katselet suihkussa treenin jälkeen?

Vierailija
272/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-45 on sopiva ikäväli 60+ miehelle

Mutta 60+ mies ei ole sopiva ikä 35-45v naiselle. Oman isän ikäluokkaa, ei kiitos. 

Vierailija
273/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa aika oudolta. Itse olen lähempänä 50v. ja koen kyllä ap:n liian vanhaksi minulle.10 vuotta ikäeroa on valitettavasti liikaa minulle.Ap:n pitäisi tajuta oma ikänsä koska nuoremmat naiset eivät taatusti lähde ap:n kanssa vakavaan suhteeseen ainakaan.Rasittava tuollainen papparainen joka luulee itsestään liikoja, muuten ei olisi tarvetta täällä kysellä.

Vierailija
274/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro millaisia naisia olet lähestynyt?

Minä 56v kauniina naisena tiedän ketä voin lähestyä, saisin 30 vuotiaan koska näytän 40 vuotiaalta.

Millaisia ex naisesi ovat olleet?

Ihan oikesti hei kaikki alle eläkeikäiset saisivat 30 vuotiaan uroksen, pientä flirttiä vaan peliin.

Vierailija
275/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa hakea 25-35 ikäistä naista, olipa mies minkä ikäinen tahansa.

Siinähän hakee sitten loppuelämänsä :D

Vierailija
276/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen max 10 vuotta on vielä kohtuullinen ikäero. Sitä suuremman ikäeron suhteitakin on, mutta ne on kyllä poikkeuksia. Toki voithan sitä yrittää minkä ikäistä vaan, mutta onnistumisen todennäköisyys on pieni ja ällöksi setämieheksi leimautumisen todennäköisyys suuri. Varsinkin jos yrität niitä hyvännäköisiä, jotka saa kyllä huomiota paljon nuoremmiltakin. 

Vierailija
277/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+

Vierailija
278/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin katsoin äsken peiliin ja näin tosi hyvännäköisen ja nuorekkaan nuoren naisen. Se tarkoittaa ilmeisesti, että minun kannattaa alkaa lähestyä 30 v miehiä, Jes!

N60

Viikonloppu niin anna palaa vaan, tädit jaksaa heilua.

Vierailija
279/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 55-65-vuotias nainen sopii 60-vuotiaalle miehelle. 

Vierailija
280/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+