Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
661/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Tinderiin äläkä laita mitään ikärajausta. Sillä se selviää eli näet minkä ikäisiltä vastauksia tulee.

Tämäkin on käynyt mielessä. Kuten olen aiempana sanonut, olen elämässäni täysin itseriittoinen lähes kaikessa, missä osalla ihmisiä esiintyy vertailua muihin. Minulle on aivan sama, milä autolla ajan, kuhan toimii. Vanha toyota kelpaa vaikka naapureilla olisi minkälainen rivi tesloja, porscheja tms. Matkakohteeni valikoituvat tietyin perustein ja ovat varmaan monen mielestä pahinta "wt-kuraa". Ihan sama, kun itse viihdymme, kun hotelli on laadukas ja ruoka hyvää ja eräitä muita asioita.

Asia, jota en voi määrittää tai pakottaa, on ns. markkina-arvoni vastakkaisen sukupuolen silmissä. Se kiinnostaa minua jostain syystä erittäin paljon. Minulle on mysteeri ihminen jota omansa ei kiinnosta yhtään. Sitä on aika mahdoton testata kotisohvalta. Se ei kuitenkaan kiinnosta niin paljon, että tulisi tutkimusmielessä lähdettyä baareihin tyrkylle tai tekemään pokausyrityksiä. Naamakuva tinterissä olisi varmaan sisäsiisti tapa. -Ap

Vierailija
662/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella uskottavaa.

-Hei superkaunis päitä kääntävä viriili vaimoni, avataanko suhdetta vähän?

-Kyllä! Etsitään sinulle nainen!

-Mutta minkähänikäinen, en osaa kyllä yhtään sanoa.

-Minä tiedän, kysy vauva-palstalta, laita kuva mukaan!

- Joo! Kerron myös urheilusuorituksistani ja taidanpa kysyä myös tekoälyltä! 

-Hyvä suunnitelma, varmasti toimii, ja kiitos kahvista rakas!

En huomannut kuvaa ap:sta, huomasin vain jonkun vanhan bodarin kuvan britti-tabloidista. Pitikö sen esittää ap:ta eli ap sanoo olevansa sen näköinen?

Jossain aikaisemmin sanoi olevan jonkun kuvan, torsosta ilmeisesti. Eli toisin sanoen voi olla mistä vain.

En oikein ymmärrä mitä iloa saisin jonkun muun torsolla mahdollisesti saaduista arvioista. Tosin sehän on tullut selväksi, että mikään kroppa ja fyysinen kunto ei auta tässä asiassa jos ihminen on liian vanha. Kuva on ladattu suomalaiseen ai jaa piste kom. ai ja jaa tietysti yhteen ja kom c:llä. kautta viivan jälkeen XvYZJD  -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun naisille se miehen kroppa ei ole mikään iso tekijä viehättävyydessä. Luulet nyt että naiset ajattelevat kuin miehet, ts pelkkä hyvä ruumis riittää siihen että mies panisi. Mutta naisilla, lähes kaikilla naisilla, se ei toimi niin. Toki todella huono kroppa karkoittaa, mutta jos on suunnilleen terveessä kunnossa (ei ylilihava, ylilaiha, eikä ylibodattu), niin siitä timmiydestä ei juuri lisäpisteitä saa.

Ja ne harvat naiset jotka tässä suhteessa ajattelevat kuin miehet, ovat yllätys yllätys, muutenkin ulkonäön perään. He ottavat sitten seksisuhteeseen huomattavasti nuoremman. "Ottavat", koska miehet on helppoja ja lähes nainen kuin nainen saa seksiin aina nuoren kivannäköisen miehen. 

Yksinkertaisesti, ei ole markkinoita 60+v miehelle joka etsii vain seksiä, enintään kuin oman ikäisistä jotka ei jostain syystä halua tai saa nuorempaa seksimiestä. Mutta ensin mainitut todennäköisesti hakee kypsyyttä (jota apsta ei todellakaan huou), ja jälkimmäiset ovat sellaisessa kunnossa ettei kelpaa nuoremmille miehille edes seksiin...

Eli apn vaihtoehdot on

Käyttää maksullisia

Hankkia henkistä kypsyyttä niin että kelpaa ikäisilleen ja vanhemmille jotka eivät halua nuorempaa

Kelpuuttaa ne vanhemmat naiset jotka ei kelpaa nuoremmille 

Vierailija
664/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+/- 10v

Vierailija
665/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene Tinderiin äläkä laita mitään ikärajausta. Sillä se selviää eli näet minkä ikäisiltä vastauksia tulee.

Tämäkin on käynyt mielessä. Kuten olen aiempana sanonut, olen elämässäni täysin itseriittoinen lähes kaikessa, missä osalla ihmisiä esiintyy vertailua muihin. Minulle on aivan sama, milä autolla ajan, kuhan toimii. Vanha toyota kelpaa vaikka naapureilla olisi minkälainen rivi tesloja, porscheja tms. Matkakohteeni valikoituvat tietyin perustein ja ovat varmaan monen mielestä pahinta "wt-kuraa". Ihan sama, kun itse viihdymme, kun hotelli on laadukas ja ruoka hyvää ja eräitä muita asioita.

Asia, jota en voi määrittää tai pakottaa, on ns. markkina-arvoni vastakkaisen sukupuolen silmissä. Se kiinnostaa minua jostain syystä erittäin paljon. Minulle on mysteeri ihminen jota omansa ei kiinnosta yhtään. Sitä on aika mahdoton testata kotisohvalta. Se ei kuitenka

Eikö sinun pitänyt olla seksiseuraa etsimässä? Tarinasi muuttuu koko ajan...

Mutta Tinder on helppo tapa testata ilman riskiä, jos kerran vaimosi lupa seksiseuran etsimiseen on. 

Vierailija
666/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun naisille se miehen kroppa ei ole mikään iso tekijä viehättävyydessä. Luulet nyt että naiset ajattelevat kuin miehet, ts pelkkä hyvä ruumis riittää siihen että mies panisi. Mutta naisilla, lähes kaikilla naisilla, se ei toimi niin. Toki todella huono kroppa karkoittaa, mutta jos on suunnilleen terveessä kunnossa (ei ylilihava, ylilaiha, eikä ylibodattu), niin siitä timmiydestä ei juuri lisäpisteitä saa.

Ja ne harvat naiset jotka tässä suhteessa ajattelevat kuin miehet, ovat yllätys yllätys, muutenkin ulkonäön perään. He ottavat sitten seksisuhteeseen huomattavasti nuoremman. "Ottavat", koska miehet on helppoja ja lähes nainen kuin nainen saa seksiin aina nuoren kivannäköisen miehen. 

Yksinkertaisesti, ei ole markkinoita 60+v miehelle joka etsii vain seksiä, enintään kuin oman ikäisistä jotka ei jostain syystä halua tai saa nuorempaa seksimiestä. Mutta ensin mainitut todennäköisesti hakee kypsyy

Seksiseuran etsimisessä ulkonäkö on tosiaan ratkaiseva ja se onko mies fiksu ja sivistynyt. Niitä lihaksia ei kannata kuvissa esitellä, se on junttia. Siis paita päälle Tinder-kuviin.

Olen samaa mieltä tuosta, että miehet kuvittelevat naisten arvostavan samoja asioita kuin he arvostavat naisissa. Mutta naisilta urheilullisuudella ja timmiydellä ei saa pisteitä, normaali ruumiinrakenne riittää.

Vierailija
667/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella uskottavaa.

-Hei superkaunis päitä kääntävä viriili vaimoni, avataanko suhdetta vähän?

-Kyllä! Etsitään sinulle nainen!

-Mutta minkähänikäinen, en osaa kyllä yhtään sanoa.

-Minä tiedän, kysy vauva-palstalta, laita kuva mukaan!

- Joo! Kerron myös urheilusuorituksistani ja taidanpa kysyä myös tekoälyltä! 

-Hyvä suunnitelma, varmasti toimii, ja kiitos kahvista rakas!

En huomannut kuvaa ap:sta, huomasin vain jonkun vanhan bodarin kuvan britti-tabloidista. Pitikö sen esittää ap:ta eli ap sanoo olevansa sen näköinen?

Jossain aikaisemmin sanoi olevan jonkun kuvan, torsosta ilmeisesti. Eli toisin sanoen voi olla mistä vain.

En oikein ymmärrä m

Kiitos kun kerroit missä se kuva on. Kuva ylävartalosta ei kumminkaan kerro hirveästi mitään sellaista, mistä mitään voisi arvioida. Se on vähän kuin peniskuva eli se on too much information vääristä asioista, jos tutustumista ajatellaan. Mies ehkä mielellään näkisi naisen rinnat ja takapuolen paljaana ennen tapaamista, mutta tulisiko siitäkään miehelle sellainen olo, että juuri tässä on nyt jumalainen nainen? Vaikka ne rinnat tai takapuoli olisivat kivatkin, niin veikkaan, että siitä tulee aika outo vaikutelma ihmisestä. Mutta tietysti ymmärrän, ettet tänne halunnut kasvokuvaasi laittaa.

Jos sinulla on aiemmin ollut hyvä flaksi tuntemiesi naisten keskuudessa, niin en näe miten se iän myötä häviäisi eli mielestäni sinulla on hyvät mahdollisuudet saada itseäsi miellyttävä nainen kuten ennenkin. Ei ehkä baarista tai Tinderistä, vaan kuvioista, missä muutenkin liikut, kun he tuntevat sinut jo paremmin. Näin voit ylittää iän ja ulkonäön mahdolliset esteet kuten ennenkin teit. Älä siis ota masentavan realistisista kommenteista liikaa itseesi. Irtoseksin hankkiminen sinun iässäsi Tinderistä tuskin kovin hyvin onnistuu, ellet aseta rimaa todella alas. Sama pätee baariin. Toimi kuten ennenkin ja luota itseesi, sittenhän näet miten käy.

Vierailija
668/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut Mikko, oothan sä jo 64 v ;O) 

Vierailija
669/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse olet 8-kymppinen, niin ehkä noin 7-kymppinen olisi sopiva kohde ja sitä vanhemmat.

Vierailija
670/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut Mikko, oothan sä jo 64 v ;O) 

Aina näitä tunnistelijoita!

Vierailija
671/672 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäisiä voi lähestyä.

Vierailija
672/672 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?? Itse olet 60 ja nainen ei saisi olla samaa ikää? Naiset 60 vuotiaina on monesti timmimmässä kuosissa kuin miehet 60v!

Naisen pitää olla aina nuorempi.